Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 3 september 2018 om 17:50
Ach mijn enkels kunnen wel wat hebben.doornroosje9 schreef: ↑03-09-2018 17:48Als je ermee op de juiste plaats prikt, kan dat heel wat schade veroorzaken.
![]()
Damned if I don’t
maandag 3 september 2018 om 17:50
Iemand nog een nieuw onderschrift nodig?
overig/begrijpelijk-lezen/list_messages ... #p28976097
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 3 september 2018 om 17:51
Ik snap wel wat er staat hoor.Dana schreef: ↑03-09-2018 17:50Iemand nog een nieuw onderschrift nodig?
![]()
maandag 3 september 2018 om 17:51
Precies, scheelt een hoop energie.strikjemetstippels schreef: ↑03-09-2018 17:45Het is hier wel de samenleving in het klein, echt alles komt voor bij.
Wel zo prettig want dan hoef ik niet echt sociale interactie aan te gaan maar kan ik hier lezen.
Damned if I don’t
maandag 3 september 2018 om 17:53
Ja, ja...
maagden, zonen = alimentatie / wil mn hemelsblauwe BenQ TK800 4K beamer nog kopen. maar als meer mensen mijn voorbeeld zouden volgen zou ik meer dan happy zijn. de Nl versie van bovenstaande quote heb ik op de muur op mijn werk geplakt, samen met nog 40 andere .
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 3 september 2018 om 17:56
Te weinig punten.Ana_Isabel** schreef: ↑03-09-2018 17:55Hij heeft ruim 40 quotes hangen op zijn werk over maagden en zonen. Hij werkt misschien voor Rumag.
Dat denk ik.
maandag 3 september 2018 om 17:58
Rumag.schrijft.met.punten.