Napraattopic Deel 103

28-08-2018 20:45 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Maar dat waterdichte trollendetecteersysteem waar ze al jaren zo geheimzinnig over doen werkt perfect hoor :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
16-09-2018 14:39
Maar dat waterdichte trollendetecteersysteem waar ze al jaren zo geheimzinnig over doen werkt perfect hoor :rofl:
Net als die geheimzinnigheid rondom de hoeveelheid mods en wat hun functie is. Dat moge inmiddels ook wel duidelijk zijn.
Wat ik dan wel grappig vind is dat ik behoorlijk goed heb ingeschat wat de troltopics zijn.
Nemaìn’ schreef:
16-09-2018 14:58
Wat ik dan wel grappig vind is dat ik behoorlijk goed heb ingeschat wat de troltopics zijn.
Ben je nog niet gescout door Sanoma?
yette schreef:
16-09-2018 14:59
Ghe, mochten ze willen.
Calamitycat schreef:
16-09-2018 14:21
Ben ik helemaal met je eens. Ook van de totale willekeur in of het leeghalen van berichten in het modtopic of berichten gewoonweg wissen alsof ze nooit hebben bestaan snap ik helemaal niets.
Ik had dat topic van Msacras gemeld. Alle reacties gaan over een dochter en de OP over een zoon. Maar even later kon je dat topic opnieuw melden want de mods vinden het geen trolltopic.
Totale willekeur idd!
yette schreef:
16-09-2018 14:59
Waarom zouden ze? De mods kunnen Alles zien aan de IP-adressen. Dat blijkt nu maar weer.
Lady*Voldemort schreef:
16-09-2018 15:04
Waarom zouden ze? De mods kunnen Alles zien aan de IP-adressen. Dat blijkt nu maar weer.
Als je je router of telefoon opnieuw opstart, is er even geen verbinding meer en krijg je toch een nieuw ip-adres?
Als je je modem 24 uur uit zet heb je kans een nieuw IP adres te hebben.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik denk niet dat het modereren meegenomen wordt in de functioneringsgesprekken. Wat denken jullie?
AeonOfWinter schreef:
16-09-2018 15:08
Als je je modem 24 uur uit zet heb je kans een nieuw IP adres te hebben.
Een beetje troll kan dus elke dan een nieuw trolltopic plaatsen, de moden uit zetten, en over 24 uur het riedeltje opnieuw beginnen...
Hier is ook geen touw aan vast te knopen
kinderen/dochter-is-gebezemd/list_messages/393449

De OP is ongepast maar de rest van het topic niet.

Heel apart.
hudsonleegverkoop schreef:
16-09-2018 15:11
Een beetje troll kan dus elke dan een nieuw trolltopic plaatsen, de moden uit zetten, en over 24 uur het riedeltje opnieuw beginnen...
Of gewoon een proxy gebruiken. Je komt gewoon het forum op.
¡Apagando las luces!
hudsonleegverkoop schreef:
16-09-2018 15:11
Mwah, het is een kans, geen gegeven :D
Het kan zo maar 10 pogingen kosten. Met een proxy is het veel makkelijker maar zodra ze door hebben dat je die gebruikt ben je foetsie.

Andere optie is je provider bellen, maar dan moet je wel een verdomd goede reden geven om je IP veranderd te krijgen geloof ik.
AeonOfWinter schreef:
16-09-2018 15:15

Met een proxy is het veel makkelijker maar zodra ze door hebben dat je die gebruikt ben je foetsie.
Zal zo’n trol boeien. Die stapt gewoon over op de volgende proxy.
En verder doen ze weinig kwaad, maar ik vind het altijd zo sneu voor de forummers die wel serieus hun verhaal delen, zoals Hudson.
Nemaìn’ schreef:
16-09-2018 15:17
Zal zo’n trol boeien. Die stapt gewoon over op de volgende proxy.
Precies. Zie je bij Math0
Je hebt er dus helemaal niks aan, aan IP-adressen. Wellicht kun je er een incidentele oude bekende trol mee achterhalen als die geen proxy gebruikt of iets dergelijks, maar dat was het dan wel. Voor het vangen van nieuwe trollen heb je veel meer aan het Fingerspitzengefühl van ervaren forummers, maar dat weigeren ze in te zien. Ik bedoel, dat hele drama van gisteren en vandaag was toch helemaal niet nodig geweest als ze vorig jaar al die meldingen gewoon serieus hadden genomen in plaats van hardnekkig vast te houden aan hun eigen ontoereikende methoden.
Lady*Voldemort schreef:
16-09-2018 16:46
Je hebt er dus helemaal niks aan, aan IP-adressen. Wellicht kun je er een incidentele oude bekende trol mee achterhalen als die geen proxy gebruikt of iets dergelijks, maar dat was het dan wel. Voor het vangen van nieuwe trollen heb je veel meer aan het Fingerspitzengefühl van ervaren forummers, maar dat weigeren ze in te zien. Ik bedoel, dat hele drama van gisteren en vandaag was toch helemaal niet nodig geweest als ze vorig jaar al die meldingen gewoon serieus hadden genomen in plaats van hardnekkig vast te houden aan hun eigen ontoereikende methoden.

Dat is ook eigenlijk wat mij het meeste stoort. Het structureel negeren.
the_Wicked_Witch schreef:
16-09-2018 16:50
Of wissen, of bannen. En dan wel verwachten dat de forummers zich een ongeluk staffen en screenshots sturen, want dat is lekker makkelijk voor ze.
the_Wicked_Witch schreef:
16-09-2018 16:50
Open hier een topic over een relatie waarin je kerel je stelselmatig negeert en de reacties zijn niet van de lucht (en terecht). Het is zo'n armoe om niet in gesprek te kunnen gaan, geen antwoord te kunnen geven, de discussie niet aan te willen, geen sorry of dank je wel te zeggen. Ongelofelijk.
Lady*Voldemort schreef:
16-09-2018 16:53
Of wissen, of bannen. En dan wel verwachten dat de forummers zich een ongeluk staffen en screenshots sturen, want dat is lekker makkelijk voor ze.

Af en toe hoop ik dat er eens een keer een ongelooflijke rel over ontstaat.
Ja en wij maar melden als troltopic...vergeet je de scholen in wassenaar ook niet te melden als troltopic?
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 18:32
47.59% gewijzigd
melany13 schreef:
16-09-2018 18:31
Stik in een stuk Jodenkoek.
Dank je, ben ik net aan toe.
melany13 schreef:
16-09-2018 18:28
Bij deze bied ik mijn excuses aan voor dit trolltopic dat ik in 2017 had gemaakt

kinderen/ongevraagd-foto-kind-online/li ... ges/377183

Sorry. Maar jullie bleven 13 pagina's happen dus ja.
Ga toch weg, sneuerd
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven