Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 2 september 2018 om 20:13
Oh! Ik hou van gezellige mensen! Ook van creatieve mensen trouwens. Pubers vind ik ook geweldig. En sommige 'beledigingen' zijn hilarisch als je ze begrijpt. Jou vind ik niet gezellig, niet creatief, je bent geen puber en ook niet hilarisch in je beledigende post. Laat me even denken... Hm. Er komt niets
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 2 september 2018 om 20:18
Bij mij komt er wel wat naar boven maar dat is niet iets positiefs of gezelligsOudblond schreef: ↑02-09-2018 20:13Oh! Ik hou van gezellige mensen! Ook van creatieve mensen trouwens. Pubers vind ik ook geweldig. En sommige 'beledigingen' zijn hilarisch als je ze begrijpt. Jou vind ik niet gezellig, niet creatief, je bent geen puber en ook niet hilarisch in je beledigende post. Laat me even denken... Hm. Er komt niets![]()
zondag 2 september 2018 om 20:20
Letterlijk is het controleren of er een geboorte komt, maar dat bekt niet lekker. Anticonceptie is voorkomen van bevruchting en dat is toch net weer iets anders. Bij birthcontrol hoort ook abortus, bij anticonceptie niet. Vandaar.
anoniem_291093 wijzigde dit bericht op 02-09-2018 20:38
3.73% gewijzigd
zondag 2 september 2018 om 20:20
Ik ben wel interessant genoeg om op te reageren. Dat vind ik opzich wel prima.Oudblond schreef: ↑02-09-2018 20:13Oh! Ik hou van gezellige mensen! Ook van creatieve mensen trouwens. Pubers vind ik ook geweldig. En sommige 'beledigingen' zijn hilarisch als je ze begrijpt. Jou vind ik niet gezellig, niet creatief, je bent geen puber en ook niet hilarisch in je beledigende post. Laat me even denken... Hm. Er komt niets![]()
zondag 2 september 2018 om 20:21
zondag 2 september 2018 om 20:27
vrouwjagersma schreef: ↑02-09-2018 20:25Corry Konings doet dit jaar mee aan Expeditie Robinson. Wat een schitterend geschenk!
Is dat die zuipschuit?