Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 19 oktober 2018 om 20:58
Sure.Lilli-Putter schreef: ↑19-10-2018 20:54Vind je het zelf niet heel toevallig dat het altijd dezelfde figuren zijn die fel reageren in dat soort topics? Sommige reageren zelfs uitsluitend in dat soort topics. Dat zegt volgens mij wel wat.
Als sylvana wit was, zou ze niet interessant zijn voor jullie.
Hoe bedoel je vooroordeel?
.

vrijdag 19 oktober 2018 om 21:07
Goeie dit! Heel scherp gezien én geformuleerd.Lilli-Putter schreef: ↑19-10-2018 21:05Dit is typisch weer, straight out of the text book.
Benoem je iets wat racistisch is, dan ben je gewoon zelf de racist.![]()

.

vrijdag 19 oktober 2018 om 21:11
En sex natuurlijkvrouwjagersma schreef: ↑19-10-2018 20:49Wellicht is het omgekeerde een beter idee, dat Viva gaat vertellen waar topics wél over mogen gaan. Een kort lijstje ter inspiratie: courgettes, strijkplankovertrekken, condensdrogers, raffia, plantenvoeding en winterbanden.

vrijdag 19 oktober 2018 om 21:28
En zwart-witmode. Grijstinten zijn zóóó 2007.vrouwjagersma schreef: ↑19-10-2018 20:49Wellicht is het omgekeerde een beter idee, dat Viva gaat vertellen waar topics wél over mogen gaan. Een kort lijstje ter inspiratie: courgettes, strijkplankovertrekken, condensdrogers, raffia, plantenvoeding en winterbanden.
vrijdag 19 oktober 2018 om 21:36
Ik heb geen kinderen. Ik zou het niet kunnen.

Life is short. Eat dessert first.

vrijdag 19 oktober 2018 om 21:37
Dit dus. Sylvana's naam wordt stelselmatig met verschillende topics door het slijk gehaald. Dat kan vallen onder smaad en/of laster. En dat is gewoon strafbaar.bethweeter schreef: ↑19-10-2018 19:22De wet kent wel degelijk beperkingen wat betreft de vrijheid van meningsuiting.
Daarbij heeft ieder huis zijn regels, dus ook het Viva forum
Don't shoot the messenger.

vrijdag 19 oktober 2018 om 21:42
Abundance-of-Freedom schreef: ↑19-10-2018 21:37Dit dus. Sylvana's naam wordt stelselmatig met verschillende topics door het slijk gehaald. Dat kan vallen onder smaad en/of laster. En dat is gewoon strafbaar.
Dat is uitlokken tot het plegen van een strafbaar feit!

vrijdag 19 oktober 2018 om 21:58
Ik zou zeggen: doe aangifte.Abundance-of-Freedom schreef: ↑19-10-2018 21:37Dit dus. Sylvana's naam wordt stelselmatig met verschillende topics door het slijk gehaald. Dat kan vallen onder smaad en/of laster. En dat is gewoon strafbaar.
Oh, wacht, dat kan helemaal niet. Smaad en laster (en belediging) zijn klachtdelicten. Alleen de beledigde zelf, Sylvana dus, kan daar aangifte van doen.
(daar zouden ze hier op het forum een voorbeeld aan moeten nemen, zou een hoop onzin bannen schelen).
Maar ze heeft facebook en email, dus stuur dr een linkje van AL die topics. Als dat niet teveel werk wordt. En dan maar wachten tot viva voor de rechter wordt gesleept. En jij geridderd als dappere messenger, met gevaar voor eigen leven enzo.
impala wijzigde dit bericht op 19-10-2018 22:17
13.13% gewijzigd
.
vrijdag 19 oktober 2018 om 22:16
Nog even : als je iets verder dan je eigen neus had gekeken (de link in het nieuwe topic had aangeklikt) zou je weten dat dit al deel 4 is van een Sylvana Simons-topic. Je bluft zonder te weten waarover. Zwak !
nounou

vrijdag 19 oktober 2018 om 22:22
Zazamaenade schreef: ↑19-10-2018 22:16Nog even : als je iets verder dan je eigen neus had gekeken (de link in het nieuwe topic had aangeklikt) zou je weten dat dit al deel 4 is van een Sylvana Simons-topic. Je bluft zonder te weten waarover. Zwak !
Hetzelfde topic in 4 delen is nog steeds maar 1 topic.

vrijdag 19 oktober 2018 om 22:25
De linkjes naar die twee oude topics zijn onklaar gemaakt. Maar als je diep gaat graven, kun je ze via Google nog vinden ja, zie ik nu. Mooi, dan kunnen ze ook weer in de OP van het nieuwe topic.Zazamaenade schreef: ↑19-10-2018 22:16Nog even : als je iets verder dan je eigen neus had gekeken (de link in het nieuwe topic had aangeklikt) zou je weten dat dit al deel 4 is van een Sylvana Simons-topic. Je bluft zonder te weten waarover. Zwak !
Dus vooruit dan, ik geef mijn zwakte toe. Het zijn/waren er vier.
.

vrijdag 19 oktober 2018 om 22:26
Kun je ze even hier neerzetten? Dan voeg ik ze toe aan de OP.
Weer een vraag voor het moderator topic...

vrijdag 19 oktober 2018 om 22:30
Dan mag je ook niets nadeligs meer over Trump schrijven dus...Abundance-of-Freedom schreef: ↑19-10-2018 21:37Dit dus. Sylvana's naam wordt stelselmatig met verschillende topics door het slijk gehaald. Dat kan vallen onder smaad en/of laster. En dat is gewoon strafbaar.