Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 26 juli 2018 om 21:56
Hier ook nog steeds droog terwijl het aan de andere kant van de grens in een stad 10 kilometer verder echt noodweer is geweest. De helft van de bomen liggen om en de terrassen zijn weggewaaid. Zelfs ramen eruit.
Het gekke is dat aan de andere kant van die stad er niets aan de hand was en het is geeneens een grote stad.
Hier welgeteld twee dondertjes gehoord.
Het gekke is dat aan de andere kant van die stad er niets aan de hand was en het is geeneens een grote stad.
Hier welgeteld twee dondertjes gehoord.
donderdag 26 juli 2018 om 22:13
We zijn ontmaskerd.shifty schreef: ↑26-07-2018 21:00Nou we kunnen er nu net zo goed voor uit komen, Roosje. We zijn één en dezelfde of op z'n minst een stel.
Want we denken hetzelfde over bepaalde lulkoek.
Ik ben ondertussen een nieuwe gedicht voor je aan het schrijven (over chocolade uiteraard).
Wanneer gaan we gordijnen uitzoeken?
Gordijnen? Ik wil echt liever rolluiken, zeker met die hitte nu.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 26 juli 2018 om 22:17
Flinke stortbui gehad hier.
Maar troost voor degene die niets hadden: ik zit nú helemáál te zweten als een otter, terwijl ik dat normaal 's avonds niet had. De luchtvochtigheid is extreem gestegen. Het is wel iets koeler, maar ik zweet me alsnog kapot.
Maar troost voor degene die niets hadden: ik zit nú helemáál te zweten als een otter, terwijl ik dat normaal 's avonds niet had. De luchtvochtigheid is extreem gestegen. Het is wel iets koeler, maar ik zweet me alsnog kapot.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
donderdag 26 juli 2018 om 22:22
donderdag 26 juli 2018 om 22:26
Ik heb alles dicht gelaten, buiten was het warmer.
Maar heb wel vanmiddag mijn mobiele airco onder het stof vandaan gehaald, die staat nu mijn slaapkamer af te koelen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 26 juli 2018 om 22:32
donderdag 26 juli 2018 om 22:33
Wel de moeite waard om te onderzoeken met deze belachelijke hitte
Nog 1 dag werken en dan sluit ik mezelf op in huis. Met een bak ijsklontjes voor mijn voeten.
donderdag 26 juli 2018 om 22:34
doornroosje9 schreef: ↑26-07-2018 22:13We zijn ontmaskerd.![]()
Gordijnen? Ik wil echt liever rolluiken, zeker met die hitte nu.![]()
Alsof rolluiken die zinderende hitte van onze liefde kunnen temperen.
Maar geen nood; ik neem wel ijsblokjes mee
donderdag 26 juli 2018 om 22:36
Die heb ik nu op.
Vroeger viel ik altijd flauw in de zomer, toen zei de huisarts dat ik meer zout moest eten. Daar moet ik nu nog aan denken en dat rechtvaardigt mijn portie chips voor vanavond
donderdag 26 juli 2018 om 22:38
donderdag 26 juli 2018 om 22:39
donderdag 26 juli 2018 om 22:40
Dat smelt toch joh!