Napraattopic deel 101

27-07-2018 08:54 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
12-08-2018 20:49
Niet meer te loepen.
Dit idd

En als ik even over mezelf praat dan heb ik soms het gevoel te veel op het forum te zitten en besluit ik van de ene op de andere dag te stoppen. Maarja kom altijd na en poosje wel weer terug, het forum blijft trekken
In het bantopic staat regelmatig dat iemand weer geband is tijdens een permaban. Weet iemand hoe dat kan? Ik nam aan dat een ip adres bekend was ofzo en dat je dan geblokkeerd werd.
Aha, oke. Dat loepen lukt mij toch al nooit. :mrgreen: Ik zie altijd een willekeurig lijstje staan, soms van jaren geleden, en als ik naar het volgende lijstje wil blijven er gewoon dezelfde topics staan. Ook een bug misschien.
Christel78 schreef:
12-08-2018 20:56
In het bantopic staat regelmatig dat iemand weer geband is tijdens een permaban. Weet iemand hoe dat kan? Ik nam aan dat een ip adres bekend was ofzo en dat je dan geblokkeerd werd.
Ik denk dat veel mensen proxies of vpn gebruiken. Of je maakt je account even bij iemand anders aan.
Christel78 schreef:
12-08-2018 20:56

IP-adressen zijn niet meer zo vast als vroeger. Ik zit - zoals de helft van Nederland - bij Ziggo en krijg elke keer dat ik verbinding maak een ander IP-adres.

Moezy schreef:
12-08-2018 21:00
Ik denk dat veel mensen proxies of vpn gebruiken. Of je maakt je account even bij iemand anders aan.

Een proxy kunnen ze herkennen, dat levert je meteen een ban op.
RikM schreef:
12-08-2018 21:06
IP-adressen zijn niet meer zo vast als vroeger. Ik zit - zoals de helft van Nederland - bij Ziggo en krijg elke keer dat ik verbinding maak een ander IP-adres.

Een proxy kunnen ze herkennen, dat levert je meteen een ban op.
Nee hoor ;-D
¡Apagando las luces!
RikM schreef:
12-08-2018 21:06
Dit wist ik niet, weer wat bijgeleerd :)
Moezy schreef:
12-08-2018 20:58
Aha, oke. Dat loepen lukt mij toch al nooit. :mrgreen: Ik zie altijd een willekeurig lijstje staan, soms van jaren geleden, en als ik naar het volgende lijstje wil blijven er gewoon dezelfde topics staan. Ook een bug misschien.

Dat komt waarschijnlijk omdat je op het profiel klikt, en niet op het icoontje in het rijtje van 5 rechtsboven de tekst. Het meest linkse icoontje is het loepje, daar zie je de reacties in teruglopende volgorde.
Ik weet trouwens niet of dat op tablet hetzelfde werkt, ik neem aan van wel.
nounou
zazamaenade schreef:
12-08-2018 21:16
Dat komt waarschijnlijk omdat je op het profiel klikt, en niet op het icoontje in het rijtje van 5 rechtsboven de tekst. Het meest linkse icoontje is het loepje, daar zie je de reacties in teruglopende volgorde.
Ik weet trouwens niet of dat op tablet hetzelfde werkt, ik neem aan van wel.
Oo je hebt gelijk! Thanks!
Oifa schreef:
12-08-2018 20:03
Bedankt voor je compliment

Zeg Oifa, ik las laatst iets dat je veel stouter bent dan je in eerste instantie overkomt En dat je je aan het verkopen bent. Kan ik een bod doen? Ik heb zeker interesse! :biggrin:
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 12-08-2018 21:20
14.68% gewijzigd
Nemaìn’ schreef:
12-08-2018 20:11
Eindelijk vind ik een flinke overdrijving.
Jij kunt wel aardig zuigen.
Gröbbeböl schreef:
12-08-2018 21:19
Dat vind jij. Nog meer?
shifty schreef:
12-08-2018 21:18
Zeg Oifa, ik las laatst iets dat je veel stouter bent dan je in eerste instantie overkomt. Ik wil je wel kopen dan :biggrin:
Ja wist je niet he? :biggrin:

Maar ehum ben niet te koop :lmao:
Gröbbeböl schreef:
Goed dat je naar napraat gekomen bent Grobbebol
Moezy schreef:
Heb ik ook.
Oifa schreef:
12-08-2018 21:21
Ja wist je niet he? :biggrin:

Maar ehum ben niet te koop :lmao:

Ik was er al een beetje bang voor. En eerlijk gezegd ben je ook onbetaalbaar :bigkiss:
Nemaìn’ schreef:
12-08-2018 21:20
Dat vind jij. Nog meer?

Ik vind ook dat je soms te lang doorgaat, alsof je perse gelijk wilt krijgen.
Soms moet je het laten, zeker in dit geval.
Anderen wijzen op het voeren van een trol maar zelf niet zien dat je gedrag op een ander hetzelfde effect kan hebben.
Niet zo fijn, vind ik.
nounou
Oifa schreef:
12-08-2018 21:23
Goed dat je naar napraat gekomen bent Grobbebol
Prima hoor, maar ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Gewoon realiteit en niet op de man.
Gröbbeböl schreef:

Blijf je, of kan je nu elk moment op anoniem gezet worden ?
nounou
Nemaìn’ schreef:
12-08-2018 21:25
Prima hoor, maar ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Gewoon realiteit en niet op de man.
Nee was zeker niet op de man.

Maar soms helpt uitpraten over iets wat je dwars zit.
shifty schreef:
Ik was er al een beetje bang voor. En eerlijk gezegd ben je ook onbetaalbaar :bigkiss:
Dat vind ik lief dat je dat zegt. Je hebt mijn dag goed gemaakt :flirting:
Moezy schreef:
Je moet ook bovenaan op 'alle reacties' klikken. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
zazamaenade schreef:
Ik vind ook dat je soms te lang doorgaat, alsof je perse gelijk wilt krijgen.
Soms moet je het laten, zeker in dit geval.
Anderen wijzen op het voeren van een trol maar zelf niet zien dat je gedrag op een ander hetzelfde effect kan hebben.
Niet zo fijn, vind ik.
Dat
Vriendelijk.
Oifa schreef:
12-08-2018 21:27
Nee was zeker niet op de man.

Maar soms helpt uitpraten over iets wat je dwars zit.
Dat kan. Maar ik heb die behoefte niet. Er kan precies gelezen worden wat ik gezegd heb.
Nemaìn’ schreef:
12-08-2018 21:30
Dat kan. Maar ik heb die behoefte niet. Er kan precies gelezen worden wat ik gezegd heb.
Snap dat jij de behoefte niet hebt maar ik denk dat Grobbebol die behoefte misschien wel heeft. En niet perse direct naar jou maar meer in algemene zin over de manier waarop sommige forumers forumen.
Maargoed wellicht heb ik het mis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven