Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 13 augustus 2018 om 12:26
Ik ook niet. Volgens mij is zij allang niet meer op Viva.
maandag 13 augustus 2018 om 12:38
Nemain, ik zie dat je weer helemaal hot bent de afgelopen uren 
Blijft een bijzonder fenomeen dat mensen gewoon niet kunnen geloven dat iets dusdanig helder en duidelijk is, dat er wel wat achter moet zitten (afgezien van de zuigerds die het prima snappen en de onwetendheid voeden).
Lees ik hier zelfs dat je (dan nog wel ongewild) nare dingen in mensen triggert. Jij hebt echt macht
Blijft een bijzonder fenomeen dat mensen gewoon niet kunnen geloven dat iets dusdanig helder en duidelijk is, dat er wel wat achter moet zitten (afgezien van de zuigerds die het prima snappen en de onwetendheid voeden).
Lees ik hier zelfs dat je (dan nog wel ongewild) nare dingen in mensen triggert. Jij hebt echt macht
maandag 13 augustus 2018 om 12:50
Hmm snap wat je bedoeld maar toch vind ik het niet prettig om andermans forum gedrag uitgebreid te gaan zitten bespreken en analyseren. Het is wat mij betreft voldoende dat ik gezegd heb dat ik het niet zie, teveel verschillen.zazamaenade schreef: ↑13-08-2018 10:50In dit topic hoef je toch niet met meel in de mond te praten ?
Het lijkt me juist wel goed dat dit duidelijk benoemd gaat worden, in plaats van de vage vermoedens die ik nu lees, en mensen die elkaar daarin versterken, en gelukkig (in mijn ogen) mensen die dat weerspreken.
In de (oude) OP van Napraat staat zelfs benoemd dat hier gehint mag worden :
Wat mag:
- Bans bespreken
- Beleid bespreken
- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)
Ik vond de manier waarop het vannacht besproken werd niet ok, al moet ik zeggen dat ik geen idee heb waarnaar gehint werd.
Het lijkt mij heel vervelend (en dan vooral voor Lenn) als dit in de lucht blijft hangen.
Als het alleen nare roddel blijkt te zijn is het denk ik vooral vervelend voor de aanstichters.
maandag 13 augustus 2018 om 12:55
Nemaín heeft geen hrs nodig volgens mij.Amaqanda schreef: ↑13-08-2018 12:38Nemain, ik zie dat je weer helemaal hot bent de afgelopen uren
Lees ik hier zelfs dat je (dan nog wel ongewild) nare dingen in mensen triggert. Jij hebt echt macht![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 13 augustus 2018 om 13:11
Greenlotus schreef: ↑13-08-2018 12:50Hmm snap wat je bedoeld maar toch vind ik het niet prettig om andermans forum gedrag uitgebreid te gaan zitten bespreken en analyseren. Het is wat mij betreft voldoende dat ik gezegd heb dat ik het niet zie, teveel verschillen.
Ik snap weer wat jij bedoelt (wordt het toch nog gezellig
Op deze manier wordt het alleen een soort poll, en dat vind ik bizar.
Een vraag naar de achtergrond van beschuldigingen is toch niet zo raar ?
nounou
maandag 13 augustus 2018 om 13:16
Ik vind het raar dat gepermabanden überhaupt terug mogen komen.vrouwjagersma schreef: ↑13-08-2018 13:07Een mens zou van minder gaan kantklossen.
Ik zou het wel op prijs stellen als gepermabanden die terugkomen onder een andere nick zo vriendelijk zouden zijn dat hier even te melden, overigens.
Dat gezegd hebbende, ze dragen wel bij aan de rellen dynamiek van het forum.
Nieuwe nick melden prettig? Ja.
Nodig? Niet echt, want vaak haal je ze er wel weer uit.
maandag 13 augustus 2018 om 13:21
vrouwjagersma schreef: ↑13-08-2018 13:07Een mens zou van minder gaan kantklossen.
Ik zou het wel op prijs stellen als gepermabanden die terugkomen onder een andere nick zo vriendelijk zouden zijn dat hier even te melden, overigens.
Misschien een domme vraag, maar op terugkeren na een permaban staat toch een nieuwe perma ? Dus dat melden is met je handje zwaaien.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 13-08-2018 13:22
5.32% gewijzigd
nounou
maandag 13 augustus 2018 om 13:22
Ik meestal ook niet.Grobbekuiken_ schreef: ↑13-08-2018 13:20Nou zit ik me de hele tijd af te vragen wie wie nou toch was. Ik weet zeker dat ik met de meesten eerder geschreven heb maar ik kan die linken dus echt niet leggen.
Life is short. Eat dessert first.
Kijk, als liefmeisje1994 op anoniem gaat en weer terugkomt als schatjepoesje en ze post toch alleen op de zwangerpijler, dan maakt het me bepaald niet uit. Maar van andere mensen weet ik graag wie ze zijn en ik beeld me zelf wel in dat ik scherpe observatievermogens hebt, maar, meh, valt best tegen.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
lijkt mij wel. Maar er zijn er veel meer die een perma hebben.zazamaenade schreef: ↑13-08-2018 13:21Misschien een domme vraag, maar op terugkeren na een permaban staat toch een nieuwe perma ? Dus dat melden is met je handje zwaaien.
maandag 13 augustus 2018 om 13:24
Dat is geen domme vraag. Ja, maar het is blijkbaar heel moeilijk dat te controleren.zazamaenade schreef: ↑13-08-2018 13:21Misschien een domme vraag, maar op terugkeren na een permaban staat toch een nieuwe perma ? Dus dat melden is met je handje zwaaien.