Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oifa schreef:
12-08-2018 19:56
Cateautje moedigd iedereen aan om een foto te plaatsen en om zijn/haar naam te delen. Snap niet zogoed waarom
Jij bent een heel stuk minder onschuldig dan je jezelf probeert te verkopen, sterker nog, ik walg van je achterbaksheid.
Oifa schreef:
12-08-2018 20:00
Ja maar zelfs zo erg dat ze er maar over blijft doorzeuren? Best triest als je zo nieuwsgierig bent
Tja. Ik vind het eerder nogal eng overkomen.
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef:
12-08-2018 19:55
Lekker belangrijk :no:
-
Heel belangrijk! :biggrin:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Nemaìn’ schreef:
Altijd.
Snap niet waarom, zo interessant is het toch niet hoe iemand er uit ziet. Het gaat er toch om of je gezellig kan forumen met die gene. Het nut ontgaat mij volledig.
Fokking hell.
Vriendelijk.
Cateautje schreef:
Jij bent een heel stuk minder onschuldig dan je jezelf probeert te verkopen, sterker nog, ik walg van je achterbaksheid.
Nou, nou. Waar is dat nou weer voor nodig?
Cateautje schreef:
Bedankt voor je compliment
Oifa schreef:
Ja maar zelfs zo erg dat ze er maar over blijft doorzeuren? Best triest als je zo nieuwsgierig bent
Je hoeft in dat topic toch niet te reageren? Dan word je ook niet bezeurd.
Calamitycat schreef:
Da's waar. Kwestie van tijd voordat ze weer door de mand valt.
Dat denk ik ook
Lady*Voldemort schreef:
12-08-2018 20:03
Je hoeft in dat topic toch niet te reageren? Dan word je ook niet bezeurd.
Dat is waar.
Oifa schreef:
12-08-2018 20:03
Bedankt voor je compliment
Mooi onderschrift :rofl:
Vriendelijk.
Gelukkig is er eindelijk ingegrepen op het topic van Fayanna.
nounou
zazamaenade schreef:
12-08-2018 20:10
Gelukkig is er eindelijk ingegrepen op het topic van Fayanna.
Eindelijk vind ik een flinke overdrijving.
patatjedubbelmayo schreef:
12-08-2018 20:10
Mooi onderschrift :rofl:
:yes: eindelijk een mooi onderschrift
Nemaìn’ schreef:
12-08-2018 20:11
Eindelijk vind ik een flinke overdrijving.

Het is geen luchtig, gezellig topic wat maar een beetje ontspoort.
Dan vind ik een uur best lang.
nounou
zazamaenade schreef:
12-08-2018 20:14
Het is geen luchtig, gezellig topic wat maar een beetje ontspoort.
Dan vind ik een uur best lang.
Ten eerste vond ik het nog meevallen, dat ontsporen.
Ten tweede is er geen 24/7 forumbewaking. Je kan niet verwachten dat er een mod de hele dag aan een stuk door haar schermpje zit te verversen.
Nemaìn’ schreef:
12-08-2018 20:15
Ten eerste vond ik het nog meevallen, dat ontsporen.
Ten tweede is er geen 24/7 forumbewaking. Je kan niet verwachten dat er een mod de hele dag aan een stuk door haar schermpje zit te verversen.

Het kan mensen net een duwtje de verkeerde kant op geven :|

Is er eigenlijk iemand die een idee heeft op welke tijden er gemodereerd wordt ?
Van 's ochtends 8 tot 's avonds 11, dat is de indruk die ik heb, met wat pauzes tussendoor.
Het zou fijn zijn om te weten wat je kunt verwachten, uitzonderingen zoals gisteren met die Koreaanse spam daargelaten.
nounou
zazamaenade schreef:
12-08-2018 20:27

Is er eigenlijk iemand die een idee heeft op welke tijden er gemodereerd wordt ?
Van 's ochtends 8 tot 's avonds 11, dat is de indruk die ik heb, met wat pauzes tussendoor.
Het zou fijn zijn om te weten wat je kunt verwachten, uitzonderingen zoals gisteren met die Koreaanse spam daargelaten.
Het zijn (deels) vrijwilligers he.
Vriendelijk.
zazamaenade schreef:
12-08-2018 20:27

Dat zou in dat topic niet zoveel uit maken.

Maar heel bot gezegd, dat zijn de risico’s van internet. Je kan niet van Viva verwachten dat er 24/7 bewaking is.

Vroeger met de angels was er altijd wel iemand online, want zelf forummers en genoeg voor de grootte van het forum.
De mods moeten vast even bijkomen vanwege alle spam heisa.
Head* schreef:
12-08-2018 20:30
De mods moeten vast even bijkomen vanwege alle spam heisa.
Nou idd, wat een ellende was dat voor de Mods
Die vervelende trol heeft een ban. Op naar de volgende! :biggrin: (grapjuuh!)
Nog een vraagje he, het valt me op dat er echt om de haverklap mensen opeens anoniem staan. Als je besluit nooit meer te gaan forummen kap je er toch gewoon mee; je nickname is toch ook anoniem? Het kan natuurlijk ook zijn dat je alom gehaat wordt en daardoor een schone lei/ nieuwe nick wil maar vaak weten mensen meteen wie het is, of nieuwe nick vertelt het gewoon zelf. Dus eigenlijk mijn vraag: wat is het nut van anoniem gaan?
Moezy schreef:
12-08-2018 20:47
Nog een vraagje he, het valt me op dat er echt om de haverklap mensen opeens anoniem staan. Als je besluit nooit meer te gaan forummen kap je er toch gewoon mee; je nickname is toch ook anoniem? Het kan natuurlijk ook zijn dat je alom gehaat wordt en daardoor een schone lei/ nieuwe nick wil maar vaak weten mensen meteen wie het is, of nieuwe nick vertelt het gewoon zelf. Dus eigenlijk mijn vraag: wat is het nut van anoniem gaan?
Niet meer te loepen.
Moezy schreef:
12-08-2018 20:47
-
Men wil niet altijd geloept worden aan dezelfde nick, op die manier maak je het herkenbaar maken minder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven