Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oifa schreef:
31-07-2018 21:36
Ja maar sommige zijn beinvloedbaar en daardoor gevoelig voor dit soort dingen.
Dan nog ligt de verantwoording bij die persoon.
lemoos2 schreef:
31-07-2018 21:34
Ook ooit meegedaan. Was geloof ik het laatste fototopic. Gevolgd door een anonimiseringsgolf. Las ook pas achteraf dat er van die figuren waren die foto’s van tig jaar her hadden opgeslagen. Creepy.
Vond het toen ook leuk om sommige forummers te zien. Een aantal forummers zagen eruit zoals ik mij ze had voorgesteld, dat was wel grappig.
Ik vond het zo grappig dat veel forumster er zo gewoontjes uitzagen. Dan had ik een veel stoerder of knapper beeld. Raar natuurlijk, want hier lopen gewoon veel gewone mensen rond. Met een paar uitzonderingen die misschien wel echt knap zijn.
Oifa schreef:
Ja maar sommige zijn beinvloedbaar en daardoor gevoelig voor dit soort dingen.
Ja, dat is waar.
Nemaìn’ schreef:
Maar jij hebt daar wel aan gedacht.

Ik ben zo dom dat ik zelfs daar niet aan gedacht heb.
Ik ben gewoon zoals in het echt. Sommige mensen vinden me leuk, sommige mensen hebben een hekel aan me en sommige mensen zijn bang voor me.
Alles om het even? Of springt er nog een voorkeur uit mee de medeforumers?
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 21:37
En dit.
Oifa schreef:
Alles om het even? Of springt er nog een voorkeur uit mee de medeforumers?
Hoe bedoel je?
Head* schreef:
Ik vond het zo grappig dat veel forumster er zo gewoontjes uitzagen. Dan had ik een veel stoerder of knapper beeld. Raar natuurlijk, want hier lopen gewoon veel gewone mensen rond. Met een paar uitzonderingen die misschien wel echt knap zijn.
Ik vind een eigen beeld vormen veel leuker dan dat ik de echte personen achter de nicks zou weten
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 21:38
Hoe bedoel je?
Is er nog een voorkeur hoe mensen je zien of is het echt om het even. Bv 33% vind dit van je 33% van dat van je
Nemaìn’ schreef:
Dat is wel waar idd
Oifa schreef:
31-07-2018 21:39
Ik vind een eigen beeld vormen veel leuker dan dat ik de echte personen achter de nicks zou weten
Als het alleen een foto is, ja. Die ben ik meestal ook zo weer vergeten. Heb wel eens forummers ontmoet en dat was bijna altijd leuk. Leuke mensen en meestal ook wel zoals ik ze van hier kende. Maar ook wel eens dat iemand echt heel anders was dan hier. Zoals hierboven ook beschreven werd.
Oifa schreef:
31-07-2018 21:40
Is er nog een voorkeur hoe mensen je zien of is het echt om het even. Bv 33% vind dit van je 33% van dat van je
O, werkelijk geen idee. Ik hou me er nooit zo mee bezig, hoor het meestal via anderen.
Ik hou me meestal alleen bezig met de mensen die ik leuk vind en die vinden mij ook leuk.
Ik vond het wel grappig om er een paar te ontmoeten. Zaten hele leuke bij.

Ik heb nooit zo'n beeld bij mensen qua uiterlijk vanuit mezelf.

En van die had ik al foto's gezien. Dus geen verbazing.

Op een paar mensen na zou ik verder niet willen ontmoeten ook. Gewoon omdat ik het wel prima vind dat ik er geen stem of uiterlijk aan kan koppelen.
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 21:41
O, werkelijk geen idee. Ik hou me er nooit zo mee bezig, hoor het meestal via anderen.
Ik hou me meestal alleen bezig met de mensen die ik leuk vind en die vinden mij ook leuk.
Gelijk heb je
Ik bn wel benieuwd hoe bepaalde forummers eruit zien. Bijvoorbeeld Lady valdermont. Ben benieuwd of ze op haar profielfoto lijkt.
Ik ben eigenlijk helemaal nooit benieuwd naar hoe iemand er uit ziet. Ik vind het van die non-informatie.
Loullah schreef:
31-07-2018 22:11
Ik bn wel benieuwd hoe bepaalde forummers eruit zien. Bijvoorbeeld Lady valdermont. Ben benieuwd of ze op haar profielfoto lijkt.
Och nee he, dat kan je niet menen dat je dat uberhaubt denk dat dat overeen zou kunnen komen :bonk:
LV heeft in het echt ook geen neus.
Nemaìn’ schreef:
31-07-2018 22:12
Ik ben eigenlijk helemaal nooit benieuwd naar hoe iemand er uit ziet. Ik vind het van die non-informatie.
Ik zou het soms graag zien als bevestiging van mijn mening over die forummer.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ik vind wel dat er te veel smiley's zijn om uit te kiezen, zoek me de hele tijd rot. Het lijkt ook wel of ze verspringen en niet altijd op de zelfde plaats staan. Of verbeeld ik me dat alleen maar :@@:
Vanzai schreef:
31-07-2018 22:14
Wat is jouw mening over forummers?
Vanzai schreef:
Waarom zou je daar een bevestiging van willen? Je mening baseer je op schrift en komt doorgaans maar deels overeen met hoe iemand in het echt is.
Vanzai schreef:
Het zou een vorm van zelfbevrediging zijn, dat geef ik direct toe.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
Wat zicht uiterlijk over iemands persoonlijkheid dan?
Oifa schreef:
31-07-2018 22:15
Ik vind wel dat er te veel smiley's zijn om uit te kiezen, zoek me de hele tijd rot. Het lijkt ook wel of ze verspringen en niet altijd op de zelfde plaats staan. Of verbeeld ik me dat alleen maar :@@:
Dat doen ze en eens.
Vanzai schreef:
31-07-2018 22:16
Het zou een vorm van zelfbevrediging zijn, dat geef ik direct toe.
Oke dan

Edit: geef je mening maar over mij. Zeg ik wel of je er naast zit of niet
anoniem_371492 wijzigde dit bericht op 31-07-2018 22:18
20.33% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven