Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grobbekuiken_ schreef:
28-09-2018 17:42
Trainingen zou je mij dan weer niet mee naar toe krijgen. Wedstrijden vind ik toch wat anders, maar ook dan zou ik geloof ik niet elke keer meegaan.
Dit dus.

@Riri: Gaat hij ook mee naar de koor repetities? Als je in een koor zou zingen dan....
niet toch? Nou dan.

Maar goed ik zou ook geen zin hebben om elke week langs het voetbalveld te staan bij een wedstrijd. Heb wel wat anders te doen.
enn wijzigde dit bericht op 28-09-2018 17:46
18.06% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“RiRi” schreef:
28-09-2018 17:34
Wij hebben ook niet dezelfde energie level, hij barst van de energie. Ik probeer elke zaterdag ochtend de doting girlfriend uit te hangen, door mee te gaan naar zijn voetbal trainingen.
Dat klinkt echt niet goed. 'Doen alsof/uithangen'. Dat hou je toch niet vol en is ook niet gezond in een relatie. Het is helemaal anders als je het gewoon uit kan spreken: 'ik vind niets aan die training, maar als jij het zo leuk vindt als ik meega dan doe ik dat af en toe.'
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
28-09-2018 17:39
Ga lekker een film kijken RiRi, glas wijn erbij, lekkere hapjes!
Dat is een perfect idee.
“RiRi” schreef:
28-09-2018 17:44
Nu moet ik over mijn eigen grenzen en energie level gaan om hem tevreden te houden. Hij baalt ervan, want zijn vrienden nemen hun partners mee en hij voelt zich daar alleen in.
Riri. Lees dit zelf nog een keer. Het is toch niet goed dat je jezelf moet 'veranderen' om hem 'tevreden' te houden. Waar ben jij in deze relatie?
Enn schreef:
28-09-2018 17:44
Gaat hij ook mee naar de koor repetities? Als je in een koor zou zingen dan....
niet toch? Nou dan.
Maar dat zeg ik toch ook? Dat met die trainingen is iets van hem, daar zou ik echt niet bij hoeven zijn. Wellicht bij wat wedstrijden, maar ook niet altijd.

Oh, wacht, dat ging allemaal net even te snel.
Ja, eens dus.
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
28-09-2018 17:46
Maar dat zeg ik toch ook? Dat met die trainingen is iets van hem, daar zou ik echt niet bij hoeven zijn. Wellicht bij wat wedstrijden, maar ook niet altijd.
Jaha... ik quote eerst verkeerd en heb het al aangepast. :-D

EDIT: jij ook! :-D
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
28-09-2018 17:48
Jaha... ik quote eerst verkeerd en heb het al aangepast. :-D

