Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 27 juli 2018 om 22:08
akelig, sterkteeckano schreef: ↑27-07-2018 21:57Even off topic dan maar: kind is net met haar fiets over het asfalt geschoven en heeft nu behoorlijk bloedende schaafwonden....
Bijkomend probleem: ze heeft een bloedstollingsstoornis dus ik hoop maar dat ik niet midden in de Franse binnenlanden op zoek moet naar een stollingscentrum![]()
vrijdag 27 juli 2018 om 22:09
Oké, kom maar even zitten.
Slokje water?
Nee, dat is geen gek smaakje. Dat komt gewoon van de warmte.
Kijk, een lekker warm jasje!
Nee hoor, het is helemaal niet warm.
Kijk, zo maak ik een mooi strikje in dat jasje.
En dan is hier een heel gezellig kamertje vol kussentjes.
Mods! MODS! Kunt u deze deur even sluiten? 48 uur zal wel genoeg zijn denk ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 27 juli 2018 om 22:10
He getver. Sterkte.eckano schreef: ↑27-07-2018 21:57Even off topic dan maar: kind is net met haar fiets over het asfalt geschoven en heeft nu behoorlijk bloedende schaafwonden....
Bijkomend probleem: ze heeft een bloedstollingsstoornis dus ik hoop maar dat ik niet midden in de Franse binnenlanden op zoek moet naar een stollingscentrum![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 27 juli 2018 om 22:16
Ik neem aan dat je op dit soort calamiteiten voorbereid bent toch?eckano schreef: ↑27-07-2018 21:57Even off topic dan maar: kind is net met haar fiets over het asfalt geschoven en heeft nu behoorlijk bloedende schaafwonden....
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 27 juli 2018 om 22:17
S-Meds schreef: ↑27-07-2018 21:38Ik denk dat er een banbot zit. Iemand staft en dan zegt de banbot,
- hallo, ik zie dat je een vraag hebt, kan ik iets voor je doen?
- Ja ik wil dat FEOW op de strafbank gaat
- hallo, ik zie dat je een vraag hebt, kan ik iets voor je doen?
- ja kan je FEOW laten optiefen?
- hallo, dat is een moeilijke vraag, wil je de nieuwsbrief ontvangen?
- Nee BAN FEOW
- geen probleem, stuur een mail naar Banbot@viva.nl Kan ik verder nog iets voor je doen?
- nee dank je
- Leuk dat je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief! Tot ziens.
vrijdag 27 juli 2018 om 22:45
Geen medicatie bij je?eckano schreef: ↑27-07-2018 21:57Even off topic dan maar: kind is net met haar fiets over het asfalt geschoven en heeft nu behoorlijk bloedende schaafwonden....
Sterkte met kind!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
vrijdag 27 juli 2018 om 22:55
vrijdag 27 juli 2018 om 22:55
Hahaha. Langs het tuinpad van zijn vaderblijfgewoonbianca schreef: ↑27-07-2018 22:52Ha ! Pe zijn posts zijn nu een soort van Wim Sonneveld songteksten. Zeker in een nostalgische bui.
vrijdag 27 juli 2018 om 22:57
Want dat mag niet? Wat is dat voor onzin.bethweeter schreef: ↑27-07-2018 22:55Nu kom je opeens weer ‘gezellig’ doen in dit topic? Alsof die discussie van een paar dagen geleden niet plaats heeft gevonden?
(Eckano, naar voor jou en je kind. Hopelijk valt het mee.)
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 27 juli 2018 om 22:58
Of je houdt er gewoon over op.bethweeter schreef: ↑27-07-2018 22:55Nu kom je opeens weer ‘gezellig’ doen in dit topic? Alsof die discussie van een paar dagen geleden niet plaats heeft gevonden?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 27 juli 2018 om 22:58
Ja, zoiets. Ik schoot tenminste effe vol.
vrijdag 27 juli 2018 om 23:00
Getver....ik zie geen plaatjes meer. Alleen een vierkantje waarin “ afbeelding “ staat.
Wat ga ik daar aan doen ?
vrijdag 27 juli 2018 om 23:00
Welkom in de club. Met dit verschil dat jij wel je verhaal en je verweer kan doen.
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 27 juli 2018 om 23:01
O, jij hebt ook last van de warmte zeker ?bethweeter schreef: ↑27-07-2018 22:55Nu kom je opeens weer ‘gezellig’ doen in dit topic? Alsof die discussie van een paar dagen geleden niet plaats heeft gevonden?
vrijdag 27 juli 2018 om 23:01
Whut?!bethweeter schreef: ↑27-07-2018 22:55Nu kom je opeens weer ‘gezellig’ doen in dit topic? Alsof die discussie van een paar dagen geleden niet plaats heeft gevonden?
Nou ja.. dat dus..
vrijdag 27 juli 2018 om 23:02
Tuurlijk mag dat. Net zoals ik iets mag vragen. Als iemand hier een of ander verhaal neerplempt wat voor pagina’s lange discussie zorgt, vind ik het wel zo fatsoenlijk als die persoon daar nog eens iets over zegt en niet zomaar overgaat tot de orde van de dag.
Moet een willekeurige TO in een ander topic eens doen.
vrijdag 27 juli 2018 om 23:02
Ja en ik heb zin om te rellen dus ik ga maar offline
bethweeter wijzigde dit bericht op 27-07-2018 23:03
6.91% gewijzigd
vrijdag 27 juli 2018 om 23:03
bethweeter schreef: ↑27-07-2018 22:55Nu kom je opeens weer ‘gezellig’ doen in dit topic? Alsof die discussie van een paar dagen geleden niet plaats heeft gevonden?
Doe eens niet zo rot ajb.
vrijdag 27 juli 2018 om 23:04
Leuk.
Ik weet er wel een paar die altijd happen, hoor.
Waar / waarom kreeg Impala eigenlijk een ban ?