Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Loullah schreef:
31-07-2018 22:11
Ik bn wel benieuwd hoe bepaalde forummers eruit zien. Bijvoorbeeld Lady valdermont. Ben benieuwd of ze op haar profielfoto lijkt.
En jij? Ben jij net zo kinderachtig als je avatar?
Ik adviseer je een kat.
Ik heb helemaal geen beeld van het uiterlijk van forummers geloof ik
Tjezus, wat vals
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 22:17
Dat doen ze en eens.
Aha dus toch, begon al te twijfelen aan mijn vermogen om te onhouden waar iets stond :P
Vanzai schreef:
31-07-2018 22:14
Ik zou het soms graag zien als bevestiging van mijn mening over die forummer.

Volgens mij wil jij altijd graag bevestiging van je mening zien.
Ook geen beeld van het uiterlijk, maar wel soms benieuwd naar de karakters. De forummers die ik ontmoet heb, waren precies hetzelfde als op het forum hier. Uitgezonderd één of twee.
Life is short. Eat dessert first.
shifty schreef:
31-07-2018 22:20
Dat zal verklaren waarom ik altijd vasthou aan mijn principes, ook al zwem ik tegen de stroom in.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
doornroosje9 schreef:
Ook geen beeld van het uiterlijk, maar wel soms benieuwd naar de karakters. De forummers die ik ontmoet heb, waren precies hetzelfde als op het forum hier. Uitgezonderd één of twee.
Het is toch haast niet te doen om heel anders te zijn op en forum dan irl zeker niet als je veel forumd (is dat met een d of t?)
Stam + t
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
31-07-2018 22:23
Stam + t
Dank u :)
Vanzai schreef:
31-07-2018 22:21
Dat zal verklaren waarom ik altijd vasthou aan mijn principes, ook al zwem ik tegen de stroom in.

Klopt.
Oifa schreef:
31-07-2018 22:22
Het is toch haast niet te doen om heel anders te zijn op en forum dan irl zeker niet als je veel forumd (is dat met een d of t?)
Dat kan zeker wel.
Loullah schreef:
31-07-2018 22:11
Ik bn wel benieuwd hoe bepaalde forummers eruit zien. Bijvoorbeeld Lady valdermont. Ben benieuwd of ze op haar profielfoto lijkt.
Ze lijkt sprekend.
En ik kan het weten.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 22:25
Dat kan zeker wel.
Maar dat lijkt mij verdomde vermoeiend om je zo anders voor te doen dan je werelijk bent.
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 21:41
O, werkelijk geen idee. Ik hou me er nooit zo mee bezig, hoor het meestal via anderen.
Ik hou me meestal alleen bezig met de mensen die ik leuk vind en die vinden mij ook leuk.
:jump: ik vind jou leuk! :jump: ik vind jou leuk! :jump: ik vind jou leuk!

Ik ben geen beelddenker, stel me niet echt iets voor bij iemand. Maar wel een gevoel/idee.
De mensen die ik IRL heb leren kennen passen helemaal niet bij het gevoel wat ik ooit bij Z had, en daardoor ben ik de gehele mensheid veel positiever gaan bekijken.

En er zijn een paar forummers die voor mij zo'n stralenkrans hebben of zó één geworden zijn met hun ava voor mij dat ik ze nooit echt wil zien omdat mijn beeld dan zo aan barrels gaat.
(Stom voorbeeld misschien, maar Yasmijn hoort voor mij echt de queen/poes in de vensterbank te zijn en blijven)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Oifa schreef:
31-07-2018 22:22
Nou, heb wel eens ontdekt dat een collega heel erg de getapte dame zat uit te hangen op dit forum, compleet met zeer positief zelfbeeld en al. Irl gaat ze op in het behang en zeurt ze alleen maar over ingebeelde rollen en vetjes. Ik denk dat het voor sommige mensen echt een uitlaatklep is, een ander te kunnen zijn. Ze doen er niemand kwaad mee.

Mensen zonder leven buiten www vind ik dan weer een beetje eng. Wiens hele leven zich virtueel lijkt af te spelen en heel territoriaal kunnen reageren.
MevrouwJack schreef:
31-07-2018 22:18
Ik heb helemaal geen beeld van het uiterlijk van forummers geloof ik
In mijn hoofd lijken alle forummers op hun avatar.
Totdat ik ze een keer ontmoet.
Dan ontstaat er eerst kortsluiting in mijn hoofd, omdat ze niet op hun avatar lijken.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
31-07-2018 22:28
Dan ontstaat er eerst kortsluiting in mijn hoofd, omdat ze niet op hun avatar lijken.
....ik moet je iets vertellen....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
lemoos2 schreef:
31-07-2018 22:27
Nou, heb wel eens ontdekt dat een collega heel erg de getapte dame zat uit te hangen op dit forum, compleet met zeer positief zelfbeeld en al. Irl gaat ze op in het behang en zeurt ze alleen maar over ingebeelde rollen en vetjes. Ik denk dat het voor sommige mensen echt een uitlaatklep is, een ander te kunnen zijn. Ze doen er niemand kwaad mee.

Mensen zonder leven buiten www vind ik dan weer een beetje eng. Wiens hele leven zich virtueel lijkt af te spelen en heel territoriaal kunnen reageren.
Dit vind ik ook eng.

Blijkbaar een beetje naief van mij gedacht dan dat de meeste hier zijn zoals ze in het echt zijn. :facepalm:
shifty schreef:
.
:rofl:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 22:25
Dat kan zeker wel.
Dit
Ik mis the good old days van grote forummeetings wel hoor. Toen kon dat nog soort van. Helaas heb ik een geheugen van lik-me-vestje én ben ik ook nog eens slecht in het onthouden van gezichten. :|
Kleinere meetings ook gedaan, vriendinnen aan over gehouden.
Foto-topic nooit aan meegedaan, wel gekeken. In die tijd kon je volgens mij nog niet op afbeeldingen zoeken met google en waren mensen minder gehaaid dan nu (en ondanks dat ging het toch al mis). Die naïviteit is er wel vanaf.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Solomio schreef:
En dan blijkt hun nick niet eens hun echte naam te zijn. Verschrikkelijke momenten zijn dat.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
31-07-2018 22:40
En dan blijkt hun nick niet eens hun echte naam te zijn. Verschrikkelijke momenten zijn dat.
Grappig. Ik ben rl heel lang bij mijn eerste nick genoemd. Een iemand doet dat nog steeds ;)
Solomio schreef:
Dat kan ik me voorstellen. Ik zei wel dat ik geen beeld van forummers heb, maar als bijvoorbeeld Meds en BGB nou 130 kilo blijken te wegen en een voorliefde hebben voor tuniekjes en witte leggings zou er wel wat cognitieve dissonantie optreden ;-D
mevrouwjack wijzigde dit bericht op 31-07-2018 22:43
4.40% gewijzigd
Tjezus, wat vals
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 22:41
Grappig. Ik ben rl heel lang bij mijn eerste nick genoemd. Een iemand doet dat nog steeds ;)
Oh echt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven