Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:17
blijfgewoonbianca schreef: ↑11-08-2018 14:55Wat een schijtgedoe met dat Koreaans, zeg. Hoeveel topics kunnen ze openen in een minuut ? Iemand de boel al vertaald ? Zijn alle topics hetzelfde ?
150 in tien minuten, geloof ik. Dweilen terwijl er een rivier door je huis loopt.
nounou
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:17
Laat de morgen schijnen over het zilver en goud van dit land,
Drieduizend li vol met natuurlijke schoonheid.
Dit is mijn prachtige vaderland.
De glorie van wijze mensen
Opgevoed in een schitterende cultuur.
Met een vijf millennia lange geschiedenis.
Laten we onze lichaam en geest wijden,
Aan het voor eeuwig aanmoedigen van dit Korea.
Vriendelijk.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:18
blijfgewoonbianca schreef: ↑11-08-2018 15:15“. Eunpyeong Ganma ← Kantoor ← Eunpyeong Office ← [+ OpsS (030) punt c “
Echt,....waarom zou je dat spammen ? Kunnen we toch niks mee.
RikM had daar een theorie over, op het Moderatortopic.
nounou
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:18
Kijk, da’s beter dan mijn vertaling :patatjedubbelmayo schreef: ↑11-08-2018 15:17Laat de morgen schijnen over het zilver en goud van dit land,
Drieduizend li vol met natuurlijke schoonheid.
Dit is mijn prachtige vaderland.
De glorie van wijze mensen
Opgevoed in een schitterende cultuur.
Met een vijf millennia lange geschiedenis.
Laten we onze lichaam en geest wijden,
Aan het voor eeuwig aanmoedigen van dit Korea.
“ E Banpo ter plaatse winkel call girl Ka flick pxp88 【 24 massage tak 】 pxp8.com Banpo massage winkel aanbevolen Banpo Fay ontmoetingen aanbevolen Banpo babes aanbevolen Banpo minnaar Agentschap afgetopt prijs Banpo afgetopt afgetopt tante Banpo catering cursus voorwaarden Banpo vergadering vergadering featured een on-site massage Vietnam Nationale Pei bijeenkomst “
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:19
zazamaenade schreef: ↑11-08-2018 15:17150 in tien minuten, geloof ik. Dweilen terwijl er een rivier door je huis loopt.
Ik ben bang dat ze dit niet meer opgelost krijgen, het gaat sneller dan dat ze kunnen wissen.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:19
Niet weggemodderd vanwege offtopic ? Want dat weghalen heeft altijd prioriteit.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:20
Maakt het forummen er niet leuker op. Sterker nog,....the_Wicked_Witch schreef: ↑11-08-2018 15:19Ik ben bang dat ze dit niet meer opgelost krijgen, het gaat sneller dan dat ze kunnen wissen.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:20
Met een beetje fantasie staat er precies hetzelfdeblijfgewoonbianca schreef: ↑11-08-2018 15:18Kijk, da’s beter dan mijn vertaling :
“ E Banpo ter plaatse winkel call girl Ka flick pxp88 【 24 massage tak 】 pxp8.com Banpo massage winkel aanbevolen Banpo Fay ontmoetingen aanbevolen Banpo babes aanbevolen Banpo minnaar Agentschap afgetopt prijs Banpo afgetopt afgetopt tante Banpo catering cursus voorwaarden Banpo vergadering vergadering featured een on-site massage Vietnam Nationale Pei bijeenkomst “
Vriendelijk.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:21
blijfgewoonbianca schreef: ↑11-08-2018 15:19Niet weggemodderd vanwege offtopic ? Want dat weghalen heeft altijd prioriteit.
Volgens mij zei Rik dat ze dat doen om bovenaan in Google te komen. Dat spammen dus.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:21
Volgens mij staat die er inderdaad nog.blijfgewoonbianca schreef: ↑11-08-2018 15:19Niet weggemodderd vanwege offtopic ? Want dat weghalen heeft altijd prioriteit.
Er stond iets dat ze dan hoger in de zoekmachines terecht komen. Dus in feite is het de ene zoekmachine tegen de andere.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:24
Klinkt erg aannemelijk.
Maar dat gat moet toch gewoon gedicht kunnen worden, zeg ?
Als ze niks doen en dat gaat maar door en door , dan kan er hier straks een week ofzo niet geforumd worden, tenzij wij een paar topics levend kunnen houden. Maar als dat ding dag en nacht door gaat...
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:25
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:26
Dan moeten we volgens rooster gaan forummenblijfgewoonbianca schreef: ↑11-08-2018 15:24Klinkt erg aannemelijk.
Maar dat gat moet toch gewoon gedicht kunnen worden, zeg ?
Als ze niks doen en dat gaat maar door en door , dan kan er hier straks een week ofzo niet geforumd worden, tenzij wij een paar topics levend kunnen houden. Maar als dat ding dag en nacht door gaat...
Vriendelijk.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:28
Tsss laat de boel lekker dichtslibben. Misschien gebeurt er dan eens wat.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:36
Aargh.. Ik denk ik kijk even op de pijler relatie. Heel de eerste pagina vol met Koreaanse bagger!
Eigenlijk zowat het hele forum, ik las geloof ik gisteren dat ze een andere plug-in hadden geïnstalleerd.
Die werkt dus voor geen meter!
Dit is gewoon te absurd voor woorden, sinds de vernieuwing van het forum, is het alleen maar slechter geworden.
Eigenlijk zowat het hele forum, ik las geloof ik gisteren dat ze een andere plug-in hadden geïnstalleerd.
Dit is gewoon te absurd voor woorden, sinds de vernieuwing van het forum, is het alleen maar slechter geworden.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:40
blijfgewoonbianca schreef: ↑11-08-2018 15:19Niet weggemodderd vanwege offtopic ? Want dat weghalen heeft altijd prioriteit.
Nee, aan het einde van de ochtend. Ze hebben nu denk ik andere prioriteiten dan in het moderatortopic wissen.
Toch nog een lichtpuntje
nounou
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:40
Serieus? Je bent de eerste die het opvalthelmadepelma schreef: ↑11-08-2018 15:36Aargh.. Ik denk ik kijk even op de pijler relatie. Heel de eerste pagina vol met Koreaanse bagger!
Vriendelijk.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:41
Dat lijkt mij ook het beste. Stoppen met staffen en klagen in het mod topic. Als het forum dichtslibt en bezoekersaantallen teruglopen gaan ze hun inkomsten missen en komen ze misschien in actie.blijfgewoonbianca schreef: ↑11-08-2018 15:28Tsss laat de boel lekker dichtslibben. Misschien gebeurt er dan eens wat.
Ik vind die opmerkingen van de mods “we hebben het doorgegeven aan de td” ook een beetje treurig worden.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:41
Zó erg is het volgens mij ook nog niet geweest.the_Wicked_Witch schreef: ↑11-08-2018 15:19Ik ben bang dat ze dit niet meer opgelost krijgen, het gaat sneller dan dat ze kunnen wissen.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:53
TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:39O, er is ook ooit eens een (zij) napraat geweest, door lady voldemort toen geopend, maar dat liep ook niet door.
Het stamcafé inderdaad. Had ik al genoemd en jij daarna nog 2x
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:59
Als ze slim zijn hebben ze het opgegeven en zitten ze met bier en bitterballen op het terras
Tijd dat de boel hier echt in het honderd loopt. Misschien dat Sanoma dan gaat investeren in een werkend forum.
Zolang de mods blijven puinruimen komt er van hogerhand ook geen oplossing.
zaterdag 11 augustus 2018 om 16:26
TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 16:16En ik had het niet over het stamcafe.
Ga geen dingen voor mij invullen
Oh nou sorry dat je zo onduidelijk doet.
Wat bedoel je dan wel?