Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 27 september 2018 om 20:27
Het is me in geen tijden meer gebeurd want maar internet en zo, maar Ikigai weet me echt tot het uiterste te drijven. Wat een verschrikkelijk irritant stuk vreten is dat zeg.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑27-09-2018 19:33Ikigai plagen is offtopic, volgens de mod. Foei, stout!
donderdag 27 september 2018 om 21:42
Niet!Lady*Voldemort schreef: ↑27-09-2018 18:35Eigen nick. En er trapten verbazingwekkend veel mensen met open ogen in.

Ik zou jou blind vertrouwen.
Zou.
Blind.
Ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 27 september 2018 om 21:49
Oh ik dacht heel even hetzelfde, haha!

donderdag 27 september 2018 om 22:11
Die complete escalatie vind ik niet zo vreemd.Moezy schreef: ↑27-09-2018 18:10Ben benieuwd wat je toen had verzonnen. Ik denk trouwens dat het een trol is. Is altijd zo merkwaardig hoe een verhaal start met: ik heb vreemde appjes, ga ik gelijk op Viva zetten. Volgende dag: hold your horses!!!!! Chantage afpersing tienduizend euro's!!!! Die complete escalatie in 24 uur. En ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat zoiets kan gebeuren. Maar misschien ben ik wel naïef en kom ik volgende maand met een totale ramp aan en gelooft niemand mij.
Ik heb ooit iets een situatie aan de hand gehad, daarvan voelde ik ook dat het niet lekker zat en dat er iets stond te gebeuren. Precies vanwege dat gevoel heb ik toen een topic op viva geopend. Binnen drie uur was de boel geëscaleerd. Was niet zo heftig als dit topic, maar het kán.

donderdag 27 september 2018 om 22:34
Dat heb ik ook een keer gehad. Met kinderen die toen bij ons logeerden. En ik was heel blij dat iedereen me hier serieus nam, ‘ k heb toen echt fijne en steunende reacties gehadAbsolutelyFabulous schreef: ↑27-09-2018 22:11Die complete escalatie vind ik niet zo vreemd.
Ik heb ooit iets een situatie aan de hand gehad, daarvan voelde ik ook dat het niet lekker zat en dat er iets stond te gebeuren. Precies vanwege dat gevoel heb ik toen een topic op viva geopend. Binnen drie uur was de boel geëscaleerd. Was niet zo heftig als dit topic, maar het kán.

vrijdag 28 september 2018 om 13:06
Waarom zou zij zich beklagen over off-topic reacties?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 28 september 2018 om 13:36
Ik wilde dezelfde vraag stellen. Is veel ‘mooier’ dan een ordinaire tvp.

vrijdag 28 september 2018 om 14:39
Haha! Ik dacht dat het een ongeschreven regel is om gewoon niet op haar te reageren. Het arme ding begrijpt vaak zelf niet eens wat ze zegt.Wilhetnietweten schreef: ↑28-09-2018 13:43Hoe kan dat nu dat Blondie222 nu alweer geband is wegens ongepast? Ik bedoel, ze postte altijd al ongepast, maar iedereen postte er altijd gewoon omheen. Of is ze ineens ontdekt door de stafmafia?

vrijdag 28 september 2018 om 15:01
Dit. Heeft ze geen enkele winst bij.

vrijdag 28 september 2018 om 16:02
Tsja.Muntjeinmijnbroekzak schreef: ↑28-09-2018 16:01ik heb het gevoel dat mensen die graag zuigen ook graag staffen.

vrijdag 28 september 2018 om 16:57
I don’t know, maar ik vraag me af waarom de mods hebben gereageerd in mijn topic en gewist. Ik was er gisteren niet. Ik heb vanmorgen alles terug gelezen.