Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 28 juli 2018 om 15:59
simbalabimba schreef: ↑28-07-2018 15:57drie kleine kleutertjes die zaten op een hek, bovenop een hek.
Count me in![]()
Ik lees 'drie kleine kleurtjes...'.
Nog een beetje in de ban van mijn nieuwe groene ava denk ik.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 28 juli 2018 om 15:59
vrouwjagersma schreef: ↑28-07-2018 15:55Het staat er gewoon echt. "Vriendinnetjes"
Wat een narigheid. Ik geef het op met empathie. Ik haat de wereld en wat mij betreft gooit men er een bom op.
Nou ja.. dat dus..
zaterdag 28 juli 2018 om 16:03
Mijn sis is opeens een hulkkuiken geworden. Het moet niet gekker worden!Grobbekuiken_ schreef: ↑28-07-2018 15:59
Ik lees 'drie kleine kleurtjes...'.
Nog een beetje in de ban van mijn nieuwe groene ava denk ik.
zaterdag 28 juli 2018 om 16:05
Nemaìn’ schreef: ↑28-07-2018 15:53Jullie doen toch wel allemaal mee voor de armband met “ vriendinnetjes voor het leven”. Er op?
https://www.viva.nl/samenwerking/maak-k ... m-e-7-300/
Tjezus, wat vals
zaterdag 28 juli 2018 om 16:06
Ik heb het 3x opnieuw gelezen. En daarna 10 minuten in katatonische staat op de bank gezeten. Ik kijk zelfs de tour.vrouwjagersma schreef: ↑28-07-2018 15:55Het staat er gewoon echt. "Vriendinnetjes"
Wat een narigheid. Ik geef het op met empathie. Ik haat de wereld en wat mij betreft gooit men er een bom op.
zaterdag 28 juli 2018 om 16:13
En zo om je van een gratis lippenstift op een verwenpakket uit.
https://www.viva.nl/sex-en-liefde/vivas ... it-damour/
* een vibrator in de vorm van een lippenstift.
* een veer
* een blinddoek
* een LOVE armbandje
Dit alles wordt discreet verpakt in een toilettafel naar je toe gestuurd voor maar 30 euro.
Werkelijk, WIE wil dit nou NIET!? Dat moet allang uitverkocht zijn lijkt me. Een minivibrator voor 30 euro is een koopje natuurlijk. En zo lekker spannend gek.
hihi
* een veer
* een blinddoek
* een LOVE armbandje
Dit alles wordt discreet verpakt in een toilettafel naar je toe gestuurd voor maar 30 euro.
Werkelijk, WIE wil dit nou NIET!? Dat moet allang uitverkocht zijn lijkt me. Een minivibrator voor 30 euro is een koopje natuurlijk. En zo lekker spannend gek.
hihi
zaterdag 28 juli 2018 om 16:13
Jezus, nou lees ik weer 'huilkuiken'vivapimpelmees schreef: ↑28-07-2018 16:03Mijn sis is opeens een hulkkuiken geworden. Het moet niet gekker worden!
Maar, mooi issie hè?
zaterdag 28 juli 2018 om 16:16
Ehm.....Nemaìn’ schreef: ↑28-07-2018 16:13En zo om je van een gratis lippenstift op een verwenpakket uit.
* een veer
* een blinddoek
* een LOVE armbandje
hihi
Nou.....ikke. Heb geen ruimte voor een kaptafel nl.
zaterdag 28 juli 2018 om 16:17
Nieuw brilletje nodig mop? Wat ben je mooi.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 28 juli 2018 om 16:17
Past allemaal in een klein toilettasje waar je ook je make up in kan bewaren!Grobbekuiken_ schreef: ↑28-07-2018 16:16Ehm.....
Nou.....ikke. Heb geen ruimte voor een kaptafel nl.
zaterdag 28 juli 2018 om 16:19
zaterdag 28 juli 2018 om 16:21
Ik willum.Nemaìn’ schreef: ↑28-07-2018 15:53Jullie doen toch wel allemaal mee voor de armband met “ vriendinnetjes voor het leven”. Er op?
https://www.viva.nl/samenwerking/maak-k ... m-e-7-300/
Niemand verwijst ooit naar mij middels een verkleinwoord, terwijl ik dat zo graag zou willen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 28 juli 2018 om 16:22
zaterdag 28 juli 2018 om 16:24
zaterdag 28 juli 2018 om 16:24
zaterdag 28 juli 2018 om 16:26
Neee, dat tasje moet je kopen. Slechts 30 euro. Met er in spullen tov 3 euro, maar dan heb je natuurlijk echt wel wat. Oja, en je krijgt dat tasje!Grobbekuiken_ schreef: ↑28-07-2018 16:22Oh, dat is fijn.
Dan doe ik mee, maar niet met het vriendinnetjesarmbandje. Dat past echt niet meer.
zaterdag 28 juli 2018 om 16:28
Ja, je hebt een tof kleurtJE.Grobbekuiken_ schreef: ↑28-07-2018 16:20Misschien wel ja *zucht*
Maar dat groen is geweldig idd, met of zonder brilletje![]()
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 28 juli 2018 om 16:29
zaterdag 28 juli 2018 om 16:30
zaterdag 28 juli 2018 om 16:36
Nemaìn’ schreef: ↑28-07-2018 16:13En zo om je van een gratis lippenstift op een verwenpakket uit.
* een veer
* een blinddoek
* een LOVE armbandje
hihi
Voor 30 euro een toilettafel met toebehoren vind ik nog niet zo gek hoor.