Napraattopic deel 102

13-08-2018 17:13 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
RikM schreef:
22-08-2018 12:06
Moord.
Logisch.
RikM schreef:
22-08-2018 12:06
Moord.

Onmiskenbaar.

(RikM met de kandelaar in de studeerkamer?)
Afbeelding
Nemaìn’ schreef:
22-08-2018 13:53
Afbeelding

Cannot be unseen :rofl:
:rofl:
Life is short. Eat dessert first.
Ik hartje minions.
Life is short. Eat dessert first.
Nemaìn’ schreef:
Afbeelding
Maar die is al heel oud. :-o
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
22-08-2018 14:04
Maar die is al heel oud. :-o
En gewoon nog steeds grappig!
Nemaìn’ schreef:
Afbeelding
:rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Nog een gevalletje van inflatie.
Als ik (bijna 50) iets prima vind waardeer ik dat met ongeveer een 8. De pubers in mijn omgeving beoordelen "prima" als een vijfenhalfje, hooguit een zes.
feow schreef:
22-08-2018 12:08
Ik haat me en kzal.

En ik heb een hekel aan:

Hoezo is het gras groen? (Waarom? Waarom! Waarom is het gras groen?)
En
Hierom verandert je libido. (Hierdóór verandert je libido klinkt bij mij echt veel beter)
Die! Heb deze zelfs hardop voorgelezen aan manlief maar die kon de mate van irritatie over de schrijfwijze niet echt plaatsen. Alsof het libido een zelfstandig wezen is dat even beslist dat ‘hierom’ hij/zij/het minder wenst te verschijnen of een andere vorm aanneemt. I.p.v. ‘hierdoor’, wat insinueert dat processen van buitenaf lichaamsprocessen kunnen beïnvloeden (en wat ook de strekking van het verhaal blijkt te zijn).

If that makes any sense
Zulte schreef:
22-08-2018 14:59
Nog een gevalletje van inflatie.
Als ik (bijna 50) iets prima vind waardeer ik dat met ongeveer een 8. De pubers in mijn omgeving beoordelen "prima" als een vijfenhalfje, hooguit een zes.
Herkenbaar. Ik moest een net beginnende (jonge) collega feedback geven en zei dat ze het prima gedaan had. Bleek dat ze daar heel onzeker door was geworden, want wat bedoelde ik nou met 'prima'? Terwijl ik 'prima' ook zie als een 8, 81/2 oid, in elk geval niet iets waar je onzeker van moet worden ;-D
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
22-08-2018 16:08
Herkenbaar. Ik moest een net beginnende (jonge) collega feedback geven en zei dat ze het prima gedaan had. Bleek dat ze daar heel onzeker door was geworden, want wat bedoelde ik nou met 'prima'? Terwijl ik 'prima' ook zie als een 8, 81/2 oid, in elk geval niet iets waar je onzeker van moet worden ;-D

Misschien is het regiogebonden? Prima komt op mij over als 'goed maar niet fantastisch'. Ik zou ook zeggen een 6 of 6,5.
over inflatie gesproken, telt dat ook voor leeftijd? zie net weer een topic waarin iemand van 30 een jongen wordt genoemd. in "mijn tijd"was iemand van 30 een man, en nog iets daarvoor was hij als hij ongetrouwd was misschien een jongeman, of jongeheer, maar geen jongen.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
RikM schreef:
22-08-2018 16:19
Misschien is het regiogebonden? Prima komt op mij over als 'goed maar niet fantastisch'. Ik zou ook zeggen een 6 of 6,5.
Ik net zo.
Goed is 7-8
En onwijs goed/heel goed 8-9
Perfect is een 10.
doornroosje9 schreef:
22-08-2018 13:59
Ik hartje minions.
Ik ook, wel moet ik altijd aan een bepaalde forumer denken als ik een minion zie, kan ff niet op zijn naam komen :hihi:
Dat topic "ik voel mij schuldig" is dat een vervolg van topic van vorig jaar kerst van collega vind mij leuk zou ik het doen of niet? Dat was waar ik aan dacht bij dat topic, vorig jaar wilde ze zo graag seks hebben met haar collega..
TanteBedelia schreef:
22-08-2018 16:31
Dat topic "ik voel mij schuldig" is dat een vervolg van topic van vorig jaar kerst van collega vind mij leuk zou ik het doen of niet? Dat was waar ik aan dacht bij dat topic, vorig jaar wilde ze zo graag seks hebben met haar collega..
Oh, zelfde TO?
Nemaìn’ schreef:
22-08-2018 16:35
Oh, zelfde TO?
Deze is nieuw, maar het zal mij niets verbazen.
TanteBedelia schreef:
22-08-2018 16:36
Het zou idd best kunnen
Nemaìn’ schreef:
22-08-2018 16:27
Ik net zo.
Goed is 7-8
En onwijs goed/heel goed 8-9
Perfect is een 10.
Grappig die verschillen. Vandale ziet 'prima' als een synoniem voor 'uitmuntend'. Gevoelsmatig is voor mij prima ook beter dan goed, misschien omdat je ook over een 'prima donna' of 'prima ballerina' kan praten, als iemand die uitsteekt boven wat goed is.

Terwijl 'ik vind het prima' (als reactie op iemand die voorstelt om iets te gaan doen bijvoorbeeld) ook weer kan klinken als 'ik vind het oke', wat weer niet heel enthousiast klinkt.
Tjezus, wat vals
TanteBedelia schreef:
22-08-2018 16:36
O, zoveel collega’s die elkaar neuken. Ik denk dat de kans groter is dat het een ander is.
Prima is wel best. Dus een 6je.
Nemaìn’ schreef:
Afbeelding

:applause: ge-wel-dig :applause:

Ik kende 'm nog niet :thumbsup:
Oifa schreef:
22-08-2018 16:29
Ik ook, wel moet ik altijd aan een bepaalde forumer denken als ik een minion zie, kan ff niet op zijn naam komen :hihi:

Je mag niet nickhinten :whip:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven