Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oakes schreef:
28-07-2018 13:37
Hoezo sommigen? Zijn dat de forummers met een speciale regeling?
En wie zijn 'bepaalde forummers'?
ik denk ik. Want ik heb as we speak, een ban
feow schreef:
28-07-2018 13:13
Als ik na een maand verplicht fokken drie maanden braaf ben wordt mijn laatste ban kwijtgescholden.
Daarna is mijn fokweek mijn laatste ban.
Dus dan ben ik drie maanden poezellief en kleurloos en mogen ze mijn fokweek weggummen.
Dan wordt mijn lange weekend fok mijn laatste ban.

Zo lees ik het.
En als het anders is vind ik het stom.

Behalve bij Meds. Die klimt steeds hoger op de ladder van speciale forummers. Ik vind eigenlijk dat ze daar inmiddels wel een ban voor zou moeten krijgen.
HEB IK AL
S-Meds schreef:
28-07-2018 13:40
ik denk ik. Want ik heb as we speak, een ban
:rofl:

Toch fijn dat er parallelle werkelijkheden bestaan.
S-Meds schreef:
28-07-2018 13:41
HEB IK AL
Zie je wel?

Ik wil graag een onterechte ban wegens het posten tijdens onterechte ban. Voor jou dan he, ik wil natuurlijk geen ban.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
S-Meds schreef:
28-07-2018 13:41
HEB IK AL
Heb jij nou nog wat gehoord van de mods?
Nemaìn’ schreef:
28-07-2018 14:13
Heb jij nou nog wat gehoord van de mods?
Ja ik moet alle posts staffen zeggen ze. En dat mijn ban nu wel actief is. Verder geen reactie
S-Meds schreef:
28-07-2018 14:24
Ja ik moet alle posts staffen zeggen ze. En dat mijn ban nu wel actief is. Verder geen reactie
Succes dan maar. Misschien kan Rik je er een programmaatje voor geven. En ik zou voor de zekerheid vragen of enkel je eigen posts wel genoeg zijn.

profile/287855/posts
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wonderlijk hoe dat toch werkt op een forum: als iemand op 1 gebied stomme of nare dingen doet, dan is de hele persoonlijkheid verziekt, is de persoon psychotisch, is er sprake van een kutkarakter. Of het nu om voormalige vreemdgangers gaat of mensen die (onherkenbare) foto's op internet plaatsen.
Laat ik nou toch tot beide groepen behoren... het is gewoon een wonder dat ik een relatie heb, en genoeg familieleden en vrienden die van me houden, collega's die prima met mij samenwerken en klanten die niet gillend weglopen. Met dat vreselijke karakter van mij zouden zij toch allemaal mijn nare eigenschappen moeten aanvoelen?
S-Meds schreef:

Je ban is nu wel actief?? Merk je daar zelf ook iets van?
LOEP ME MAAR aub.
Marana-- schreef:
28-07-2018 14:29
Wonderlijk hoe dat toch werkt op een forum: als iemand op 1 gebied stomme of nare dingen doet, dan is de hele persoonlijkheid verziekt, is de persoon psychotisch, is er sprake van een kutkarakter. Of het nu om voormalige vreemdgangers gaat of mensen die (onherkenbare) foto's op internet plaatsen.
Laat ik nou toch tot beide groepen behoren... het is gewoon een wonder dat ik een relatie heb, en genoeg familieleden en vrienden die van me houden, collega's die prima met mij samenwerken en klanten die niet gillend weglopen. Met dat vreselijke karakter van mij zouden zij toch allemaal mijn nare eigenschappen moeten aanvoelen?
En dat was allemaal niet op de persoon, die reacties?
8102 schreef:
28-07-2018 14:31
En dat was allemaal niet op de persoon, die reacties?

Nee, het ging over mensen die vreemdgaan of mensen die naaktfoto's plaatsen. In het algemeen, de groep zeg maar. Geloof ik. Ik staf er niet voor.
Marana-- schreef:
28-07-2018 14:29
:proud:
Ach lieverd, we hebben altijd elkaar nog hoor, een paar kutkarakters op een hekje ;-)
There is always something happening, and it's usually right now
Marana-- schreef:
28-07-2018 14:33
Nee, het ging over mensen die vreemdgaan of mensen die naaktfoto's plaatsen. In het algemeen, de groep zeg maar. Geloof ik. Ik staf er niet voor.
IK had net even geloept, maar vind het raar dat een topic over 2009 nog zo op elkaar in gehakt word.
Er zijn inderdaad “forummers met afspraken”.
Geen bijzonderheden
feow schreef:
28-07-2018 14:28
Succes dan maar. Misschien kan Rik je er een programmaatje voor geven. En ik zou voor de zekerheid vragen of enkel je eigen posts wel genoeg zijn.

profile/287855/posts
kan ik die wel zien? Ik heb een ban he?
S-Meds schreef:
28-07-2018 14:44
kan ik die wel zien? Ik heb een ban he?
Ik ben bang dat je dan onder de negeer staat van diegene.
Grobbekuiken_ schreef:
Ach lieverd, we hebben altijd elkaar nog hoor, een paar kutkarakters op een hekje ;-)
Kutkarakter meldt zich... mét triest wereldbeeld.. Schuif es op.. :hihi:
Nou ja.. dat dus..
Ah heerlijk Kuiken en Bloos, dat jullie me fijn gezelschap houden, wat zal dat lekker gezellig zijn :high5:

Oh nee kutkarakters he, ongezellig :cheers:
Ik vond het ook best onvoorstelbaar. Mensen die je persoonlijk afbranden, je verwerpelijk, onbetrouwbaar en incompetent vinden, omdat je een naaktfoto van jezelf hebt. En als die door iemand misbruikt wordt zijn er dus gewoon echt mensen die de slachtoffers verwerpelijk vinden.
Empathie is niet te koop. Alhoewel ik behoorlijk rigide standpunten heb op een aantal vlakken, maak ik me geen illusies: ongetwijfeld ben ik geen haar beter dan andere mensen.

De neiging op dit forum (en irl) om schuld bij het slachtoffer te leggen als ontkenningsmechanisme voor het feit dat de wereld echt soms naar is en dat er soms onterecht verschrikkelijke zaken gebeuren, blijft me echter verbazen en verdriet doen.
Jullie doen toch wel allemaal mee voor de armband met “ vriendinnetjes voor het leven”. Er op?

https://www.viva.nl/samenwerking/maak-k ... m-e-7-300/
S-Meds schreef:
Je moet nu voor straf 48 uur achter elkaar posten. Bij voorkeur alleen maar over je ban.
Dat zal t zijn!
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Nemaìn’ schreef:
28-07-2018 15:53
Jullie doen toch wel allemaal mee voor de armband met “ vriendinnetjes voor het leven”. Er op?

Het staat er gewoon echt. "Vriendinnetjes"
Wat een narigheid. Ik geef het op met empathie. Ik haat de wereld en wat mij betreft gooit men er een bom op.
Nemaìn’ schreef:
28-07-2018 15:53

Nah, mijn vriendinnen zijn te groot om nog 'vriendinnetjes' te kunnen zijn.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
B-) drie kleine kleutertjes die zaten op een hek, bovenop een hek.
Count me in :cheer2:
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven