Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 26 juli 2018 om 18:21
Ja! Ik ben dus best vaak bij jou in de buurt. En kan na al die jaren het dialect een beetje papegaaien
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 26 juli 2018 om 18:36
donderdag 26 juli 2018 om 18:40
Ik schaam me niet om dat te denken hoor . Het kan gewoon niet echt zijn. Zolang zij ondertussen al loopt te kakelen over haar schoonvader, waar zijn haar bloedjes dan al die tijd?Tribal_Lautje schreef: ↑26-07-2018 18:37ik schaam me een beetje dat ik het topic van die schoonvader met die kinderen in twijfel trek.. Maar vooral de bewoording van TO daar, het feit dat ze niks met de adviezen doet/ reageert..
Mijn bloedjes zijn dagje uit met papa dus ik heb een excuus
donderdag 26 juli 2018 om 18:41
Thanks! Daar ben ik al heel blij om.
donderdag 26 juli 2018 om 18:42
donderdag 26 juli 2018 om 18:42
Haha dat is waar!
Wish you were beer
donderdag 26 juli 2018 om 19:22
Thanks! Gelezen en ben er even stil van.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 26 juli 2018 om 19:25
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 26 juli 2018 om 19:29
Zo he, de combinatie van de hitte en de gedachte dat ik ergens in de binnenlanden van Frankrijk op zoek zou moeten naar een tandarts vanwege een kind met kapotte tanden zorgde even voor compleet gesmolten draadjes - achteraf kan ik er gelukkig wel om lachen!
En gelukkig ‘slechts’ een bloeduitstorting; hoe krijgen ze het toch voor elkaar he?!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
donderdag 26 juli 2018 om 19:51
donderdag 26 juli 2018 om 21:00
Nou we kunnen er nu net zo goed voor uit komen, Roosje. We zijn één en dezelfde of op z'n minst een stel.
Want we denken hetzelfde over bepaalde lulkoek.
Ik ben ondertussen een nieuwe gedicht voor je aan het schrijven (over chocolade uiteraard).
Wanneer gaan we gordijnen uitzoeken?
donderdag 26 juli 2018 om 21:44
Ik ging even op het balkon voelen of het een beetje afkoelde. Leek alsof ik onder de douche stapte. Heet.Coconuts12 schreef: ↑26-07-2018 21:25Hier niks van regen of onweer. Het is hier nog 30 graden buiten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 26 juli 2018 om 21:48
Lief!