Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
27-09-2018 19:33
Ikigai plagen is offtopic, volgens de mod. Foei, stout!
Het is me in geen tijden meer gebeurd want maar internet en zo, maar Ikigai weet me echt tot het uiterste te drijven. Wat een verschrikkelijk irritant stuk vreten is dat zeg.
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2018 18:35
Eigen nick. En er trapten verbazingwekkend veel mensen met open ogen in :D .
Niet!

:woa:

Ik zou jou blind vertrouwen.
Zou.
Blind.
Ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2018 18:54
:rofl:

Graftak!
Oh ik dacht heel even hetzelfde, haha!
Moezy schreef:
27-09-2018 18:10
Ben benieuwd wat je toen had verzonnen. Ik denk trouwens dat het een trol is. Is altijd zo merkwaardig hoe een verhaal start met: ik heb vreemde appjes, ga ik gelijk op Viva zetten. Volgende dag: hold your horses!!!!! Chantage afpersing tienduizend euro's!!!! Die complete escalatie in 24 uur. En ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat zoiets kan gebeuren. Maar misschien ben ik wel naïef en kom ik volgende maand met een totale ramp aan en gelooft niemand mij.
Die complete escalatie vind ik niet zo vreemd.
Ik heb ooit iets een situatie aan de hand gehad, daarvan voelde ik ook dat het niet lekker zat en dat er iets stond te gebeuren. Precies vanwege dat gevoel heb ik toen een topic op viva geopend. Binnen drie uur was de boel geëscaleerd. Was niet zo heftig als dit topic, maar het kán.
AbsolutelyFabulous schreef:
27-09-2018 22:11
Die complete escalatie vind ik niet zo vreemd.
Ik heb ooit iets een situatie aan de hand gehad, daarvan voelde ik ook dat het niet lekker zat en dat er iets stond te gebeuren. Precies vanwege dat gevoel heb ik toen een topic op viva geopend. Binnen drie uur was de boel geëscaleerd. Was niet zo heftig als dit topic, maar het kán.
Dat heb ik ook een keer gehad. Met kinderen die toen bij ons logeerden. En ik was heel blij dat iedereen me hier serieus nam, ‘ k heb toen echt fijne en steunende reacties gehad :heart:
Ik vind wel dat die TO echt heel selectief reageert en ook weinig doet met goed advies dat ze daar krijgt. Als het dan ook nog in 1 dag van 0 naar 100 gaat, dan komt dat erg ongeloofwaardig over.

Ach ja... je moet wat met je tijd :proud:
De mods hebben zich gemeld in mijn topic, omdat Ikigai heeft lopen staffen zeker? Ik vind de reacties naar Ikigai milder, dan de reacties die ik heb gehad. Maar goed, ik staf dan ook niet.
Ik ga maar is slapen voordat ik ga hallucineren. Wat zijn nachtdiensten toch slopend :sheep:.
Ik geloof geen hol van dat topic.
Geen bijzonderheden
Hoi!
Haaaaaai.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Gaat het hier nog mooi?
“RiRi” schreef:
28-09-2018 05:59
De mods hebben zich gemeld in mijn topic, omdat Ikigai heeft lopen staffen zeker? Ik vind de reacties naar Ikigai milder, dan de reacties die ik heb gehad. Maar goed, ik staf dan ook niet.
Waarom zou zij zich beklagen over off-topic reacties?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrouwjagersma schreef:
28-09-2018 10:03
Gaat het hier nog mooi?
Ik wilde dezelfde vraag stellen. Is veel ‘mooier’ dan een ordinaire tvp. ;-)
Hoe kan dat nu dat Blondie222 nu alweer geband is wegens ongepast? Ik bedoel, ze postte altijd al ongepast, maar iedereen postte er altijd gewoon omheen. Of is ze ineens ontdekt door de stafmafia?
Wilhetnietweten schreef:
28-09-2018 13:43
Hoe kan dat nu dat Blondie222 nu alweer geband is wegens ongepast? Ik bedoel, ze postte altijd al ongepast, maar iedereen postte er altijd gewoon omheen. Of is ze ineens ontdekt door de stafmafia?
Haha! Ik dacht dat het een ongeschreven regel is om gewoon niet op haar te reageren. Het arme ding begrijpt vaak zelf niet eens wat ze zegt.
sorry fout topic
simbalabimba schreef:
28-09-2018 13:06
Dit. Heeft ze geen enkele winst bij.
Ze post domme dingen, maar om nou te gaan staffen.
¡Apagando las luces!
Nemaìn’ schreef:
28-09-2018 15:01
Dit. Heeft ze geen enkele winst bij.
ik heb het gevoel dat mensen die graag zuigen ook graag staffen.
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
28-09-2018 16:01
ik heb het gevoel dat mensen die graag zuigen ook graag staffen.
Tsja.
Ja precies. Voor mijn gevoel zit ze op het level van Willempie, niet serieus te nemen, en zeker niet boeiend genoeg om te staffen ...
simbalabimba schreef:
28-09-2018 13:06
I don’t know, maar ik vraag me af waarom de mods hebben gereageerd in mijn topic en gewist. Ik was er gisteren niet. Ik heb vanmorgen alles terug gelezen.
“RiRi” schreef:
28-09-2018 16:57
I don’t know, maar ik vraag me af waarom de mods hebben gereageerd in mijn topic en gewist. Ik was er gisteren niet. Ik heb vanmorgen alles terug gelezen.
Waarschijnlijk omdat een van de users gestaft heeft.
Of ze overwegen een carrièrechange en lezen mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven