Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Star² schreef:
16-07-2018 15:36
Trut.
SlimmerT, was je er net nog wel weggekomen met een waarschuwing. Dit wordt een ban... :P
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
the_Wicked_Witch schreef:
16-07-2018 15:18
Ik vind het echt absurd hoe ze ineens óveral op het forum te vinden is, dag en nacht bijna. Ik vraag me serieus af of het geestelijk wel ok met haar gaat.
De combinatie van constant aanwezig zijn en het feit dat ze post alsof ze mensen persoonlijk kent (compleet met diagnoses soms) vind ik toch echt heul vreemd.
Ik vind het behalve vreemd rete irritant ook eng.
Ooooooh! Dan moet je ook PC de r eruit halen, dan is het vast geen schelden meer :P
En ja, ik vind het ook wat eng. Ze zit meer op het forum dan ik, en ik heb geen leven :wtf: Het ene moment is ze psycholoog of zo, het andere moment advocaat, maar ze weet sowieso altijd alles van allemaal stoornissen en enge dingen. Yeah right.
Ze heeft 2 boeken of zo gelezen, daardoor is ze 'expert'. Vindt ze zelf, dan.
schattigmeisje schreef:
16-07-2018 15:45
Ooooooh! Dan moet je ook PC de r eruit halen, dan is het vast geen schelden meer :P
En ja, ik vind het ook wat eng. Ze zit meer op het forum dan ik, en ik heb geen leven :wtf: Het ene moment is ze psycholoog of zo, het andere moment advocaat, maar ze weet sowieso altijd alles van allemaal stoornissen en enge dingen. Yeah right.
Ik weet het ik hang hier ook al ruim 15jaar rond zonder een leven maar dit krijg ik niet voor elkaar :)
Ik zie al 10 jaar dezelfde forummers dagelijks posten hier. Vraag ik mij ook weleens af wat het thuisfront daarvan vindt hoeveel tijd erin gestoken wordt.
Vesper- schreef:
16-07-2018 16:31
Ik zie al 10 jaar dezelfde forummers dagelijks posten hier. Vraag ik mij ook weleens af wat het thuisfront daarvan vindt hoeveel tijd erin gestoken wordt.
En wat zou het thuisfront ervan moeten vinden? Een ander leest dagelijks de krant of kijkt GTST...
Star je uitspraak staat nog in een quote.
Je kunt trouwens zien als iemand je onder de negeer heeft, dan kun je deze niet meer quoten! Loepen dus, silly me... :facepalm:

Persoonlijk vind ik het te vermakelijk om haar te negeren. Daarnaast gaat ze mi soms simpelweg een rand over en daar zeg ik graag wat van.

Het is dat ik geen diagnoses mag stellen, maar een bevriende prof die dat wel mag is het met me eens dat in de uitspraken best wel wat aanwijzingen zitten die het vermoeden oproepen van meerdere trekken die behoren bij een bepaalde diagnose. En in het kader van It takes one to know one... :P
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 16:59
Reden: gewoon een stomme fout verbeterd
3.65% gewijzigd
GenieInABottle schreef:
16-07-2018 16:46
En wat zou het thuisfront ervan moeten vinden? Een ander leest dagelijks de krant of kijkt GTST...
Klopt, maar daar gaan geen uren in zitten. Je snapt toch wel wat ik bedoel?
Vesper- schreef:
16-07-2018 16:53
Nee, hoor, dat snap ik niet, jij wel, dus leg eens uit?

Ik kan hier de hele dag door reageren en er toch maar in totaal een uur mee kwijt zijn, dus wat is het verschil?
Ik vind het niet zo’n rare observatie. Er zijn hier inderdaad forummers die in opvallend veel topics opduiken, en ook nog opvallend vaak. Niks mis mee verder.
In dat ene geval waar iemand kennelijk net haar LOI-certificaat psychologie voor beginners heeft behaald en nu niet meer kan stoppen met reageren, vind ik het trouwens wel wat pathologisch. En irritant.
GenieInABottle schreef:
16-07-2018 16:52
Star je uitspraak staat nog in een quote.
Je kunt trouwens zien als iemand je onder de negeer heeft, dan kun je deze niet meer quoten! Loepen dus, silly me... :facepalm:

Persoonlijk vind ik het te vermakelijk om haar te negeren. Daarnaast gaat ze mi soms simpelweg een rand over en daar zeg ik graag wat van.

Het is dat ik geen diagnoses mag stellen, maar een bevriende prof die dat wel mag is het met me eens dat in de uitspraken best wel wat aanwijzingen zitten die het vermoeden oproepen van meerdere trekken die behoren bij een bepaalde diagnose. En in het kader van It takes one to know one... :P
Goeie post ;-)
Vesper- schreef:
16-07-2018 16:53

Het thuisfront zit naast me en bemoeit zich er nog mee ook.
Vesper- schreef:
Thuisfront heeft er geen last van.
Vesper- schreef:
Goh, wat vindt de jouwe ervan dan? Als jij hier al járen dezelfde mensen dagelijks leest...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Vesper- schreef:
Mijn partner hoort mij vaak lachen, leest dan de link mee en doet dan vervolgens dit :facepalm:

Hij weet mijn nick en inlogcode.
Niet dat hij er iets mee zal doen.
Hij kan er wel wat van vinden maar daar heb ik geen boodschap aan.
GenieInABottle schreef:
16-07-2018 16:46
ze kunnen ook uren netflix kijken bij wijze van spreken.
Vlinder1963 schreef:
16-07-2018 15:43
Ik vind het behalve vreemd rete irritant ook eng.
Het is ook eng. En raar genoeg geloven vele ook nog met wat ze neer plempt.
Mijn man denkt dat Vivaforummers alles weten, dus als hij een ingewikkelde vraag heeft, moet ik hem hier stellen ("Vraag de Ipies van het Vivaforum even"). Heel wat van mijn OP's hebben dus eigenlijk zijn signatuur.
Head* schreef:
16-07-2018 15:26
En overal een antwoord op, overal heeeeel veeeeeel verstand van.
Wie?
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
16-07-2018 18:37
Wie?
Moet je dat serieus vragen? Ook al val je hier zo binnen weet je toch gelijk over wie het gaat? :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn thuisfront vindt er helemaal niks van dat ik forum. Net zoals ik er niks van vind dat hij graag netflixt.
Vesper- schreef:

Mijn man leest de folders, pluist teletekst uit en kijkt programma's die me niet boeien.
Zeg ik ook niks van.
Nouschi schreef:
16-07-2018 18:41
Moet je dat serieus vragen? Ook al val je hier zo binnen weet je toch gelijk over wie het gaat? :lol:
Nee, echt geen idee. Ben niet zo lang lid. En stiekem meelezer op het napraat topic. Zo vind ik interessante topics.

En ben ook wel een naïeve sukkel ;)
anoniem_370916 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 18:45
0.30% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven