Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:30
TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:26Volgens mij heb je ooit mee zitten kleppen over van alles en nog wat op de napraat?
Ja, vast weleens. Ik ben ook geen heilig boontje, of een politieagente.
Maak het niet zo benauwd en persoonlijk, alsjeblieft.
nounou
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:31
Het verschil is dat dit een centraal topic is, en niet een 'tijdelijk' topic.TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:09Niet om het een of ander, maar een topic over dik zijn etc gaat spontaan over vakanties kleding en ander geneuzel, maar hier commentaar leveren dat napraat bedoeld is voor andere dingen, hoe vaak veranderen topics wel niet in ander soort topics?
Wat eten we vandaag topic gaat ook over allerlei andere zaken, behalve wat er vandaag gegeten word,
En dit zijn niet de enige lopende topics die niet meer gaan over de openingspost.
Althans, voor mij maakt dat verschil. Maar ja, hoe een topic verloopt wordt bepaald door de deelnemers.
impala wijzigde dit bericht op 11-08-2018 14:32
5.02% gewijzigd
.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:32
Koreanen.TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:31Ik wacht wel op een teken wanneer er weer op de napraat mag worden nagepraat.
Voorlopig hebben de chinezen dit forum overgenomen dus er komt weinig wat anders terecht op de napraat.
It's PartyTime!
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:34
Smeer me alsjeblieft geen moraalpolitieneigingen aan, dat is niet mijn bedoeling, en dat maakt deze discussie zo flauw.
nounou
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:35
zazamaenade schreef: ↑11-08-2018 14:23Tsja, als je geen zin hebt in deze discussie dan voer je hem toch niet ?
En ik breng nu dus wat in.
Ga dat niet afdoen als gezeur, want daar lijkt me Napraat dus juist voor.
Al wordt het nu wel erg meta, praten over napraten over Napraat.
Ik geef mijn mening en wat feiten over het verleden.
Maar als jij dat zo kinderachtig wilt afdoen als niet mee willen doen met de discussie. Wat jij wilt joh.
Jij wilt alleen maar gelijk krijgen, dat is ook geen discussiëren.
Dát vind ik pas gezeur.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:35
Klopt, en aangezien er blijkbaar behoefte is aan een permanent centraal topic waar EN over het forum gekletst kan worden EN gezellig off-topic gekletst kan worden is dit dat topic geworden.
En aangezien dat al 100 keer ter discussie is gesteld en niet tot een ander resultaat heeft geleid stel ik voor het te accepteren.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:43
Dezelfde mensen die hier nu vallen over off-topic geneuzel, neuzelen op andere momenten gezellig mee omdat ze op dat moment wel hun weg vinden in het geneuzel. Op het moment dat dat even niet zo is gaan ze het off-topic geneuzel noemen en, uiteraard, groepjesgeneuzel. Waarbij ze uiteraard er volledig aan voorbij gaan dat hun geneuzel over groepjes net zo goed off-topic geneuzel is.
Komt er gewoon op neer dat er even geneuzeld moet worden over het neuzelen van anderen omdat het even niet hun eigen geneuzel is.
Komt er gewoon op neer dat er even geneuzeld moet worden over het neuzelen van anderen omdat het even niet hun eigen geneuzel is.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:47
Niet iedereen. Van mij mag dat hele geneuzel, gegniffel en elkaar veren in de reet steken achterwege blijven en ik doe er zelf ook niet aan mee. Niet hier, althans.shifty schreef: ↑11-08-2018 14:43Dezelfde mensen die hier nu vallen over off-topic geneuzel, neuzelen op andere momenten gezellig mee omdat ze op dat moment wel hun weg vinden in het geneuzel. Op het moment dat dat even niet zo is gaan ze het off-topic geneuzel noemen en, uiteraard, groepjesgeneuzel. Waarbij ze uiteraard er volledig aan voorbij gaan dat hun geneuzel over groepjes net zo goed off-topic geneuzel is.
impala wijzigde dit bericht op 11-08-2018 14:51
10.93% gewijzigd
.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:48
Ik stoor me helemaal niet aan gezellig gepraat op dit topic. Ik vind het persoonlijk een leuke manier om forummers wat beter te leren kennen. Natuurlijk interesseren ook mij niet alle onderwerpen hier, zo heb ik niets met kinderen of met voetbal bijvoorbeeld, dus als het daarover gaat scroll ik gewoon een paar pagina's verder. Kleine moeite.
Juist de diversiteit hier (heftige discussies, interessante meningen, humor of gewoon gepraat over het dagelijks leven) is een reden dat ik graag op napraat lees en soms ook meeschrijf.
Juist de diversiteit hier (heftige discussies, interessante meningen, humor of gewoon gepraat over het dagelijks leven) is een reden dat ik graag op napraat lees en soms ook meeschrijf.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:51
Daar is echt geen woord Chinees Koreaans bijshifty schreef: ↑11-08-2018 14:43Dezelfde mensen die hier nu vallen over off-topic geneuzel, neuzelen op andere momenten gezellig mee omdat ze op dat moment wel hun weg vinden in het geneuzel. Op het moment dat dat even niet zo is gaan ze het off-topic geneuzel noemen en, uiteraard, groepjesgeneuzel. Waarbij ze uiteraard er volledig aan voorbij gaan dat hun geneuzel over groepjes net zo goed off-topic geneuzel is.
Dierproeven.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:52
Ik stoor me er ook niet aan, vind het hier altijd wel gezelligCalamitycat schreef: ↑11-08-2018 14:48Ik stoor me helemaal niet aan gezellig gepraat op dit topic. Ik vind het persoonlijk een leuke manier om forummers wat beter te leren kennen. Natuurlijk interesseren ook mij niet alle onderwerpen hier, zo heb ik niets met kinderen of met voetbal bijvoorbeeld, dus als het daarover gaat scroll ik gewoon een paar pagina's verder. Kleine moeite.
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:56
Prada had al een vertaling neer gezet op de napraat, een paar pagina's terug.blijfgewoonbianca schreef: ↑11-08-2018 14:55Wat een schijtgedoe met dat Koreaans, zeg. Hoeveel topics kunnen ze openen in een minuut ? Iemand de boel al vertaald ? Zijn alle topics hetzelfde ?
zaterdag 11 augustus 2018 om 14:58
Geen zin om me door de worst en berlinerbollen te worstelen, eerlijk gezegd.TanteBedelia schreef: ↑11-08-2018 14:56Prada had al een vertaling neer gezet op de napraat, een paar pagina's terug.
Maar niks boeiends dus ?
Wat raar dat die Koreanen denken dat wij Koreaans kunnen lezen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:01
blijfgewoonbianca schreef: ↑11-08-2018 14:58Geen zin om me door de worst en berlinerbollen te worstelen, eerlijk gezegd.
Maar niks boeiends dus ?
Wat raar dat die Koreanen denken dat wij Koreaans kunnen lezen.
