Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 13 augustus 2018 om 22:24
Maandenlang dreigende haatpb’s sturen, topics openen enz is oor mij gewoon een gestoorde en dus gevaarlijke intentie.shifty schreef: ↑13-08-2018 22:20Ik ook niet, dat was ook niet het woord wat er gebruikt werd. Ik vind beide niet onschuldig maar ik vind het onderscheid in intentie typerend.
De ene reageert naar mijn idee uit onmacht en de ander omdat ze 't nou eenmaal leuk vind om te jennen. De eerste kan veel gevaarlijker en heftigere acties veroorzaken. De andere vind ik gewoon een beetje een sneu persoon.

maandag 13 augustus 2018 om 22:34

maandag 13 augustus 2018 om 22:38
maandag 13 augustus 2018 om 22:46
Ja, dat vroeg ik me ook af.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑13-08-2018 22:38Ik zal haar wel missen. Ze schreef in een topic op lijf en lijn waar ik ook schrijf.
Gek dat ze nu ineens een perma krijgt, die nick was toch best lang actief?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 13 augustus 2018 om 22:55
Ik vraag het me af. Als ze al gestaft is, op basis waarvan concluderen mods dan dat ze inderdaad hats is?
In het modtopic gaf ze aan zelf een mail te hebben gestuurd. Het verbaasd me niet als ze het zelf 'gemeld' heeft om 'rustig' met een andere account verder te kunnen zieken.

maandag 13 augustus 2018 om 22:57
Als jij tot zo laat wakker bent zit je minimaal aan de cola tik.vrouwjagersma schreef: ↑13-08-2018 22:56Dik aan de colalight hier, van de Lidl. Balen dat ik nog wakker ben, want wilde gaan slapen met regen (ik heb een dakraam en dat is zo fijn), maar nu moet ik volgens buienradar tot 00.20 wachten. Nog maar een cola doen dus.

maandag 13 augustus 2018 om 23:02
Die is lekker! Lekkerder dan Coca Cola. Vind ik.vrouwjagersma schreef: ↑13-08-2018 22:56Dik aan de colalight hier, van de Lidl. Balen dat ik nog wakker ben, want wilde gaan slapen met regen (ik heb een dakraam en dat is zo fijn), maar nu moet ik volgens buienradar tot 00.20 wachten. Nog maar een cola doen dus.
Life is short. Eat dessert first.