Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 13 augustus 2018 om 13:25
Voor zover ik weet wel ja, maar ik denk dat het lang niet altijd echt duidelijk is dus dat het even kan duren voor er lampjes gaan branden.zazamaenade schreef: ↑13-08-2018 13:21Misschien een domme vraag, maar op terugkeren na een permaban staat toch een nieuwe perma ? Dus dat melden is met je handje zwaaien.
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 13 augustus 2018 om 13:25
Ik ben bang dat jullie Vrouwjagersma iets te serieus nemen in dit geval. Of ik moet me wel enorm vergissen, maar de opmerking was volgens mij sarcastisch bedoeld.zazamaenade schreef: ↑13-08-2018 13:21Misschien een domme vraag, maar op terugkeren na een permaban staat toch een nieuwe perma ? Dus dat melden is met je handje zwaaien.
maandag 13 augustus 2018 om 13:26
Dit.Wilhetnietweten schreef: ↑13-08-2018 13:25Ik ben bang dat jullie Vrouwjagersma iets te serieus nemen in dit geval. Of ik moet me wel enorm vergissen, maar de opmerking was volgens mij sarcastisch bedoeld.
maandag 13 augustus 2018 om 13:26
Snap wat je bedoelt.vrouwjagersma schreef: ↑13-08-2018 13:22Kijk, als liefmeisje1994 op anoniem gaat en weer terugkomt als schatjepoesje en ze post toch alleen op de zwangerpijler, dan maakt het me bepaald niet uit. Maar van andere mensen weet ik graag wie ze zijn en ik beeld me zelf wel in dat ik scherpe observatievermogens hebt, maar, meh, valt best tegen.
maandag 13 augustus 2018 om 13:27
Dat kan ook.Wilhetnietweten schreef: ↑13-08-2018 13:25Ik ben bang dat jullie Vrouwjagersma iets te serieus nemen in dit geval. Of ik moet me wel enorm vergissen, maar de opmerking was volgens mij sarcastisch bedoeld.
maandag 13 augustus 2018 om 13:27
Ten dele wel, natuurlijk. Maar ik vind het wel smeerlapperij als ik eerlijk ben.Wilhetnietweten schreef: ↑13-08-2018 13:25Ik ben bang dat jullie Vrouwjagersma iets te serieus nemen in dit geval. Of ik moet me wel enorm vergissen, maar de opmerking was volgens mij sarcastisch bedoeld.
maandag 13 augustus 2018 om 13:29
Natuurlijk. Een permanente ban krijg je niet voor niks. Om dan terug te komen, gewoon omdat het kan, is inderdaad smeerlapperij.vrouwjagersma schreef: ↑13-08-2018 13:27Ten dele wel, natuurlijk. Maar ik vind het wel smeerlapperij als ik eerlijk ben.
maandag 13 augustus 2018 om 13:31
zazamaenade schreef: ↑13-08-2018 13:21Misschien een domme vraag, maar op terugkeren na een permaban staat toch een nieuwe perma ? Dus dat melden is met je handje zwaaien.
Joh!
maandag 13 augustus 2018 om 13:33
vrouwjagersma schreef: ↑13-08-2018 13:24Dat is geen domme vraag. Ja, maar het is blijkbaar heel moeilijk dat te controleren.
Als ik een permaban krijg en terugkom en hier kom melden 'hai, ik ben Rara, ik ben er weer' is er vast wel iemand die klaarstaat met een banaan, lijkt me.
edit : de oorijzers van Vrouwjagersma zijn dus eigenlijk aanhalingstekens ? Interessant !
zazamaenade wijzigde dit bericht op 13-08-2018 13:35
12.45% gewijzigd
nounou
maandag 13 augustus 2018 om 13:33
Terugkomen omdat het kan zie ik als gebruik maken van de mogelijkheden die er zijn.Wilhetnietweten schreef: ↑13-08-2018 13:29Natuurlijk. Een permanente ban krijg je niet voor niks. Om dan terug te komen, gewoon omdat het kan, is inderdaad smeerlapperij.
Terugkomen met goedkeuring, medeweten en medewerking van de Mods vind ik smeerlapperij. Van beide partijen, want hoe willekeurig kun je zijn. Pietjepuk wordt wél gepermaband, maar Pietjesnot mag terugkomen. Ja, doei, leg dat eens aan normale mensen uit.
maandag 13 augustus 2018 om 13:35
zazamaenade schreef: ↑13-08-2018 13:33Als ik een permaban krijg en terugkom en hier kom melden 'hai, ik ben Rara, ik ben er weer' is er vast wel iemand die klaarstaat met een banaan, lijkt me.
Duh..
maandag 13 augustus 2018 om 13:38
+1
Ik had Lenn al een tijdje op de negeer staan omdat ik die wijdlopige posts gewoon echt niet trek, maar nu heb ik even gericht geloept en het lijkt er inderdaad sterk op
Waar is die forummer gebleven die (beroepsmatig) aan teksten kan zien of ze door dezelfde persoon zijn geschreven?
maandag 13 augustus 2018 om 13:39
Ik bedoelde eigenlijk misbruik maken van de mogelijkheden die er zijn.Oakes schreef: ↑13-08-2018 13:33Terugkomen omdat het kan zie ik als gebruik maken van de mogelijkheden die er zijn.
Terugkomen met goedkeuring, medeweten en medewerking van de Mods vind ik smeerlapperij. Van beide partijen, want hoe willekeurig kun je zijn. Pietjepuk wordt wél gepermaband, maar Pietjesnot mag terugkomen. Ja, doei, leg dat eens aan normale mensen uit.
En verder, tja, dat valt inderdaad niet uit te leggen.
maandag 13 augustus 2018 om 13:43
Sanoma moet weer eens een keer een ervaren mod inhuren voor dit forum. Maar ja.Wilhetnietweten schreef: ↑13-08-2018 13:39Ik bedoelde eigenlijk misbruik maken van de mogelijkheden die er zijn.
En verder, tja, dat valt inderdaad niet uit te leggen.
maandag 13 augustus 2018 om 13:46
Jij bent er zo één waarvan ik zeker weet dat ik je zou moeten 'kennen' van een vorige nick. Maar er op komen wie dan?
maandag 13 augustus 2018 om 13:49
Dat weet ik ook nooit. Hoi GrobbieGrobbekuiken_ schreef: ↑13-08-2018 13:46Jij bent er zo één waarvan ik zeker weet dat ik je zou moeten 'kennen' van een vorige nick. Maar er op komen wie dan?![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 13 augustus 2018 om 13:50
maandag 13 augustus 2018 om 13:53
Grobbekuiken_ schreef: ↑13-08-2018 13:46Jij bent er zo één waarvan ik zeker weet dat ik je zou moeten 'kennen' van een vorige nick. Maar er op komen wie dan?![]()
maandag 13 augustus 2018 om 13:58
maandag 13 augustus 2018 om 14:07
Mag ik misschien ook een briefje in mijn brievenbus
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 13 augustus 2018 om 14:17
Ja, nou, wél dusWilhetnietweten schreef: ↑13-08-2018 14:13Ik denk dan gewoon bij mezelf: ik Wilhetnietweten.
Maar jou had ik wel herkend, dat was niet zo heel moeilijk.![]()
(Bij jou weet ik het ook zeker, maar geen enkele link dus)
maandag 13 augustus 2018 om 14:17
Wilhetnietweten schreef: ↑13-08-2018 14:13Ik denk dan gewoon bij mezelf: ik Wilhetnietweten.
Maar jou had ik wel herkend, dat was niet zo heel moeilijk.![]()
Ik hoef het ook allemaal niet zonodig te weten. Maar soms ben ik toch ook wel eens nieuwsgierig naar iemands oude nick