Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
30-07-2018 20:17
Ik vind haar gedrag groupie-achtig.
Dat mooie verschil tussen oordelen over een persoon, of over een bepaalde gedraging van die persoon.
Altijd een lastige.
Ttass schreef:
30-07-2018 20:10
Iedereen heeft een forummattie hier. Ik snap niet zozeer wat het probleem is eigenlijk.
Ttass. Dit is echt niet vervelend bedoeld. Het valt me gewoon op dat je een paar forummers zo hoog hebt zitten dat je hun meningen naadloos overneemt, zelfs letterlijk typt en dat ik steeds minder Ttass lees. Ik vind dat jammer omdat ik het idee krijg dat de kleurrijke Ttass ondergesneeuwd wordt door de invulling van je 'matties'. Ik vind dat oprecht jammer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Solomio schreef:
30-07-2018 20:17
Ik vind haar gedrag groupie-achtig.
Dat mooie verschil tussen oordelen over een persoon, of over een bepaalde gedraging van die persoon.
Het woordje koekoek maakte het wel compleet. Nu niet ineens politiek correct gaan doen.
Dubbel
anoniem_371845 wijzigde dit bericht op 30-07-2018 20:24
98.02% gewijzigd
Ttass schreef:
30-07-2018 12:21
Ik word zo moe van dat gevit op FV en dan gaan de hyena`s niet inhoudelijk op haar berichten, maar de hele tijd gesneer en dingen uit hun context halen. Ga dan de discussie niet met haar aan Impala. Je zoekt het zelf steeds op en dan cry wolf wanneer ze op je reageert.
Juist. En je begint hier out of the blue haar spontaan te verdedigen.
Nemaìn’ schreef:
30-07-2018 20:20
Altijd een lastige.
Ik lees net elders dat ik nergens verstand van heb, dus neem mijn uitleg vooral niet te serieus.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
30-07-2018 20:24
Ik lees net elders dat ik nergens verstand van heb, dus neem mijn uitleg vooral niet te serieus.
Ik vind dat jij altijd gelijk hebt.
Vesper- schreef:
30-07-2018 20:23
Het woordje koekoek maakte het wel compleet. Nu niet ineens politiek correct gaan doen.
Dat ging dan ook over een in mijn ogen rare reactie. Stond weer los van mijn groupie-opmerking.

David Dunning
Nemaìn’ schreef:
30-07-2018 20:25
Ik vind dat jij altijd gelijk hebt.
Ik ben een betweter, wat logisch is als je alles beter weet. :A:

David Dunning
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
30-07-2018 20:24
Juist. En je begint hier out of the blue haar spontaan te verdedigen.
Dit heet napraat en hier mag je napraten. Ik vond het namelijk niet gepast om op dat topic zelf te gaan napraten. En net zoals ieder ander die hier even komt spuien doe ik dat ook.
Solomio schreef:
30-07-2018 20:26
Ik ben een betweter, wat logisch is als je alles beter weet. :A:
:high5:
Ik ben een bestweter, naaanaaanaaanaaanaaanaaah.

En voor de zekerheid: altijd 10 x meer.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oudblond schreef:
30-07-2018 20:21
Ttass. Dit is echt niet vervelend bedoeld. Het valt me gewoon op dat je een paar forummers zo hoog hebt zitten dat je hun meningen naadloos overneemt, zelfs letterlijk typt en dat ik steeds minder Ttass lees. Ik vind dat jammer omdat ik het idee krijg dat de kleurrijke Ttass ondergesneeuwd wordt door de invulling van je 'matties'. Ik vind dat oprecht jammer.
Wat schrijf je dat toch lief :)
Ik vat jouw bericht absoluut niet op als vervelend.

Ik ben nog steeds gewoon Ttass no worries :) . Niemand heeft invloed op mijn forum gedrag.

Forum ik nu opeens anders dan anders?
Ttass schreef:
30-07-2018 20:29
Dit heet napraat en hier mag je napraten. Ik vond het namelijk niet gepast om op dat topic zelf te gaan napraten. En net zoals ieder ander die hier even komt spuien doe ik dat ook.
Ja precies. Op een groupieske manier. Volhardend ook nog eens.
feow schreef:
30-07-2018 20:30
Ik ben een bestweter, naaanaaanaaanaaanaaanaaah.

En voor de zekerheid: altijd 10 x meer.
Ik heb er totaal geen moeite mee als iemand iets beter weet dan ik.

David Dunning
Solomio schreef:
30-07-2018 20:34

Welles!
shifty schreef:
30-07-2018 20:36
Welles!
Wat jij wilt.

David Dunning
Ttass schreef:
30-07-2018 20:18
Ik ben het vaak met FV eens omdat ik mijzelf in FV erg herken en ze zegt vaak wat ik op dat moment denk, ze kan het ook beter verwoorden dan ik. Ik aanbid haar absoluut niet.

Ik ook absoluut niet
Solomio schreef:
30-07-2018 20:37
Wat jij wilt.
Nietes!
Solomio schreef:
30-07-2018 20:34

En hoe vaak komt dat voor, dat iemand iets beter weet dan jij? :proud:
Nemaìn heeft gelijk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ttass schreef:
30-07-2018 20:33
Wat schrijf je dat toch lief :)
Ik vat jouw bericht absoluut niet op als vervelend.

Ik ben nog steeds gewoon Ttass no worries :) . Niemand heeft invloed op mijn forum gedrag.

Forum ik nu opeens anders dan anders?
Voor mijn gevoel forum je al een hele tijd heel erg anders. Kan zijn dat je 'gegroeid' bent en dat zal ook best zo zijn. Maar ik lees alleen nog maar je bijvallen van anderen en verdedigen van anderen en eigenlijk nooit meer iets dat ik lees als 'van Ttass'. En dat vind ik jammer. Want ik kan me gewoon niet voorstellen dat die Ttass-eigenheden plots *poef* weg zijn. Zo werkt een mens niet. En ik mis je authenticiteit. Waarop ik soms ook 'een beetje beet' maar ook veel van leerde.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Marana-- schreef:
30-07-2018 20:46
En hoe vaak komt dat voor, dat iemand iets beter weet dan jij? :proud:
Zelden, daarom vind ik het zo leuk als het gebeurt. ;-)

David Dunning
Oudblond schreef:
30-07-2018 20:56
Voor mijn gevoel forum je al een hele tijd heel erg anders. Kan zijn dat je 'gegroeid' bent en dat zal ook best zo zijn. Maar ik lees alleen nog maar je bijvallen van anderen en verdedigen van anderen en eigenlijk nooit meer iets dat ik lees als 'van Ttass'. En dat vind ik jammer. Want ik kan me gewoon niet voorstellen dat die Ttass-eigenheden plots *poef* weg zijn. Zo werkt een mens niet. En ik mis je authenticiteit. Waarop ik soms ook 'een beetje beet' maar ook veel van leerde.
Ik kan Tas alleen maar gelijk geven dat ze anders is gaan forummen. Het was toch nooit goed.
Lady*Voldemort schreef:
30-07-2018 21:02
Ik kan Tas alleen maar gelijk geven dat ze anders is gaan forummen. Het was toch nooit goed.
Goed gesproken. Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven