Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 31 juli 2018 om 21:37
Ik vond het zo grappig dat veel forumster er zo gewoontjes uitzagen. Dan had ik een veel stoerder of knapper beeld. Raar natuurlijk, want hier lopen gewoon veel gewone mensen rond. Met een paar uitzonderingen die misschien wel echt knap zijn.lemoos2 schreef: ↑31-07-2018 21:34Ook ooit meegedaan. Was geloof ik het laatste fototopic. Gevolgd door een anonimiseringsgolf. Las ook pas achteraf dat er van die figuren waren die foto’s van tig jaar her hadden opgeslagen. Creepy.
Vond het toen ook leuk om sommige forummers te zien. Een aantal forummers zagen eruit zoals ik mij ze had voorgesteld, dat was wel grappig.
dinsdag 31 juli 2018 om 21:37
Alles om het even? Of springt er nog een voorkeur uit mee de medeforumers?
dinsdag 31 juli 2018 om 21:39
Ik vind een eigen beeld vormen veel leuker dan dat ik de echte personen achter de nicks zou weten
dinsdag 31 juli 2018 om 21:41
Als het alleen een foto is, ja. Die ben ik meestal ook zo weer vergeten. Heb wel eens forummers ontmoet en dat was bijna altijd leuk. Leuke mensen en meestal ook wel zoals ik ze van hier kende. Maar ook wel eens dat iemand echt heel anders was dan hier. Zoals hierboven ook beschreven werd.
dinsdag 31 juli 2018 om 21:41
O, werkelijk geen idee. Ik hou me er nooit zo mee bezig, hoor het meestal via anderen.
Ik hou me meestal alleen bezig met de mensen die ik leuk vind en die vinden mij ook leuk.
dinsdag 31 juli 2018 om 21:44
Ik vond het wel grappig om er een paar te ontmoeten. Zaten hele leuke bij.
Ik heb nooit zo'n beeld bij mensen qua uiterlijk vanuit mezelf.
En van die had ik al foto's gezien. Dus geen verbazing.
Op een paar mensen na zou ik verder niet willen ontmoeten ook. Gewoon omdat ik het wel prima vind dat ik er geen stem of uiterlijk aan kan koppelen.
Ik heb nooit zo'n beeld bij mensen qua uiterlijk vanuit mezelf.
En van die had ik al foto's gezien. Dus geen verbazing.
Op een paar mensen na zou ik verder niet willen ontmoeten ook. Gewoon omdat ik het wel prima vind dat ik er geen stem of uiterlijk aan kan koppelen.
dinsdag 31 juli 2018 om 22:14
dinsdag 31 juli 2018 om 22:16