EDIT: jij ook! :-D
;)
Oudblond schreef:
28-09-2018 17:46
Riri. Lees dit zelf nog een keer. Het is toch niet goed dat je jezelf moet 'veranderen' om hem 'tevreden' te houden. Waar ben jij in deze relatie?
Het heeft teveel om mij gedraaid vader overleden, burnout dat is wat hij zei, dat het alleen maar om mij gaat.
“RiRi” schreef:
28-09-2018 17:50
Het heeft teveel om mij gedraaid vader overleden, burnout dat is wat hij zei, dat het alleen maar om mij gaat.
Daar heeft hij een punt. Erken hem daarin maar dat zegt nog niet dat je nu precies moet doen wat hij wil.
Ben eerlijk want zulke heftige zaken zorgen er ook voor dat er tijdelijk 1 centraal staat. Niet mis mee want hoe kan het ander? Maar ook niets mis mee dat dit gevolgen heeft gehad voor zijn gevoelens toch? Maar stel ook grenzen.
enn wijzigde dit bericht op 28-09-2018 17:56
22.77% gewijzigd
Hij heeft mij heel goed gesteund met alles. Ik zou ook zijn energie level willen hebben.
“RiRi” schreef:
28-09-2018 17:50
Zonder dit als kritiek te bedoelen, maar heeft ie misschien een beetje gelijk? Ik weet nog wel dat dat met je vader en de nasleep nogal wat gedoe heeft opgeleverd, toen een burn-out....Al met al ben je best een poosje zoet geweest. Is 't 'm niet een beetje boven z'n pet gegroeid?
Dat begrijp ik, maar hij moet toch ook begrijpen dat hij jouw partner is die zijn lief steunt in tijden van nood. 't Was niet zo dat je een jaar hebt lopen jengelen omdat de kapper je haar verknipt heeft. Jou zo over je grenzen duwen is bepaald niet liefdevol.
Enn schreef:
28-09-2018 17:53
Daar heeft hij een punt. Erken hem daarin maar dat zegt nog niet dat je nu precies moet doen wat hij wil.
Ben eerlijk want zulke heftige zaken zorgen er ook voor dat er tijdelijk een centraal staat. Niet mis mee dat dit gevolgen heeft gehad voor zijn gevoelens . maar stel ook grenzen.
En jij verwoordt het weer eens beter!
,
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 29-09-2018 08:53
0.00% gewijzigd
Enn schreef:
28-09-2018 17:53
Ben eerlijk want zulke heftige zaken zorgen er ook voor dat er tijdelijk 1 centraal staat. Niet mis mee want hoe kan het ander? Maar ook niets mis mee dat dit gevolgen heeft gehad voor zijn gevoelens toch? Maar stel ook grenzen.
Wow, ik schrik hiervan. Je schudt mij even wakkker. Ik zit hoog in mijn emoties en ik ben boos op hem omdat hij dat zo hard zei. Om heel eerlijk te zijn heb ik er nooit bij stil gestaan wat het met hem heeft gedaan, ik dacht ja dat doe je gewoon als je van elkaar houdt en een relatie hebt. Als ik nu even een spiegel voor mijzelf hou, dan heeft hij ergens wel een punt natuurlijk.
Grobbekuiken_ schreef:
28-09-2018 17:54
Zonder dit als kritiek te bedoelen, maar heeft ie misschien een beetje gelijk? Ik weet nog wel dat dat met je vader en de nasleep nogal wat gedoe heeft opgeleverd, toen een burn-out....Al met al ben je best een poosje zoet geweest. Is 't 'm niet een beetje boven z'n pet gegroeid?
Je hebt idd een punt.
Knalt bij jullie het forum er ook steeds uit?
Nemaìn’ schreef:
28-09-2018 20:41
Knalt bij jullie het forum er ook steeds uit?
Nee.

Hij is wel retetraag, maar dat kan ook aan mijn verbinding liggen.
Nee, reageert ook niet traag.
Ik heb vanavond een iOS update gedaan en krijg nu steeds de melding dat het forum niet geladen kan worden.
Traag is het niet.
Nee. Ook geen iOS hier.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
“RiRi” schreef:
28-09-2018 18:06
Wow, ik schrik hiervan. Je schudt mij even wakkker. Ik zit hoog in mijn emoties en ik ben boos op hem omdat hij dat zo hard zei. Om heel eerlijk te zijn heb ik er nooit bij stil gestaan wat het met hem heeft gedaan, ik dacht ja dat doe je gewoon als je van elkaar houdt en een relatie hebt. Als ik nu even een spiegel voor mijzelf hou, dan heeft hij ergens wel een punt natuurlijk.
Och Riri, wat ben jij in korte tijd toch ook gegroeid zeg. Petje af hoor.
Pak vanavond je rust, probeer wat te ontspannen en ga morgen er met je vriend voor zitten.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ruzie is nooit leuk. Maar bekijk het eens van de positieve kant: je vriend heeft zich (eindelijk?) uitgesproken en jij bent bereid zijn kant van de zaak te leren begrijpen. Dan ben je echt al een heel eind hoor.
Lady*Voldemort schreef:
28-09-2018 21:36
Ruzie is nooit leuk. Maar bekijk het eens van de positieve kant: je vriend heeft zich (eindelijk?) uitgesproken en jij bent bereid zijn kant van de zaak te leren begrijpen. Dan ben je echt al een heel eind hoor.
Eens.
Een letterlijke quote van mijn pa (een man van weinig serieuze woorden normaliter) "Zodra je in een relatie stopt met communiceren is het einde nabij."
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
28-09-2018 21:26
Och Riri, wat ben jij in korte tijd toch ook gegroeid zeg. Petje af hoor.
Pak vanavond je rust, probeer wat te ontspannen en ga morgen er met je vriend voor zitten.
Eens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven