Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 13 augustus 2018 om 09:29
Wat een vreemde verdachtmakingen lees ik hier over Lenn12345.
Kan één van de forummers die er over begon of het voortzette uitleggen wat dit te betekenen heeft of waar het uit voortkomt ?
Ik ken Lenn als een over het algemeen prettige, grappige, wat wijdlopige (
) forummer.
Is dit een fittie die midden in de nacht is opgestookt of een vorm van mini-massahysterie ?
Heel vreemd.
Kan één van de forummers die er over begon of het voortzette uitleggen wat dit te betekenen heeft of waar het uit voortkomt ?
Ik ken Lenn als een over het algemeen prettige, grappige, wat wijdlopige (
Is dit een fittie die midden in de nacht is opgestookt of een vorm van mini-massahysterie ?
Heel vreemd.
nounou
maandag 13 augustus 2018 om 09:38
Mocht het waar zijn (ik weet het niet, was mij nog niet opgevallen) dan heeft het niks met een fittie te maken, maar alles met een persoon die potentieel gevaarlijk is voor de wat zwakkere (sorry, weet even geen andere omschrijving) forummer die in de knel zit.zazamaenade schreef: ↑13-08-2018 09:29Wat een vreemde verdachtmakingen lees ik hier over Lenn12345.
Ik ken Lenn als een over het algemeen prettige, grappige, wat wijdlopige () forummer.
Heel vreemd.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 13 augustus 2018 om 10:04
BlueEyedLady schreef: ↑13-08-2018 00:59Als je zelf altijd een uitgesproken mening hebt over dingen die mensen schrijven en die ook kenbaar maakt, dan kan je verwachten dat mensen ook hun mening over wat jij schrijft kenbaar maken.
En ja... je gaf alleen maar aan dat... Maar dat doe je dan weer en weer en weer en .........
Dat kan je uitleggen noemen, omdat die ander niet jouw mening overneemt, maar dat is gewoon drammen.
Nu zeggen dat je 1x uitleggen voldoende vind, is dus echt hilarisch
Ach nee. Nemain was gewoon duidelijk.
Grobdinges kon het alleen niet lezen zoals het er stond en ging drama maken.
maandag 13 augustus 2018 om 10:06
BlueEyedLady schreef: ↑13-08-2018 01:11Heb je nu werkelijk niet in de gaten dat je nu ook weer precies hetzelfde doet?
En jij doet een Grobje
maandag 13 augustus 2018 om 10:08
Maar eens, ik vond het ook duidelijk genoeg.
maandag 13 augustus 2018 om 10:11
Het viel me op dat Lenn de laatste weken anders postte dan in het begin en de gedachte aan Sap is ook bij me opgekomen.
Is Dorothy P trouwens dezelfde als Sap?
maandag 13 augustus 2018 om 10:12
Ik heb het zelf ook wel eens bedacht dat het zo zou kunnen zijn. En nu zie ik meer mensen die het denken, dan moet het bijna wel zo zijn denk ik dan.
maandag 13 augustus 2018 om 10:14
Een Grobbebolletje.Grobbekuiken_ schreef: ↑13-08-2018 10:08Ik mag toch hopen dat je niet dít groene Grobje bedoelt!
Maar eens, ik vond het ook duidelijk genoeg.
Exuzes, niet mijn bedoeling jou hierin te betrekken natuurlijk
maandag 13 augustus 2018 om 10:14
Nee, ik weet vrij zeker dat dat niet dezelfden zijn.
maandag 13 augustus 2018 om 10:15
Nouja lees maar eens in het 'als je mooi bent mag je alles' topic. Dat is gewoon Sap die daar schrijft, kan niet anders.Greenlotus schreef: ↑13-08-2018 10:13Maar Sap was toch vooral op de psyche pijler te vinden? Ik zie Lenn daar niet.
maandag 13 augustus 2018 om 10:27
Mm zie het nog steeds niet zo. Maar ik mag denk ik niet benoemen waarom ik dat denk. Maar goed ik lees lang niet alles, ik heb de neiging lange berichten over te slaan.
maandag 13 augustus 2018 om 10:32
Greenlotus schreef: ↑13-08-2018 10:27Mm zie het nog steeds niet zo. Maar ik mag denk ik niet benoemen waarom ik dat denk. Maar goed ik lees lang niet alles, ik heb de neiging lange berichten over te slaan.
Ik ook!
Such fun!1
maandag 13 augustus 2018 om 10:35
Hier idem.Greenlotus schreef: ↑13-08-2018 10:27Mm zie het nog steeds niet zo. Maar ik mag denk ik niet benoemen waarom ik dat denk. Maar goed ik lees lang niet alles, ik heb de neiging lange berichten over te slaan.
Even geloept en ik zie idd wel overeenkomsten, maar toch ook verschillen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 13 augustus 2018 om 10:37
maandag 13 augustus 2018 om 10:50
In dit topic hoef je toch niet met meel in de mond te praten ?Greenlotus schreef: ↑13-08-2018 10:27Mm zie het nog steeds niet zo. Maar ik mag denk ik niet benoemen waarom ik dat denk. Maar goed ik lees lang niet alles, ik heb de neiging lange berichten over te slaan.
Het lijkt me juist wel goed dat dit duidelijk benoemd gaat worden, in plaats van de vage vermoedens die ik nu lees, en mensen die elkaar daarin versterken, en gelukkig (in mijn ogen) mensen die dat weerspreken.
In de (oude) OP van Napraat staat zelfs benoemd dat hier gehint mag worden :
Wat mag:
- Bans bespreken
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
Ik vond de manier waarop het vannacht besproken werd niet ok, al moet ik zeggen dat ik geen idee heb waarnaar gehint werd.
Het lijkt mij heel vervelend (en dan vooral voor Lenn) als dit in de lucht blijft hangen.
Als het alleen nare roddel blijkt te zijn is het denk ik vooral vervelend voor de aanstichters.
nounou
maandag 13 augustus 2018 om 11:00
+1. Je kunt toch niet gebaseerd op een vermoeden dat soort dingen gaan roepen? Stel je voor dat ik opeens lees: moezy is eigenlijk pietje puck aarrggghhhh hold your horses!!!!! Echt super weird.Ik vond de manier waarop het vannacht besproken werd niet ok, al moet ik zeggen dat ik geen idee heb waarnaar gehint werd.
Het lijkt mij heel vervelend (en dan vooral voor Lenn) als dit in de lucht blijft hangen.
Als het alleen nare roddel blijkt te zijn is het denk ik vooral vervelend voor de aanstichters.
maandag 13 augustus 2018 om 11:48
Tja, het zijn viezige spelletjes je kan er bijna geen ruk aan doen hier in dit topic.
Vriendelijk.
maandag 13 augustus 2018 om 11:49
Jij bent ook een gepermabande toch.patatjedubbelmayo schreef: ↑13-08-2018 11:48Tja, het zijn viezige spelletjes je kan er bijna geen ruk aan doen hier in dit topic.
maandag 13 augustus 2018 om 11:56
Het werd wel een jacht he?zazamaenade schreef: ↑13-08-2018 10:50In dit topic hoef je toch niet met meel in de mond te praten ?
Het lijkt me juist wel goed dat dit duidelijk benoemd gaat worden, in plaats van de vage vermoedens die ik nu lees, en mensen die elkaar daarin versterken, en gelukkig (in mijn ogen) mensen die dat weerspreken.
In de (oude) OP van Napraat staat zelfs benoemd dat hier gehint mag worden :
Wat mag:
- Bans bespreken
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
Ik vond de manier waarop het vannacht besproken werd niet ok, al moet ik zeggen dat ik geen idee heb waarnaar gehint werd.
Vriendelijk.
maandag 13 augustus 2018 om 11:58
Volgens de achterkamers ben jij hatsjepatatjedubbelmayo schreef: ↑13-08-2018 11:48Tja, het zijn viezige spelletjes je kan er bijna geen ruk aan doen hier in dit topic.