Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lilli-Putter schreef:
19-10-2018 20:54
Vind je het zelf niet heel toevallig dat het altijd dezelfde figuren zijn die fel reageren in dat soort topics? Sommige reageren zelfs uitsluitend in dat soort topics. Dat zegt volgens mij wel wat.
Als sylvana wit was, zou ze niet interessant zijn voor jullie.
Sure.
Hoe bedoel je vooroordeel?
.
impala schreef:
19-10-2018 20:50
Ja maar je hebt er zo weinig aan he, als je het alleen in jouw hoofd en voor jezelf bijhoudt :lightbulb:
Daarom kom ik het dan ook hier melden. Kan iedereen het lezen en zijn/haar plasje erover doen. Wel zo eerlijk.
shifty schreef:
19-10-2018 20:46
Ik stel voor dat je even in het mod-topic vraagt om een verbod op sylvana-topics
Ik zeg al het maakt mij niet uit, ik wijs er alleen op.

En het waren meer dan 2 topics.
shifty schreef:
19-10-2018 20:50
Oeh winterbanden ... ik weet 't niet hoor. Dat is wel een beetje vragen om moeilijkheden als je 't mij vraag.
Nou, en plantenvoeding dan! Heel gevaarlijk onderwerp.
impala schreef:
19-10-2018 20:58
Sure.
Hoe bedoel je vooroordeel?
Dit is typisch weer, straight out of the text book.
Benoem je iets wat racistisch is, dan ben je gewoon zelf de racist. :biggrin:
Lilli-Putter schreef:
19-10-2018 21:05
Dit is typisch weer, straight out of the text book.
Benoem je iets wat racistisch is, dan ben je gewoon zelf de racist. :biggrin:
Goeie dit! Heel scherp gezien én geformuleerd. :kneel:
.
vrouwjagersma schreef:
19-10-2018 20:49
Wellicht is het omgekeerde een beter idee, dat Viva gaat vertellen waar topics wél over mogen gaan. Een kort lijstje ter inspiratie: courgettes, strijkplankovertrekken, condensdrogers, raffia, plantenvoeding en winterbanden.
En sex natuurlijk :daisy:
sam1968 schreef:
19-10-2018 21:11
En alle gevolgen daarvan.
sam1968 schreef:
Die pijler bekijk ik nooit. En met plantenvoeding valt dat sowieso niet te combineren.
Pizza diavola trouwens.
sam1968 schreef:

Terwijl je de lees-ook niet uit beeld kan verbannen kom jij suggereren dat Viva moet bepalen welke sexonderwerpen er op tafel moeten?
Die bloem naast "Roos (36): Die hevige passie tussen ons is nooit weggegaan", prachtig!
vrouwjagersma schreef:
19-10-2018 20:49
Wellicht is het omgekeerde een beter idee, dat Viva gaat vertellen waar topics wél over mogen gaan. Een kort lijstje ter inspiratie: courgettes, strijkplankovertrekken, condensdrogers, raffia, plantenvoeding en winterbanden.
En zwart-witmode. Grijstinten zijn zóóó 2007.
JollyRider schreef:
19-10-2018 20:29
:proud: ik kan het prima hebben, dank je
Ik heb geen kinderen. Ik zou het niet kunnen. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
bethweeter schreef:
19-10-2018 19:22
De wet kent wel degelijk beperkingen wat betreft de vrijheid van meningsuiting.

Daarbij heeft ieder huis zijn regels, dus ook het Viva forum
Dit dus. Sylvana's naam wordt stelselmatig met verschillende topics door het slijk gehaald. Dat kan vallen onder smaad en/of laster. En dat is gewoon strafbaar.

Don't shoot the messenger.
sam1968 schreef:
19-10-2018 21:27
Die bloem naast "Roos (36): Die hevige passie tussen ons is nooit weggegaan", prachtig!

pure poëzie :biggrin:
Abundance-of-Freedom schreef:
19-10-2018 21:37
Dit dus. Sylvana's naam wordt stelselmatig met verschillende topics door het slijk gehaald. Dat kan vallen onder smaad en/of laster. En dat is gewoon strafbaar.

Dat is uitlokken tot het plegen van een strafbaar feit!
Toch blijken er dingen te zijn die 'wij' niet hardop durven te zeggen.

Penne met cantharellen en spekjes in roomsaus overigens. Jammer genoeg is het nu op :(

Ik zou zeggen: doe aangifte.

Oh, wacht, dat kan helemaal niet. Smaad en laster (en belediging) zijn klachtdelicten. Alleen de beledigde zelf, Sylvana dus, kan daar aangifte van doen.
(daar zouden ze hier op het forum een voorbeeld aan moeten nemen, zou een hoop onzin bannen schelen).

Maar ze heeft facebook en email, dus stuur dr een linkje van AL die topics. Als dat niet teveel werk wordt. En dan maar wachten tot viva voor de rechter wordt gesleept. En jij geridderd als dappere messenger, met gevaar voor eigen leven enzo.
impala wijzigde dit bericht op 19-10-2018 22:17
13.13% gewijzigd
.
impala schreef:
19-10-2018 20:46
Je weet het niet precies? Je hebt al moeite met tot twee tellen? Waarvan 1 er helemaal niet hoefde te zijn als de ander niet gestasiet was?

Nog even : als je iets verder dan je eigen neus had gekeken (de link in het nieuwe topic had aangeklikt) zou je weten dat dit al deel 4 is van een Sylvana Simons-topic. Je bluft zonder te weten waarover. Zwak !
nounou
Zazamaenade schreef:
19-10-2018 22:16
Nog even : als je iets verder dan je eigen neus had gekeken (de link in het nieuwe topic had aangeklikt) zou je weten dat dit al deel 4 is van een Sylvana Simons-topic. Je bluft zonder te weten waarover. Zwak !

Hetzelfde topic in 4 delen is nog steeds maar 1 topic.
shifty schreef:
19-10-2018 22:22
Hetzelfde topic in 4 delen is nog steeds maar 1 topic.

Dit.
Zazamaenade schreef:
19-10-2018 22:16
De linkjes naar die twee oude topics zijn onklaar gemaakt. Maar als je diep gaat graven, kun je ze via Google nog vinden ja, zie ik nu. Mooi, dan kunnen ze ook weer in de OP van het nieuwe topic.

Dus vooruit dan, ik geef mijn zwakte toe. Het zijn/waren er vier.
.
impala schreef:
19-10-2018 22:25
De linkjes naar die twee oude topics zijn onklaar gemaakt. Maar als je diep gaat graven, kun je ze via Google nog vinden ja, zie ik nu. Mooi, dan kunnen ze ook weer in de OP van het nieuwe topic.

Dus vooruit dan, ik geef mijn zwakte toe. Het zijn/waren er vier.

Kun je ze even hier neerzetten? Dan voeg ik ze toe aan de OP.
Weer een vraag voor het moderator topic...
Dan mag je ook niets nadeligs meer over Trump schrijven dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven