Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Alle reacties Link kopieren
Je bent compleet nieuw hier, dit is je eerste topic dat je opent omdat je zo vreselijk geschokt bent over het losbandige gedrag van je vrienden, nota ben op je nieuwe bank.

En voor zo'n topic kies je dan natuurlijk het VF uit. Waar je de forumposts amper kunt lezen omdat ze weggedrukt zijn op een pagina vol knullige verhaaltjes over seks, klaarkomen, blote plaatjes en reclame voor de eigen seksspeeltjeslijn ;-)

Oh, en Elton John komt volgend jaar naar Nederland. Om op te treden, wel te verstaan.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Yasmijn :proud: You go girl!

Afbeelding
:proud:
Dank Yas, samen met 007 de wereld van de ondergang behoed :proud:
Wanneer krijg ik de medaille?
yasmijn schreef:
16-07-2018 10:56
Wanneer krijg ik de medaille?
14 mei 2023
Head* schreef:
16-07-2018 11:00
14 mei 2023
Oke datum staat in mijn agenda.
@star :yes:
8102 schreef:
16-07-2018 13:48
@star :yes:

Ja klaar mee.
Star² schreef:
16-07-2018 13:51
Ja klaar mee.
Pas maar op, ze zet je zo op negeren . :jump:
Waar, wat???
yasmijn schreef:
16-07-2018 13:52
Waar, wat???
Prins Harry gaat trouwen
O ik kom eraan.
8102 schreef:
16-07-2018 13:51
Pas maar op, ze zet je zo op negeren . :jump:

Ik vermoed dat ik dat al sta. En zij ook bij mij maar dat werkt hier voor geen meter aangezien mensen haar quoten en ze 30 miljard posts doet en ik nog die nick zie.
Star² schreef:
16-07-2018 13:55
Ik vermoed dat ik dat al sta. En zij ook bij mij maar dat werkt hier voor geen meter aangezien mensen haar quoten en ze 30 miljard posts doet en ik nog die nick zie.
Rete-irritant is dat.
Star² schreef:
16-07-2018 13:55
Als je heel lief bent kom je misschien van negeren af.
Dat topic over seks op de nieuwe bank is zo ontzettend nep.
De ene keer zijn het vrienden en even later vreemden die ze pas twee keer heeft ontmoet maar de dame is de beste vriendin van je partner.
Ja ja en die heb je dan pas twee keer gezien.
Tuurlijk.

Het topic vind ik dan wel weer interessant om te lezen.
Seks is not done bij anderen in huis blijkbaar, in elk geval mag het niet op een slaapbank.
Anders ben je net zo erg als beesten blijkbaar O_O
Gelukkig logeer ik niet meer bij anderen.
Anyco schreef:
16-07-2018 15:00
Dat topic over seks op de nieuwe bank is zo ontzettend nep.
De ene keer zijn het vrienden en even later vreemden die ze pas twee keer heeft ontmoet maar de dame is de beste vriendin van je partner.
Ja ja en die heb je dan pas twee keer gezien.
Tuurlijk.

Het topic vind ik dan wel weer interessant om te lezen.
Seks is not done bij anderen in huis blijkbaar, in elk geval mag het niet op een slaapbank.
Anders ben je net zo erg als beesten blijkbaar O_O
Gelukkig logeer ik niet meer bij anderen.

Nep inderdaad. Of Pjk moet een tweede account hebben aangemaakt, ivm herkenbaarheid.
Head* schreef:
16-07-2018 15:07
Nep inderdaad. Of Pjk moet een tweede account hebben aangemaakt, ivm herkenbaarheid.
:rofl:
yasmijn schreef:
16-07-2018 13:56
Rete-irritant is dat.

Ik vind het echt absurd hoe ze ineens óveral op het forum te vinden is, dag en nacht bijna. Ik vraag me serieus af of het geestelijk wel ok met haar gaat.
De combinatie van constant aanwezig zijn en het feit dat ze post alsof ze mensen persoonlijk kent (compleet met diagnoses soms) vind ik toch echt heul vreemd.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 15:27
1.21% gewijzigd
Wie heeft me gestaft? :rofl:
the_Wicked_Witch schreef:
16-07-2018 15:18
Ik vind het echt absurd hoe ze ineens echt óveral op het forum te vinden is, dag en nacht bijna. Ik vraag me echt serieus af of het geestelijk wel ok met haar gaat.
De combinatie van constant aanwezig zijn en het feit dat ze post alsof ze mensen persoonlijk kent (compleet met diagnoses soms) vind ik toch echt heul vreemd.
En overal een antwoord op, overal heeeeel veeeeeel verstand van.
the_Wicked_Witch schreef:
16-07-2018 15:18
Ik vind het echt absurd hoe ze ineens óveral op het forum te vinden is, dag en nacht bijna. Ik vraag me serieus af of het geestelijk wel ok met haar gaat.
Is best griezelig inderdaad.
Star² schreef:
16-07-2018 15:25
Wie heeft me gestaft? :rofl:
Ik uiteraard :rofl:
yasmijn schreef:
16-07-2018 15:31
Ik uiteraard :rofl:
Trut.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven