Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 juli 2018 om 20:21
Ttass. Dit is echt niet vervelend bedoeld. Het valt me gewoon op dat je een paar forummers zo hoog hebt zitten dat je hun meningen naadloos overneemt, zelfs letterlijk typt en dat ik steeds minder Ttass lees. Ik vind dat jammer omdat ik het idee krijg dat de kleurrijke Ttass ondergesneeuwd wordt door de invulling van je 'matties'. Ik vind dat oprecht jammer.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 30 juli 2018 om 20:24
Juist. En je begint hier out of the blue haar spontaan te verdedigen.Ttass schreef: ↑30-07-2018 12:21Ik word zo moe van dat gevit op FV en dan gaan de hyena`s niet inhoudelijk op haar berichten, maar de hele tijd gesneer en dingen uit hun context halen. Ga dan de discussie niet met haar aan Impala. Je zoekt het zelf steeds op en dan cry wolf wanneer ze op je reageert.
maandag 30 juli 2018 om 20:24
maandag 30 juli 2018 om 20:25
Dat ging dan ook over een in mijn ogen rare reactie. Stond weer los van mijn groupie-opmerking.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 30 juli 2018 om 20:29
Dit heet napraat en hier mag je napraten. Ik vond het namelijk niet gepast om op dat topic zelf te gaan napraten. En net zoals ieder ander die hier even komt spuien doe ik dat ook.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑30-07-2018 20:24Juist. En je begint hier out of the blue haar spontaan te verdedigen.
maandag 30 juli 2018 om 20:33
Wat schrijf je dat toch liefOudblond schreef: ↑30-07-2018 20:21Ttass. Dit is echt niet vervelend bedoeld. Het valt me gewoon op dat je een paar forummers zo hoog hebt zitten dat je hun meningen naadloos overneemt, zelfs letterlijk typt en dat ik steeds minder Ttass lees. Ik vind dat jammer omdat ik het idee krijg dat de kleurrijke Ttass ondergesneeuwd wordt door de invulling van je 'matties'. Ik vind dat oprecht jammer.
Ik vat jouw bericht absoluut niet op als vervelend.
Ik ben nog steeds gewoon Ttass no worries
Forum ik nu opeens anders dan anders?
maandag 30 juli 2018 om 20:33
maandag 30 juli 2018 om 20:34
maandag 30 juli 2018 om 20:56
Voor mijn gevoel forum je al een hele tijd heel erg anders. Kan zijn dat je 'gegroeid' bent en dat zal ook best zo zijn. Maar ik lees alleen nog maar je bijvallen van anderen en verdedigen van anderen en eigenlijk nooit meer iets dat ik lees als 'van Ttass'. En dat vind ik jammer. Want ik kan me gewoon niet voorstellen dat die Ttass-eigenheden plots *poef* weg zijn. Zo werkt een mens niet. En ik mis je authenticiteit. Waarop ik soms ook 'een beetje beet' maar ook veel van leerde.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 30 juli 2018 om 20:57
maandag 30 juli 2018 om 21:02
Ik kan Tas alleen maar gelijk geven dat ze anders is gaan forummen. Het was toch nooit goed.Oudblond schreef: ↑30-07-2018 20:56Voor mijn gevoel forum je al een hele tijd heel erg anders. Kan zijn dat je 'gegroeid' bent en dat zal ook best zo zijn. Maar ik lees alleen nog maar je bijvallen van anderen en verdedigen van anderen en eigenlijk nooit meer iets dat ik lees als 'van Ttass'. En dat vind ik jammer. Want ik kan me gewoon niet voorstellen dat die Ttass-eigenheden plots *poef* weg zijn. Zo werkt een mens niet. En ik mis je authenticiteit. Waarop ik soms ook 'een beetje beet' maar ook veel van leerde.
maandag 30 juli 2018 om 21:05
Goed gesproken. Eens.Lady*Voldemort schreef: ↑30-07-2018 21:02Ik kan Tas alleen maar gelijk geven dat ze anders is gaan forummen. Het was toch nooit goed.