Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dicca schreef:
15-08-2018 12:49
Jij had toch ook eens een keer een ban gekregen, die onterecht was?
Klopt. Maar ik mocht het daar nooit meer over hebben. Een eenzijdige NDA zegmaar...

Wat heeft dat met pejeka en zijn tig bans te maken?
blijfgewoonbianca schreef:
15-08-2018 12:05
Hij kan een irritant stuk vreten zijn, maar eigenlijk valt hij nooit ergens op te pakken, volgens mij. Nee, hij is geen fan van de multiculti samenleving, maar een echt racistische post heb ik hem nooit zien schrijven. Zo slim / keurig is hij dan ook weer wel.
Hij laat zich nooit provoceren.
Dus ik ben heel benieuwd waar hij een ban voor heeft gehad.
Wie maakt me wijzer ?
maakt niet uit, ik kreeg laatst ook een ban voor niks.. Herhaaldelijk provoceren was het antwoord. En dan vraag je: maar om welke berichten gaat het dan? En dan blijft het stil. Geen antwoord. Ergo: ze weten het zelf niet. Het is echt volstrekt willekeurig. Natte vingerwerk en uit de losse pols. Ik heb nog liever een strenge mod die zijn of haar keuzes kan onderbouwen en weet om welke posts een forummer wordt geband dan dit rare gedoe.
Nemaìn’ schreef:
15-08-2018 12:49
Nee hoor, dan ga je 1 trap terug.

Als niemand op Pejeka reageert zal dat gedrag echt wel afnemen. Iets met voeden en niet voeden.
Dan klopt het toch? 3 mei 24 uur en 2 aug ook. Hebben ze hem een dag geschonken.

Met de rest ben ik het natuurlijk eens, hoewel ik me afvraag of je pejeka als echte trol moet zien. Het gaat hem niet zozeer om het uitlokken van reacties, maar om het doordrukken van zijn mening.
Grobbekuiken_ schreef:
15-08-2018 09:37
Ik had gisteren een pb verstuurd die in 'uit' bleef staan. Nu is het gelezen en is het ook weer weg uit 'uit'.
Dan zou je denken dat het toch aan wel/niet gelezen ligt. Heb ik iig wel altijd gedacht.

Die aan mij bedoel je? Die had ik idd pas laat door. Dus je theorie lijkt dan te kloppen.
blijfgewoonbianca schreef:
15-08-2018 12:08
En die - heb ik me hier laten vertellen - had al langer moeten duren. Of ik ben vreselijk in de war, hoor.
nee klopt
Loullah schreef:
15-08-2018 12:53
Klopt. Maar ik mocht het daar nooit meer over hebben. Een eenzijdige NDA zegmaar...

Wat heeft dat met pejeka en zijn tig bans te maken?
Van wie mocht je het daar nooit meer over hebben?

Pejeka heeft geen tig bans gehad. Wat bgb schreef, hij kleurt altijd net binnen de lijntjes.
Wilhetnietweten schreef:
15-08-2018 12:55
Dan klopt het toch? 3 mei 24 uur en 2 aug ook. Hebben ze hem een dag geschonken.

Met de rest ben ik het natuurlijk eens, hoewel ik me afvraag of je pejeka als echte trol moet zien. Het gaat hem niet zozeer om het uitlokken van reacties, maar om het doordrukken van zijn mening.
Hij heeft ook gewoon recht op zijn mening. Ben 't ook niet met alles wat ie schrijft eens, maar dat ben ik met de meeste mensen niet.
TanteBedelia schreef:
15-08-2018 12:06
Inderdaad 2 augustus nog een 24 uurs ban.
.
En die ban had dus eigenlijk een maandban moeten zijn. :)
Ik begrijp wel waar het niet goed gaat bij de mods (junior mods, kennelijk geen duidelijke admin, nu stagiaires die het ook niet precies weten). Maar toegeven op het modtopic dat ze eigenlijk het overzicht een beetje kwijt zijn, nee - dat niet.

Edit: ik had alweer een hele pagina aan schrijfsels gemist zie ik ;-D
anoniem_370003 wijzigde dit bericht op 15-08-2018 13:09
7.73% gewijzigd
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
15-08-2018 13:07
.
En die ban had dus eigenlijk een maandban moeten zijn. :)
Ik begrijp wel waar het niet goed gaat bij de mods (junior mods, kennelijk geen duidelijke admin, nu stagiaires die het ook niet precies weten). Maar toegeven op het modtopic dat ze eigenlijk het overzicht een beetje kwijt zijn, nee - dat niet.
maar ook niveau hoor: vragen over staffel niet begrijpen en denken dat het over staffen gaat
S-Meds schreef:
15-08-2018 13:08
maar ook niveau hoor: vragen over staffel niet begrijpen en denken dat het over staffen gaat
.
Ja, dat was de stagiair. :proud:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Wilhetnietweten schreef:

Nee, 3 mei 48-uur.
Als ze hem die ene dag geschonken zouden hebben zou hij dus op 2 aug weer 48 uur hebben moeten krijgen en dan nu een week.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
|Courage| schreef:
15-08-2018 13:10
.
Ja, dat was de stagiair. :proud:
ik hoop het maar
Pipistrello schreef:
Die aan mij bedoel je? Die had ik idd pas laat door. Dus je theorie lijkt dan te kloppen.
Die ja. Dat je het laat door had komt omdat je nergens ziet dat je überhaupt pb hebt en ik niks gezegd had, daarvoor moet je echt de mailbox (of hoe dat ook heet) in.
There is always something happening, and it's usually right now
Dicca schreef:
15-08-2018 12:57
Van wie mocht je het daar nooit meer over hebben?

Pejeka heeft geen tig bans gehad. Wat bgb schreef, hij kleurt altijd net binnen de lijntjes.
mijn mening is dat hij vaak juist niet binnen de lijntjes kleurt (als je het hele context bekijkt). Losse posts misschien wel.
De vraag is dus hoe beoordelen de mods de posts van pejeka? Als iedereen het ziet en begrijpt, waarom de mods dan niet?
Hetzelfde geld voor Mark sd. Die heeft onlangs een 24-uur ban gekregen. Hij is in mijn ogen net zo erg als pejeka, misschien zelfs hatelijker. Pejeka is gewoon een doordrammer.
Als ik de topics op relatie pijler zo eens bekijk ontstaan er een hoop problemen door wel of juist geen app contact is.
Je zou haast denken dat we beter af zijn zonder die telefoon
Oifa schreef:
15-08-2018 13:57
Als ik de topics op relatie pijler zo eens bekijk ontstaan er een hoop problemen door wel of juist geen app contact is.

Eens. Ik zit nu te kwartetten op de relatiepijler.
TanteBedelia schreef:
15-08-2018 14:01
Eens. Ik zit nu te kwartetten op de relatiepijler.
Ja het valt gewoon op
Solomio schreef:
15-08-2018 13:31
Nee, 3 mei 48-uur.
Als ze hem die ene dag geschonken zouden hebben zou hij dus op 2 aug weer 48 uur hebben moeten krijgen en dan nu een week.
Oeps, je hebt gelijk. Verkeerd gekeken. Even los van het feit of de ban terecht is of niet, is het dan wel inconsequent wat ze doen.
Oifa schreef:
15-08-2018 13:57
Vroeger was alles beter.
...
Wat vinden jullie? Zijn vrouwen die al kinderen hebben uit een eerdere relatie verplicht om nieuwe relatie kinderen te geven? Zijn ze, als ze dat niet willen, willens en wetens de man pijn aan het doen? Blijkbaar moet je als vrouw baren als een man dat wil. Tenminste volgens suikerdametje. :facepalm:
Head* schreef:
15-08-2018 16:30
Wat vinden jullie? Zijn vrouwen die al kinderen hebben uit een eerdere relatie verplicht om nieuwe relatie kinderen te geven? Zijn ze, als ze dat niet willen, willens en wetens de man pijn aan het doen? Blijkbaar moet je als vrouw baren als een man dat wil. Tenminste volgens suikerdametje. :facepalm:
Nou idd :facepalm:
Head* schreef:
Weer zo lekker kortzichtig als altijd.

Ik vind dat wel je met een (ontbrekende) kinderwens geen compromis kunt sluiten. Maar die to heeft duidelijk gezegd dat ze geen kinderen meer wil en de vriend kiest dan alsnog voor haar. Nouja, dan moeten ze het zelf weten toch?
Head* schreef:
Uh?! Wat een onzin zeg.
Hoe zit dat dan met mannen die al kinderen hebben en geen tweede leg willen met een nieuwe partner die nog een kind van hem wil? Die moeten hun nwe partner dan ook verplicht bezwangeren?
There is always something happening, and it's usually right now
Uh? Hoe fout ben ik dan wel niet dat ik kinderloos de relatie instapte en alsnog niet aan de leg wilde? Voor mijn man die ook nog geen kinderen had? :proud:
|Courage| schreef:
15-08-2018 16:50
Uh? Hoe fout ben ik dan wel niet dat ik kinderloos de relatie instapte en alsnog niet aan de leg wilde? Voor mijn man die ook nog geen kinderen had? :proud:
Jemig Dapper, hoe durf je überhaupt een relatie aan te gaan met een man?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven