Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
30-07-2018 21:02
Ik kan Tas alleen maar gelijk geven dat ze anders is gaan forummen. Het was toch nooit goed.
Dat begrijp ik. Maar er is toch een weg tussen extreem 'schijt aan en trappen' en 'geen mening meer' en ik verdedig matties.
Ik communiceer al in Ttass haar topics sinds het topic over opvang. En de topics daarna brachten nogal wat heftige reacties. Maar er is ook een periode geweest waarin ik wel Ttass las, een Ttass die wat beter nadacht voor ze poste en veel ervaring in het leven opdeed. Ik zal wel naief zijn maar ik zag die Ttass als geïnteresseerd, zoekend, vragend en volgens mij werd er toen ook goed op haar gereageerd. Inhoudelijk en niet veroordelend.
Ttass: ik heb je een pb gestuurd hierover.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ttass schreef:
30-07-2018 20:05
En we beginnen weer opnieuw want Pejeka is in the house die was nog niet klaar met plassen. Ronde 6.
Inmiddels gaat het topic nergens meer over, was te verwachten eerlijk gezegd.
Pejeka zit zich nu af te vragen of een hoofddoek op pasfoto gelijk staat aan een piraat met een bandana op de pasfoto, want dat is ook zijn levensovertuiging. :bonk:
Nu is het definitief een moslim-bash topic geworden. Dat was het vanmiddag nog niet. FV is daar ook een behoorlijke stoorzender, hoor.

De TO heeft volgens mij nooit meer daar gereageerd. Ik denk dat de mods dat soort topics zouden moeten sluiten wanneer het duidelijk is dat het een uitloktopic is.
Oudblond schreef:
30-07-2018 21:09
Dat begrijp ik. Maar er is toch een weg tussen extreem 'schijt aan en trappen' en 'geen mening meer' en ik verdedig matties.
Ik communiceer al in Ttass haar topics sinds het topic over opvang. En de topics daarna brachten nogal wat heftige reacties. Maar er is ook een periode geweest waarin ik wel Ttass las, een Ttass die wat beter nadacht voor ze poste en veel ervaring in het leven opdeed. Ik zal wel naief zijn maar ik zag die Ttass als geïnteresseerd, zoekend, vragend en volgens mij werd er toen ook goed op haar gereageerd. Inhoudelijk en niet veroordelend.
Ttass: ik heb je een pb gestuurd hierover.
Pb terug.
Loullah schreef:
30-07-2018 21:20
Inmiddels gaat het topic nergens meer over, was te verwachten eerlijk gezegd.
Pejeka zit zich nu af te vragen of een hoofddoek op pasfoto gelijk staat aan een piraat met een bandana op de pasfoto, want dat is ook zijn levensovertuiging. :bonk:
Nu is het definitief een moslim-bash topic geworden. Dat was het vanmiddag nog niet. FV is daar ook een behoorlijke stoorzender, hoor.

De TO heeft volgens mij nooit meer daar gereageerd. Ik denk dat de mods dat soort topics zouden moeten sluiten wanneer het duidelijk is dat het een uitloktopic is.
Hoe verzint Pejeka het werkelijk.
Op de eerste pagina van het naïef-vreemdgaan topic vroeg iemand : "Ja maar als je nou alleen kunt kiezen tussen getrouwd, gek of homo, waar kies je dan voor?"

Ik dacht alleen, PJK hoeft toch ook niet te kiezen.
Ttass schreef:
30-07-2018 20:18
Ik ben het vaak met FV eens omdat ik mijzelf in FV erg herken en ze zegt vaak wat ik op dat moment denk, ze kan het ook beter verwoorden dan ik. Ik aanbid haar absoluut niet.
Maar Tass, dat jij haar begrijpt maakt niet dat FV goed kan discussiëren. En dat zal ze wellicht wel kunnen, maar hier op het forum laat ze vooral zien hoe het niet moet. Dat zij het beter verwoordt zegt dus alleen maar dat jij van mening bent dat zij beter verwoordt wat jij in gedachten hebt dan zij.
shifty schreef:
30-07-2018 21:59
Op de eerste pagina van het naïef-vreemdgaan topic vroeg iemand : "Ja maar als je nou alleen kunt kiezen tussen getrouwd, gek of homo, waar kies je dan voor?"

:rofl:

Alles behalve getrouwd.
Solomio schreef:
30-07-2018 20:57
Zelden, daarom vind ik het zo leuk als het gebeurt. ;-)
;-D
Life is short. Eat dessert first.
shifty schreef:

:rolling:
shifty schreef:

:proud:
Life is short. Eat dessert first.
God krijgt nu ook al de diagnose narcist! O_O
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
30-07-2018 22:09
God krijgt nu ook al de diagnose narcist! O_O
Staffen die handel.
MevrouwJack schreef:
30-07-2018 14:17
Jij kunt en in FV's hoofd kijken en in dat van de anderen? Knap.

