Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 27 augustus 2018 om 15:55
maandag 27 augustus 2018 om 18:56

maandag 27 augustus 2018 om 19:07
Het heeft al weer geregend dus nauwelijks meer wespen. Hang anders wespenvallen in je tuin, die werken zeer efficient is bij mij in de laatste weken van de hittegolf gebleken.

maandag 27 augustus 2018 om 19:13
Als het over die vermoedelijke autist gaat die naar 't middelbaar moet, kan ik mij daar wel iets bij voorstellen. Ik trok dat eigenlijk ook niet door de drukte en overprikkeling. Gelukkig heb ik veel kunnen spijbelen.strikjemetstippels schreef: ↑27-08-2018 19:10Ik vraag het maar hier: een kind van 12-13 dat een burnout krijgt?
Ligt het nu aan mij of is dat gewoon echt zoeken naar iets, en juist dat psychologiseren (is dat een woord) slecht is en kinderen maken tot mietjes?

maandag 27 augustus 2018 om 19:15
ja daar gaat het over. Ik begrijp dat heel goed want ik had en heb dat ook, maar er is niets mis mee met je zelf beetje vermannen en aan passen aan de meerderheid. Ook al ben ik zelf zo iemand.redbulletje schreef: ↑27-08-2018 19:13Als het over die vermoedelijke autist gaat die naar 't middelbaar moet, kan ik mij daar wel iets bij voorstellen. Ik trok dat eigenlijk ook niet door de drukte en overprikkeling. Gelukkig heb ik veel kunnen spijbelen.
Maar kinderen in de groei en met allerlei hormonen kunnen ook gewoon moe zijn.

maandag 27 augustus 2018 om 19:16
Wat is er zo speciaal aan kinderen dat zij mietjes zijn als ze ten prooi vallen aan een burn out en volwassenen niet?strikjemetstippels schreef: ↑27-08-2018 19:10Ik vraag het maar hier: een kind van 12-13 dat een burnout krijgt?
Ligt het nu aan mij of is dat gewoon echt zoeken naar iets, en juist dat psychologiseren (is dat een woord) slecht is en kinderen maken tot mietjes?

maandag 27 augustus 2018 om 19:25
Wat levert vermannen en aanpassen op? Hooguit dat ik een pesthekel aan alle vormen van maatschappelijke participatie heb ontwikkeld.strikjemetstippels schreef: ↑27-08-2018 19:15ja daar gaat het over. Ik begrijp dat heel goed want ik had en heb dat ook, maar er is niets mis mee met je zelf beetje vermannen en aan passen aan de meerderheid. Ook al ben ik zelf zo iemand.
Maar kinderen in de groei en met allerlei hormonen kunnen ook gewoon moe zijn.

maandag 27 augustus 2018 om 19:29
o mijn post was een beetje onduidelijk denk ik. Ging over topics die geopend werden over wespen in pretparken. Volgens mij zijn die er altijd al geweest maar nu wordt er zo panisch over gedaan. Dus ik vroeg me af of er nou echt zo veel meer zijn dan vroeger. (En hoe zit het dan met de berichten van paar maanden geleden dat de insecten en aanverwanten aan het uitsterven zijnredbulletje schreef: ↑27-08-2018 19:07Het heeft al weer geregend dus nauwelijks meer wespen. Hang anders wespenvallen in je tuin, die werken zeer efficient is bij mij in de laatste weken van de hittegolf gebleken.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 27 augustus 2018 om 19:31
Nou ja, steeds meer jongere mensen kampen met een burn-out... Het verbaast mij in elk geval niets.strikjemetstippels schreef: ↑27-08-2018 19:10Ik vraag het maar hier: een kind van 12-13 dat een burnout krijgt?
¡Apagando las luces!

maandag 27 augustus 2018 om 20:18
de smartphone verslaving helpt ook niet mee, krijg je heel veel stress vanSombraOnline schreef: ↑27-08-2018 20:04Of de enorme prestatiedruk van tegenwoordig. En al helemaal als je mogelijk autisme hebt.

maandag 27 augustus 2018 om 20:30
Vandaag bij mijn zoon in de college zaal, tijdens het voorstellen van een nieuwe docente:” ik ben 2 keer gescheiden en heb beide keren de kinderen bij mijn man achtergelaten, dus denk niet dat ik kinderen leuk vind”
Waar zal zij haar opleiding hebben gedaan?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.

maandag 27 augustus 2018 om 20:39
Dat is ook weer zo ja, en die kids worden al zo vroeg getest voor van alles op school. En soms ook nog eens van uit de ouders.
Ik ben trouwens totaal geen model burger/sterk iemand of zo want ik mijd ook mensen als de ziekte.

maandag 27 augustus 2018 om 20:39
Eh ok dan. Wat voor college was dit, pedagogiek?Leefvandaag schreef: ↑27-08-2018 20:30Vandaag bij mijn zoon in de college zaal, tijdens het voorstellen van een nieuwe docente:” ik ben 2 keer gescheiden en heb beide keren de kinderen bij mijn man achtergelaten, dus denk niet dat ik kinderen leuk vind”

maandag 27 augustus 2018 om 20:41
Nee recht..maar toch een vreemde binnenkomer.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
maandag 27 augustus 2018 om 20:42
Ik ben ook een loner.strikjemetstippels schreef: ↑27-08-2018 20:39Dat is ook weer zo ja, en die kids worden al zo vroeg getest voor van alles op school. En soms ook nog eens van uit de ouders.
Ik ben trouwens totaal geen model burger/sterk iemand of zo want ik mijd ook mensen als de ziekte.

Damned if I don’t

maandag 27 augustus 2018 om 20:50
maandag 27 augustus 2018 om 21:01
Tuurlijk mag dat! Dit kocht ik voorheen vaak, omdat de fles mooi was.strikjemetstippels schreef: ↑27-08-2018 20:50Sla ik nooit af hoor hahaha, maar geen bier aub. Jij mag wel bier natuurlijk maar ik heb liever wodka of rakija. Als het van jou mag.

Damned if I don’t