Napraattopic deel 102
maandag 13 augustus 2018 om 17:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 21 augustus 2018 om 21:18
Heerlijk ik ben gek op kaas

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 21 augustus 2018 om 22:05
.doornroosje9 schreef: ↑21-08-2018 17:51Ik vraag me dan altijd af hoe de mods zo zeker weten dat het een trol is. Of is het gewoon vaak gestaft en hebben ze het daarom maar verwijderd?
Een bericht/OP kan maar één keer gestaft worden.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
dinsdag 21 augustus 2018 om 22:25
.doornroosje9 schreef: ↑21-08-2018 22:17Als de mods het beoordelen, wordt het stafje weggehaald en kan het opnieuw gestaft worden.
Da's ook waar.

Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today

dinsdag 21 augustus 2018 om 23:15
the_Wicked_Witch schreef: ↑21-08-2018 23:14Nog even en we kunnen massaal over naar babybrabbel.
Dat forum werkt trouwens wel beter volgens mij.
Nou is dat ook niet zo heel moeilijk.

dinsdag 21 augustus 2018 om 23:34
.
Ja, dit is al mijn tweede dieptepunt op dit topic van vandaag.
Wanneer kwam Nouschi ook alweer terug?

woensdag 22 augustus 2018 om 01:56
Je moet tegenwoordig wel haat aan dingen hebben he, anders hoor je er niet bij. En ook niet 'iets haten', maar 'ergens haat aan hebben'.
Ik heb geloof ik aan niet zoveel haat. Ik ging vanmiddag op een legoblokje staan, dat was vervelend. Maar om nou haat te hebben aan legoblokjes...
Ik heb geloof ik aan niet zoveel haat. Ik ging vanmiddag op een legoblokje staan, dat was vervelend. Maar om nou haat te hebben aan legoblokjes...
Tjezus, wat vals

woensdag 22 augustus 2018 om 08:12
Een foutje maken is geen taalverloedering. Ergens haat aan hebben wel.Coconuts12 schreef: ↑22-08-2018 07:51Mee eens. Ik haat taalverloedering (maar maak zelf ook wel eens foutjes).

woensdag 22 augustus 2018 om 08:14
Nee, dat is taalverloedering.Lucifer2018 schreef: ↑22-08-2018 08:12Is een hekel aan iets hebben hetzelfde als haten?
Ik dacht dat haten nog even 200.000 keer erger was dan een hekel hebben aan iets? Dat is veranderd ofzo?

woensdag 22 augustus 2018 om 08:19
Haten is zeker niet hetzelfde als ergens een hekel aan hebben. Haten is veel heftiger.Wilhetnietweten schreef: ↑22-08-2018 08:17Maar ergens een hekel aan hebben, of iets haten is ongeveer hetzelfde.
Maar het ging om “ergens haat aan hebben”. Dat is taalverloedering.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning