Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 juli 2018 om 13:02
Ik ging gewoon inhoudelijk op haar punt in, met die regel over dat de man de vrouw verplicht moet plezieren en wat ik daarvan vond.
En daarna zeg ze hetzelfde punt maar dan milder en koppelt ze dat aan mijn eerdere reactie.
En volgens haar had ik gelijk om nuancering moeten vragen. Juist.
Ik vind draaikonterij niet prettig dus heb de discussie verlaten.
Dat jij haar manier van discussiëren prima vind, is jouw mening. De mijne is dat ik dat niet prettig vind. En ben ook niet de enige die dat vindt.
maandag 30 juli 2018 om 13:09
Ik vind het geeen draaikonterij ze probeert het begrijpbaar op te schrijven voor de mensen die haar express niet willen begrijpen. Dus probeert ze het opnieuw totdat ze het wèl begrijpen. En dan vallen ze dáár weer over. Alsof ze in het Chinees schrijft. Ik begrijp FV meteen altijd wat ze schrijft.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑30-07-2018 13:02Ik ging gewoon inhoudelijk op haar punt in, met die regel over dat de man de vrouw verplicht moet plezieren en wat ik daarvan vond.
En daarna zeg ze hetzelfde punt maar dan milder en koppelt ze dat aan mijn eerdere reactie.
En volgens haar had ik gelijk om nuancering moeten vragen. Juist.
Ik vind draaikonterij niet prettig dus heb de discussie verlaten.
Dat jij haar manier van discussiëren prima vind, is jouw mening. De mijne is dat ik dat niet prettig vind. En ben ook niet de enige die dat vindt.
maandag 30 juli 2018 om 13:33
Nah ik zie haar heel vaak bochten maken in wat ze schrijft. De stelligheid en vileinheid waarmee ze de mening van anderen onderuit haalt siert ook niet.Ttass schreef: ↑30-07-2018 13:09Ik vind het geeen draaikonterij ze probeert het begrijpbaar op te schrijven voor de mensen die haar express niet willen begrijpen. Dus probeert ze het opnieuw totdat ze het wèl begrijpen. En dan vallen ze dáár weer over. Alsof ze in het Chinees schrijft. Ik begrijp FV meteen altijd wat ze schrijft.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 30 juli 2018 om 14:02
Ze probeert het duidelijk te schrijven voor de mensen die het zogenaamd niet begrijpen. Ik zou ook gefrustreerd worden als mensen mijn tekst express niet willen begrijpen.
maandag 30 juli 2018 om 14:17
Jij kunt en in FV's hoofd kijken en in dat van de anderen? Knap.
Het lijkt mij dat als je denkt dat anderen je expres niet willen begrijpen, je niet de moeite gaat nemen om verdere uitleg te geven.
Tjezus, wat vals
maandag 30 juli 2018 om 14:19
maandag 30 juli 2018 om 15:19
En dan doe je de aanname dat mensen het niet 'willen' begrijpen. Misschien begrijpen ze het wel maar delen ze de mening niet. Dat mag he?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 30 juli 2018 om 18:48
Ik zie wel enige variatie: van moslimbashen is er nu het allegelovenengelovigenridiculiseren.
Ik hoop alleen dat viva's server niet de bug van 'het eeuwige bestaan nadat de rest van de beschaving is verdwenen' heeft.
Je moet er toch niet aan denken dat ze deze geschriften ooit zullen vinden er er de vreedzame samenleving van de toekomst op willen gaan baseren.
Ik hoop alleen dat viva's server niet de bug van 'het eeuwige bestaan nadat de rest van de beschaving is verdwenen' heeft.
Je moet er toch niet aan denken dat ze deze geschriften ooit zullen vinden er er de vreedzame samenleving van de toekomst op willen gaan baseren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 30 juli 2018 om 19:35
En dan geeft dit topic nog een genuanceerd beeld. Op Actueel zijn er gemiddeld vier forummers die alleen maar moslims bashen.feow schreef: ↑30-07-2018 18:48Ik zie wel enige variatie: van moslimbashen is er nu het allegelovenengelovigenridiculiseren.
Ik schaam me nu al voor wat de wetenschappers over enkele eeuwen tegenkomen
maandag 30 juli 2018 om 20:08
Ik heb het niet gevolgd, maar het is me wel vaker opgevallen dat jij voor FV opkomt. Bijna groupie-achtig.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 30 juli 2018 om 20:13
Nou, ik heb ook matties, maar als ze draaikonten (nogmaals, geen idee of FV dat in dit geval deed, maar als meerderen dat zo lezen zou het natuurlijk kunnen hè ) zou ik daar toch wat van zeggen.
David Dunning
David Dunning
maandag 30 juli 2018 om 20:14
Gewoon volwassen gedrag dus ipv kinderlijke aanbidding.
Maar ieder zijn ding.
maandag 30 juli 2018 om 20:15
Vind ik niet en als ik dat wel vind ben ik ook wel iemand die daar wat van zegt.
maandag 30 juli 2018 om 20:15
Niet anders dan steeds dezelfde mensen hier te lezen die het met elkaar eens zijn als iemand weer eens zijn klacht hier komt deponeren over het modereer beleid.
Dat jij haar een groupie noemt is toch ook een rare opmerking?
maandag 30 juli 2018 om 20:17
Ik vind haar gedrag groupie-achtig.
Dat mooie verschil tussen oordelen over een persoon, of over een bepaalde gedraging van die persoon.
David Dunning
David Dunning
maandag 30 juli 2018 om 20:18