Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 juli 2018 om 12:35
FV heeft wel een bijzondere manier van discussiëren hoor.
Ik ga op haar punt in en dan post ze ineens hetzelfde maar dan veel genuanceerder en mijn reactie op haar oorspronkelijk post is dan ineens heul overdreven.
Ow ja, en ik had eigenlijk gelijk uit mezelf om die nuancering moeten vragen vond ze.
Op die manier kun je met iemand niet discussiëren.
Ik ben dan ook maar afgetaaid.
Ik ga op haar punt in en dan post ze ineens hetzelfde maar dan veel genuanceerder en mijn reactie op haar oorspronkelijk post is dan ineens heul overdreven.
Ow ja, en ik had eigenlijk gelijk uit mezelf om die nuancering moeten vragen vond ze.
maandag 30 juli 2018 om 12:37
Zullen we haar stug ...3 gaan noemen?
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 30-07-2018 12:47
1.89% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
maandag 30 juli 2018 om 12:39
Ik had hem nu net geopend. Zelfs voor zulke topics hier is het een lange zin
maandag 30 juli 2018 om 12:40
In één adem!
Nu heb ik hoofdpijn en zie ik sterretjes.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 30 juli 2018 om 12:42
maandag 30 juli 2018 om 12:46
Gescand
Gelukkig gaf iemand een samenvatting
maandag 30 juli 2018 om 12:48
Dat zijn er nog lang niet genoeg.
Groenegrobbel, hou jij even bij hoe veel ze nog moet?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 30 juli 2018 om 12:48
Nou en of zeg.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑30-07-2018 12:35FV heeft wel een bijzondere manier van discussiëren hoor.
Vooral dat denigrerend gedoe over kronkels bij Viva forummers en dat volgens haar niemand kan lezen. Prima dat ze zo stoer doet, maar ik hoop van harte dat ze niet weer een meltdown krijgt en mensen links en rechts gaat zitten staffen en alle posts leeghaalt zoals de vorige keer in dat Kylie Jenner topic.
maandag 30 juli 2018 om 12:50
maandag 30 juli 2018 om 12:51
Ah, dat is alvast iets gelukkig.TanteBedelia schreef: ↑30-07-2018 12:49Zo nu niet meer klagen, mijn oude ava er weer in, kan ik iets van mezelf weer herkennen.
maandag 30 juli 2018 om 12:52
maandag 30 juli 2018 om 12:54
Ik was prima in discussie met haar totdat ze vroeg of ik weleens goed lees? En ook over kronkels bij Viva forummers
maandag 30 juli 2018 om 12:56
maandag 30 juli 2018 om 12:57
Ik zeg ja.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 30 juli 2018 om 12:58
Ik hartje jou.TanteBedelia schreef: ↑30-07-2018 12:49Zo nu niet meer klagen, mijn oude ava er weer in, kan ik iets van mezelf weer herkennen.
maandag 30 juli 2018 om 12:58
maandag 30 juli 2018 om 12:59
maandag 30 juli 2018 om 13:01