Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 2 september 2018 om 20:46
Topnummer.Lady*Voldemort schreef: ↑02-09-2018 20:42Nee joh, Bonnie St Claire is die zuipschuit toch.
Corrie is die ene van ’hoeren neuken nooit meer werken'. En van 'huilen is voor jou te laat', maar die heeft een stuk minder indruk op me gemaakt.
Damned if I don’t
zondag 2 september 2018 om 20:47
He Corry was al voor mijn tijd in NL, Bonnie trouwens ook. Dus ik heb flink bijgebeend! Nu ik er zo over nadenk verwacht ik minstens een lintje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 2 september 2018 om 20:47
Huilen is voor jou te laat ken ik wel.Lady*Voldemort schreef: ↑02-09-2018 20:42Nee joh, Bonnie St Claire is die zuipschuit toch.
Corrie is die ene van 'hoeren neuken nooit meer werken'. En van 'huilen is voor jou te laat', maar die heeft een stuk minder indruk op me gemaakt.
En malle babbe, maar dat is van rob de nijs en frans hals.
zondag 2 september 2018 om 20:51
Ik zou precies hetzelfde kunnen zeggen over jullie niet waar.
zondag 2 september 2018 om 20:53
zondag 2 september 2018 om 21:00
Ik hou zoveel van Corry Konings. Niet net zoveel als die ene malle forummer van vroeger, maar wel bijna. Zelfs toen een niet nader te noemen forummer uit het Zuiden des lands mij vertelde dat La Konings in het echte leven heel onaardig was. Dat geloof ik niet, niet onze Corry.
Ik bedoel, alleen het feit al dat ze Hoeren Neuken ook in het Duits heeft opgenomen zegt toch al genoeg?
Ik bedoel, alleen het feit al dat ze Hoeren Neuken ook in het Duits heeft opgenomen zegt toch al genoeg?
zondag 2 september 2018 om 21:05
Dat dacht ik.
Ik liep het een keer uit volle borst te bleren terwijl ik een verlaten basisschool aan het moppen was, en toen kwam er ineens een juf binnen gewandeld die iets vergeten was. Ze keek behoorlijk op van mijn vocale kwaliteiten.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 02-09-2018 21:05
2.16% gewijzigd
zondag 2 september 2018 om 21:05
Als de hele coupé je niet ziet zitten dan ga je irritant aanwezig zitten doen tot het moment dat iedereen je maar weer negeert en je weer terug bent waar je was begonnen; niemand ziet je zitten. Als je dat wil veranderen moet je misschien iets anders proberen. Maar als je dat niet wil veranderen vraag ik me af wat je liever hebt; een coupé vol met mensen die zich storen aan je aanwezigheid of een coupé vol met mensen die je aanwezigheid negeren? Want dat zijn dan de opties als je zelf geen alternatieven biedt.
zondag 2 september 2018 om 21:06
GhehehLady*Voldemort schreef: ↑02-09-2018 21:05Dat dacht ik.
Ik liep het een keer uit volle borst te bleren terwijl ik een verlaten basisschool aan het moppen was, en toen kwam er ineens een juf binnen gewandeld die iets vergeten was. Ze keek behoorlijk op van mijn vocale kwaliteiten.
Damned if I don’t
zondag 2 september 2018 om 21:12
Literatuur is soms aan me besteed. Quasi literatuur ook. Spa rood tegen mijn scherm.shifty schreef: ↑02-09-2018 21:05Als de hele coupé je niet ziet zitten dan ga je irritant aanwezig zitten doen tot het moment dat iedereen je maar weer negeert en je weer terug bent waar je was begonnen; niemand ziet je zitten. Als je dat wil veranderen moet je misschien iets anders proberen. Maar als je dat niet wil veranderen vraag ik me af wat je liever hebt; een coupé vol met mensen die zich storen aan je aanwezigheid of een coupé vol met mensen die je aanwezigheid negeren? Want dat zijn dan de opties als je zelf geen alternatieven biedt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras