Napraattopic deel 101
vrijdag 27 juli 2018 om 08:54
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 12 augustus 2018 om 20:52
zondag 12 augustus 2018 om 21:00
Ik denk dat veel mensen proxies of vpn gebruiken. Of je maakt je account even bij iemand anders aan.Christel78 schreef: ↑12-08-2018 20:56In het bantopic staat regelmatig dat iemand weer geband is tijdens een permaban. Weet iemand hoe dat kan? Ik nam aan dat een ip adres bekend was ofzo en dat je dan geblokkeerd werd.
zondag 12 augustus 2018 om 21:06
Christel78 schreef: ↑12-08-2018 20:56In het bantopic staat regelmatig dat iemand weer geband is tijdens een permaban. Weet iemand hoe dat kan? Ik nam aan dat een ip adres bekend was ofzo en dat je dan geblokkeerd werd.
IP-adressen zijn niet meer zo vast als vroeger. Ik zit - zoals de helft van Nederland - bij Ziggo en krijg elke keer dat ik verbinding maak een ander IP-adres.
Een proxy kunnen ze herkennen, dat levert je meteen een ban op.
zondag 12 augustus 2018 om 21:14
zondag 12 augustus 2018 om 21:16
Dat komt waarschijnlijk omdat je op het profiel klikt, en niet op het icoontje in het rijtje van 5 rechtsboven de tekst. Het meest linkse icoontje is het loepje, daar zie je de reacties in teruglopende volgorde.
Ik weet trouwens niet of dat op tablet hetzelfde werkt, ik neem aan van wel.
nounou
zondag 12 augustus 2018 om 21:17
Oo je hebt gelijk! Thanks!zazamaenade schreef: ↑12-08-2018 21:16Dat komt waarschijnlijk omdat je op het profiel klikt, en niet op het icoontje in het rijtje van 5 rechtsboven de tekst. Het meest linkse icoontje is het loepje, daar zie je de reacties in teruglopende volgorde.
Ik weet trouwens niet of dat op tablet hetzelfde werkt, ik neem aan van wel.
zondag 12 augustus 2018 om 21:18
Zeg Oifa, ik las laatst iets dat je veel stouter bent dan je in eerste instantie overkomt En dat je je aan het verkopen bent. Kan ik een bod doen? Ik heb zeker interesse!
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 12-08-2018 21:20
14.68% gewijzigd
zondag 12 augustus 2018 om 21:25
Ik vind ook dat je soms te lang doorgaat, alsof je perse gelijk wilt krijgen.
Soms moet je het laten, zeker in dit geval.
Anderen wijzen op het voeren van een trol maar zelf niet zien dat je gedrag op een ander hetzelfde effect kan hebben.
Niet zo fijn, vind ik.
nounou
zondag 12 augustus 2018 om 21:29
Je moet ook bovenaan op 'alle reacties' klikken.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 12 augustus 2018 om 21:29
Datzazamaenade schreef: ↑12-08-2018 21:25Ik vind ook dat je soms te lang doorgaat, alsof je perse gelijk wilt krijgen.
Soms moet je het laten, zeker in dit geval.
Anderen wijzen op het voeren van een trol maar zelf niet zien dat je gedrag op een ander hetzelfde effect kan hebben.
Niet zo fijn, vind ik.
Vriendelijk.
zondag 12 augustus 2018 om 21:35
Snap dat jij de behoefte niet hebt maar ik denk dat Grobbebol die behoefte misschien wel heeft. En niet perse direct naar jou maar meer in algemene zin over de manier waarop sommige forumers forumen.
Maargoed wellicht heb ik het mis