Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 27 juli 2018 om 20:47
Ik heb ook even zitten terugkijken in dat bantopic, maar ik kreeg de indruk dat het sowieso niet allemaal klopt.
Geen zin om dat uit te zoeken, maar mijn gevoel was dat de 24- en 48-uursbannen helemaal niet altijd volgens het bansysteem gaan.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 27 juli 2018 om 20:47
Huh? Dit is toch niet ban waardig?S-Meds schreef: ↑27-07-2018 20:38Iets raars: volgens het bantopic heb ik een ban. Vanwege twee regels in het topic van de vrouw van de man van de fuchsiakweker. Ik vroeg haar waarom ze niet door had gevraagd over het evenement. Daar werd To pissig om en vervolgens kwam het paard hinneken dat TO mij onder de negeer moest zetten. Ja zegt TO dat ga ik doen, ik ga je lekker negeren. Waarop ik zei: maar je deed het niet. Afijn dat was te provocerend en daarom heb ik nu 48 uur denk ik. Maar ik ben nog steeds op vrije voeten. Afijn dit topic is een staftopic, kijk uit. Ik zal er zo wel afgegooid worden en deze kan weer in de boekjes.
Vaarwel.
vrijdag 27 juli 2018 om 20:48
ach ja kwijtschelding na drie maanden heb ik ooit nooit gehad.
vrijdag 27 juli 2018 om 20:51
vrijdag 27 juli 2018 om 20:51
Volgens mij missen ze een deel nadat ze een tweede bantopic hadden aangemaakt. Het samenvoegen lijkt mis te zijn gegaan.
vrijdag 27 juli 2018 om 20:53
Maar er zijn twee zinnen van mij verwijderd in dat topic, dus in die zin zou het kloppen. Zogenaamd wegens provocatie. En ik moest net opnieuw ingelogd. Ik denk dat er een ban -bug is.
vrijdag 27 juli 2018 om 20:55
Dit inderdaad. Want die week van Impala klopt echt wel (de volgorde tenminste, ze had pas nog 48 uur.)
De op de man opmerking in het modtopic vond ik nou niet echt heel erg dramatisch)
vrijdag 27 juli 2018 om 20:55
vrijdag 27 juli 2018 om 20:56
Volgens mij heeft dat tweede bantopic maar heel kort bestaan, lijkt me stug dat daardoor zo veel in de war is geraakt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 27 juli 2018 om 20:56
Maar dan blijft het hun fout, en moeten ze niet anderen erop afrekenen.Pipistrello schreef: ↑27-07-2018 20:55Dit inderdaad. Want die week van Impala klopt echt wel (de volgorde tenminste, ze had pas nog 48 uur.)
De op de man opmerking in het modtopic vond ik nou niet echt heel erg dramatisch)