Vertaling van de topics.prada schreef: ↑11-08-2018 09:41Ik heb die tekst eens door translate gehaald. Koreaanse taal geselecteerd en dit kwam eruit
// Seogwipo reiswinkel HOT // ζ ζ // homepage】 【Katok pxp88 pxp8.com// Seogwipo massage winkel Aanbevolen pagina's, zoals het ontmoeten van Seogwipo Travel Seogwipo motel gezelschap prijs Seogwipo reis reizen dame Seogwipo vergadering reis cursussen voldoen aan de voorwaarden in Thailand massage zakenreis in het hele land pay vergadering aanbevolen // reiswinkel Seogwipo HOT // ζ ζ // homepage】 【Katok pxp88 pxp8.com// Seogwipo massage winkel aanbevolen pagina's, zoals het ontmoeten van reizen reizen Seogwipo motel gezelschap prijs Seogwipo reis vergadering Seogwipo reizen Tante natuurlijk voorwaarden voldoen Thaise massage reizen het land vergadering aanbevolen pagina // Seogwipo reiswinkel HOT // ζ ζ // homepage】 【Katok pxp88 pxp8.com// Seogwipo massage winkel aanbevolen pagina's, zoals het ontmoeten van reizen reizen Seogwipo motel gezelschap Seogwipo prijs Seogwipo reis vergadering Tante reis Thaise massage cursus voorwaarden voldoen aan de nationale vergadering aanbevolen pagina // Seogwipo reiswinkel HOT // ζ ζ // homepage】 【Katok pxp88 pxp8.com// Seogwipo massage Shop raden pagina Seogwipo vergadering aanrader Motel reizen Seogwipo reisgezelschap prijs Seogwipo reis vergadering Tante reis Thaise massage cursus voorwaarden voldoen aan de nationale vergadering aanbevolen pagina // Seogwipo reiswinkel HOT // ζ ζ // homepage】 【Katok pxp88 pxp8 .com // Seogwipo massage winkel, zoals pay dating aanbevolen Seogwipo reizen Seogwipo motel gezelschap prijs Seogwipo reis vergadering Seogwipo reizen dame reis Thaise massage cursus voorwaarden voldoen aan de nationale vergadering aanbevolen pay Seogwipo reizen // shop // ζ HOT 〖Katok pxp88 〗 ζ // homepage pxp8.com// Seogwipo massage winkel Aanbevolen pagina's, zoals het ontmoeten van reizen Seogwipo motel gezelschap prijs Seogwipo reis vergadering Seogwipo reizen dame reis Thaise massage cursus voorwaarden voldoen aan de nationale vergadering aanbevolen pagina
M.a.w. als ik het goed begrijp. Een gezelschapsdame voor als je daar bent voor zakenreizen e.d.. Thaise massage enz enz
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 11-08-2018 15:02
5.27% gewijzigd
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:02
Volgens mij iets over werk en relaties maar ik zat in de trein mobiel te forummen zonder leesbril dus het kan net zo goed heel wat anders zijn geweestblijfgewoonbianca schreef: ↑11-08-2018 14:55Wat een schijtgedoe met dat Koreaans, zeg. Hoeveel topics kunnen ze openen in een minuut ? Iemand de boel al vertaald ? Zijn alle topics hetzelfde ?
Dierproeven.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:07
Wat een slechte topics
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:10
Wat ik trouwens echt héél erg storend vind, is dat mobiliseren van de meute, op napraat. Zo van: kijk die en die eens idioot doen daar en daar. En dat napraters die dat topic zelf nooit aangeklikt zouden hebben, dan opeens met z'n allen daarheen gaan om TO eens lekker af te zeiken. Je merkt het meteen, als zoiets gebeurt. Als je de dynamiek hier begrijpt. Maar een nieuwe forummer heeft geen idee waar dat opeens vandaan komt. En het kan topics echt om zeep helpen.
impala wijzigde dit bericht op 11-08-2018 15:14
19.80% gewijzigd
.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:11
Of het is een gecodeerde hersenspoeling .patatjedubbelmayo schreef: ↑11-08-2018 15:09Voor hetzelfde geld zitten er noodoproepen vanuit een Noord Koreaans strafkamp bij.
zaterdag 11 augustus 2018 om 15:13
shifty schreef: ↑11-08-2018 14:43Dezelfde mensen die hier nu vallen over off-topic geneuzel, neuzelen op andere momenten gezellig mee omdat ze op dat moment wel hun weg vinden in het geneuzel. Op het moment dat dat even niet zo is gaan ze het off-topic geneuzel noemen en, uiteraard, groepjesgeneuzel. Waarbij ze uiteraard er volledig aan voorbij gaan dat hun geneuzel over groepjes net zo goed off-topic geneuzel is.
Heel flauwe poging grappig te zijn, zeg.
Weet je zeker dat je je niet aangevallen voelt ?
Je begon zelf over groepjes, een paar bladzijden terug, en dat is natuurlijk altijd de gemakkelijkste manier om te proberen de angel uit een discussie te halen.
Mij gaat het in ieder geval niet om de groepjes, want die zijn er overal.
Geneuzel over groepjes was exact wat ik wilde vermijden, fijn dat je dat in het gesprek hebt gebracht !
nounou