Het lijkt mij dat als je denkt dat anderen je expres niet willen begrijpen, je niet de moeite gaat nemen om verdere uitleg te geven.
Ik denk inderdaad dat mensen als Loullah, impala, Muntje nog wat, en dan ook nog de usual suspects die ik allemaal onder de negeer heb staan maar die me toch over het hele forum stalken, me expres niet willen begrijpen. En ik reageer niet voor hen dan toch weer, maar a. om de vele leugens die zij over mij schrijven recht te zetten en om de verdraaiingen van mijn mening die zij dan stellig schrijven weer recht te zetten en b. voor de mensen die hopelijk om dat soort gezeik heen lezen en toch nog een discussie willen hebben over vaak interessante onderwerpen.
Am Yisrael Chai!
Solomio schreef:
30-07-2018 20:11
Wat een rare reactie toch weer.
Man-o-man, koekkoek.
Want iemand een groupie noemen omdat ze mij bijvalt is niet Koekkoek?
Am Yisrael Chai!
Ttass schreef:
30-07-2018 20:10
Iedereen heeft een forummattie hier. Ik snap niet zozeer wat het probleem is eigenlijk.
Ik was er blijkbaar niet bij toen de mattie's uitgedeeld werden...
Nu ben ik Koos Mattieloos :|
Mispoes!
fashionvictim schreef:
30-07-2018 22:17
Ik denk inderdaad dat mensen als Loullah, impala, Muntje nog wat, en dan ook nog de usual suspects die ik allemaal onder de negeer heb staan maar die me toch over het hele forum stalken, me expres niet willen begrijpen. En ik reageer niet voor hen dan toch weer, maar a. om de vele leugens die zij over mij schrijven recht te zetten en om de verdraaiingen van mijn mening die zij dan stellig schrijven weer recht te zetten en b. voor de mensen die hopelijk om dat soort gezeik heen lezen en toch nog een discussie willen hebben over vaak interessante onderwerpen.
Gelukkig. Want ja, soms vind ik je aanpak lastig, vaak vind ik de persoonlijke aanvallen op jou pijnlijk, maar het is eigenlijk meestal wel boeiend
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ttass schreef:
30-07-2018 20:33

Forum ik nu opeens anders dan anders?
Ik verbaas me er nog steeds vooral enorm over dat je in het begin hier geen zin foutloos kon schrijven. Net of er 2 mensen van je account gebruik maken.
fashionvictim schreef:
Ik stalk jou? Mens, ik ben een paar weken lid en reageer nauwelijks op je. Last van grootheidswaanzin?

Deze post laat wel heel goed zien wat er allemaal mis is met jouw manier van discussiëren en communiceren. Bah :nope:
Een forummattie.. Naast de badmatties Loes..
Nou ja.. dat dus..
fashionvictim schreef:
Ik stalk jou niet fv. Je staat zelfs geregeld onder mijn negeer, als ik jouw posts vol idiote beschuldigingen niet meer trek. Zoals deze.
Ik lees dit nu omdat je gequote werd.
impala wijzigde dit bericht op 30-07-2018 22:32
2.38% gewijzigd
.
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
30-07-2018 22:21
Ik was er blijkbaar niet bij toen de mattie's uitgedeeld werden...
Nu ben ik Koos Mattieloos :|
Je mag in mijn groepje.
Oudblond schreef:
30-07-2018 13:33
Nah ik zie haar heel vaak bochten maken in wat ze schrijft. De stelligheid en vileinheid waarmee ze de mening van anderen onderuit haalt siert ook niet.
Ach kom nu toch. Dit slaat nergens op. In de discussie van vandaag een prima voorbeeld.

Impala zegt: moslims haten negers en joden
Ik zeg: nou, ik ben zichtbaar neger en jood en heb nergens last van
Iemand anders gilt: hoe kan je dat zien dan, jood?
ik zeg: nou, ik draag altijd een davidster maar ben sowieso heel open over het feit dat ik joods ben

Iedereen die begrijpend kan lezen snapt heus dat zichtbaar vooral op "neger" slaat en minder op "jood", maar dat ik gewoon kort door de bocht wil zeggen dat ik mijn jodendom net geheim hou.

Maar daar wordt vervolgens letterlijk 100en posts aan gewijd, of een davidster nu wel op joden slaat, dat het ook best een pentagram kan zijn, dat een burka ook niet betekent dat iemand moslim is (Oh nee? Wanneer ben jij voor het laatst een Jehova in een burka tegengekomen, dan?) en dat Jezus om je nek ook niks zegt over dat je christen bent en etcetera, etcetera, en als ik dan zeg

jongens, jongens, doe even normaal, je snapte heus wel dat zichtbaar vooral op huidskleur sloeg en dat ik vooral bedoelde "openlijk joods" dan ben ik ineens aan het draaien. Hou toch op, zeg.

draaien is dat je van mening verandert of een feit verdraait. Nou, of ik nu zeg zichtbaar joods of openlijk joods, daarmee bedoel ik precies hetzelfde en volgens mij betekent het zelfs hetzelfde.
Am Yisrael Chai!
shifty schreef:

:HA:
fashionvictim schreef:
30-07-2018 22:19
Want iemand een groupie noemen omdat ze mij bijvalt is niet Koekkoek?
Als je in het betreffende topic ook zo reageerde begrijp ik alle ophef wel.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
30-07-2018 22:22
Ik stalk jou? Mens, ik ben een paar weken lid en reageer nauwelijks op je. Last van grootheidswaanzin?

Deze post laat wel heel goed zien wat er allemaal mis is met jouw manier van discussiëren en communiceren. Bah :nope:
Weer lees jij slecht en dan is er iets mis met mij. Omgekeerde wereld.

ik zeg Loulla, Muntje : EN DAARNAAST DEGENEN DIE MIJ STALKEN. Daarmee zeg ik dus juist dat dat ANDERE mensen zijn dan jij.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven