Napraattopic Deel 103
dinsdag 28 augustus 2018 om 20:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 3 september 2018 om 16:14
Die 15-20 jaar is je gegund.
Maar voel jij je nu verheven boven de mensen zonder echte diagnoses? Kan me voorstellen dat het je arrogant maakt.
maandag 3 september 2018 om 16:15
Coconuts12 schreef: ↑03-09-2018 16:14Die 15-20 jaar is je gegund.
Maar voel jij je nu verheven boven de mensen zonder echte diagnoses? Kan me voorstellen dat het je arrogant maakt.
maandag 3 september 2018 om 16:15
Jij bent langer dan ik! 1 cm, maar toch..Ana_Isabel** schreef: ↑03-09-2018 16:11
Ik moet je teleurstellen... 1.64 schoon aan de haak. Ole.
Van achteren lijk ik wel op mijn ava.
maandag 3 september 2018 om 16:16
Je had ondanks de smileys en het bij name noemen niet door dat dat uitsluitend spot was naar iemand die hier nogal bizar deed over diagnoses van geestelijke problemen? Je hebt volgens mij nmgrlezrn wat ik daarover schreef en daar op gereageerd, en nu spreek je mij hierop aan?Coconuts12 schreef: ↑03-09-2018 16:14Die 15-20 jaar is je gegund.
Of begrijp ik jou nu helemaal fout?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 3 september 2018 om 16:19
maandag 3 september 2018 om 16:23
Ik begreep je heel goed. Maar je las mij verkeerd. Ik was ook aan het spotten, maar gebruikte geen smiley's, want dacht dat het wel duidelijk wasJollyRider schreef: ↑03-09-2018 16:16Je had ondanks de smileys en het bij name noemen niet door dat dat uitsluitend spot was naar iemand die hier nogal bizar deed over diagnoses van geestelijke problemen? Je hebt volgens mij nmgrlezrn wat ik daarover schreef en daar op gereageerd, en nu spreek je mij hierop aan?
Of begrijp ik jou nu helemaal fout?![]()
maandag 3 september 2018 om 16:32
Mag ik dan nu officieel noteren dat ik me ernstig dom voel?Coconuts12 schreef: ↑03-09-2018 16:23Ik begreep je heel goed. Maar je las mij verkeerd. Ik was ook aan het spotten, maar gebruikte geen smiley's, want dacht dat het wel duidelijk was![]()
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 3 september 2018 om 16:33
Dank je, komt goed hoor. En over 20 jaar ben ik echt niet meer jong hoor, dus zo spannend is het ook weer nietschattigmeisje schreef: ↑03-09-2018 16:25Jolly, ik had dat stukje van je diagnoses net gemist. Maar ik hoop op nog 20 prachtige jaren voor je![]()
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 3 september 2018 om 16:35
Wat ben je toch heerlijk nuchter.JollyRider schreef: ↑03-09-2018 16:33Dank je, komt goed hoor. En over 20 jaar ben ik echt niet meer jong hoor, dus zo spannend is het ook weer niet
Zo haal je een hoop ongemakkelijke momenten weg voor je dierbaren zonder dat jij het beseft.
maandag 3 september 2018 om 16:36
Aaah jij bent echt ieniemienie
maandag 3 september 2018 om 16:37
Nee hoor, niet nodig
maandag 3 september 2018 om 16:37
Mijn jonge dierbaren schop ik het huis uit als ze 18 zijn en mijn ouwe dierbare is ook niet zo gezond. We kunnen het niet eens worden wie als eerste mag gaan, dus we gaan liefst tegelijkAna_Isabel** schreef: ↑03-09-2018 16:35Wat ben je toch heerlijk nuchter.
Zo haal je een hoop ongemakkelijke momenten weg voor je dierbaren zonder dat jij het beseft.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
maandag 3 september 2018 om 16:39
maandag 3 september 2018 om 16:39
LiefJollyRider schreef: ↑03-09-2018 16:37Mijn jonge dierbaren schop ik het huis uit als ze 18 zijn en mijn ouwe dierbare is ook niet zo gezond. We kunnen het niet eens worden wie als eerste mag gaan, dus we gaan liefst tegelijk
maandag 3 september 2018 om 16:42
Ik hoop het ook voor jeJollyRider schreef: ↑03-09-2018 15:45Nou, deels. Maar deels ook serieus mijn ervaring: de (hopelijk lange) afdaling is definitief ingezet
maandag 3 september 2018 om 16:44
GecondoleerdAna_Isabel** schreef: ↑03-09-2018 12:53Alles heeft zijn plaats en zijn tijd zogezegd. Gisteren is mijn lievelingstante overleden in Spanje. Dan realiseer je je weer dat jij nu de volwassene bent en iedereen een plekje doorschuift. Word ik een beetje melodramatisch van. Is morgen weer over![]()
maandag 3 september 2018 om 16:56
Nog een cm kleiner hier. Wat is dat dan?
Life is short. Eat dessert first.