Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Calamitycat schreef:
08-10-2018 21:40
O, een barslechte timing voor een knuffel van een haarbal dus. Sorry ;-D
Kan je de kinderen het niet laten opruimen in het kader van moderne opvoeding of zo?

Ik heb watjes voortgebracht, die staan erbij te kokhalzen 😂
the_Wicked_Witch schreef:
08-10-2018 21:47
Ik heb hier net zo’n watje met precies dezelfde argumentatie.
Dat is niet handig nee, dan heb je straks nog meer op te ruimen.

Maar het is natuurlijk ook gewoon goor. Kutkatten.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
*Labalade* schreef:
08-10-2018 21:44
Wel eerst de troep opruimen :whip:
Nee hoor, als ik oneigenlijk word aangesproken op mijn moederschap ga ik altijd onmiddellijk naar bed. Helpt prima: in 99 van de 100 gevallen is de volgende ochtend dan op wonderbaarlijke wijze de muis opgeruimd, de boterham gesmeerd of de plotsklaps onmisbare onderbroek teruggevonden.
*Labalade* schreef:
08-10-2018 21:44
Wel eerst de troep opruimen :whip:
:HA:
Weten ze wel meteen hoe de kat zich voelde :there:
*Labalade* schreef:
08-10-2018 21:43
Ha Sunnyyy ^^ :hello:
Een hint dat ergens mogelijk een troll bezig is, is als forummers over Noorwegen beginnen in een topic (duurde even voor ik dat door had :facepalm: :proud: ). En als iemand roept Loep Even, dan ben je wsl al te laat :bonk: . Veel plezier hier! Op napraat is het ook vaak heel gezellig :cheers:
Oh ja, en je krijgt ook geen melding van PB's, áls die het al doen. Dus vergeet niet zo af en toe even te spieken als je denkt dat er daar mogelijk een van kan komen ;-D
*Labalade* schreef:
08-10-2018 21:50
Weten ze wel meteen hoe de kat zich voelde :there:
:proud:
Dierproeven.
Lady*Voldemort schreef:
Nee hoor, als ik oneigenlijk word aangesproken op mijn moederschap ga ik altijd onmiddellijk naar bed. Helpt prima: in 99 van de 100 gevallen is de volgende ochtend dan op wonderbaarlijke wijze de muis opgeruimd, de boterham gesmeerd of de plotsklaps onmisbare onderbroek teruggevonden.
shifty schreef:
08-10-2018 21:25
Hey hoi welkom. :hello:

Je krijgt geen meldingen op je eigen topic omdat de technische dienst het forum per ongeluk heeft laten vallen en ze daarna niet meer wisten hoe het daarvoor in elkaar zat (oftewel het is een van de vele bugs).

Wie serieus zijn en wie niet moet je helaas zelf zien te ontdekken. Bij deze kan je mij afstrepen, dat scheelt dat al weer.
Dank je! Mooi.. eentje minder om aan te twijfelen 😜
Lady*Voldemort schreef:

Hahahahaha, ik kan het proberen.
Net deze reactie geplaatst in het Modtopic. Zal wel gewist worden vanwege offtopic.

ModeratorViva schreef:
08-10-2018 21:22
Graag weer on-topic in dit topic. Klachten kunnen gemaild worden en in het Napraat kan er verder over gediscussieerd worden.

Dank voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Mailen heeft geen zin dat weten jullie heel goed. Als je mailt en je vraagt hier of er nog iets gedaan wordt met jouw klacht krijg je te horen dat de mail niet is ontvangen en of je nog een keer wilt mailen. Denken jullie nou echt dat dit geloofwaardig overkomt bij de forummers?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Calamitycat schreef:
Dat is niet handig nee, dan heb je straks nog meer op te ruimen.

Maar het is natuurlijk ook gewoon goor. Kutkatten.

Het is niet de eerste keer. Ik heb net besloten dat hij weer een belletje om krijgt. Ik wil best muizen opruimen maar niet in onderdelen.
08-10-2018 21:52
Hahahahaha, ik kan het proberen.
Slaap lekker :hello:
Dierproeven.
chocolol schreef:
08-10-2018 21:26
Je krijgt geen melding omdat dit forum technisch slecht in elkaar zit. Sommige reacties kun je iets mee, met andere niet. En soms bieden de reacties die je niet verwacht het meeste inzicht. Je merkt het vanzelf. Welkom op Viva. :hello:
Dank je!!
08-10-2018 21:53
Het is niet de eerste keer. Ik heb net besloten dat hij weer een belletje om krijgt. Ik wil best muizen opruimen maar niet in onderdelen.
Snap ik en het is helaas misselijkmakend herkenbaar...
Dierproeven.
chocolol schreef:
08-10-2018 21:28
Dammit shifty, ik wilde de eerste zijn
Wie ook de eerste is, ik ben iig de laatste
08-10-2018 21:37
Die haarbal van mij heeft net een muis opgevroten en weer uitgekotst. Hielp niet voor het humeur en de kinderen roepen dat ik het op moet ruimen omdat ik nu eenmaal de moeder ben (6)
Doen ze dat bij jou ook het liefst op een bed dat je net verschoond hebt???
*Labalade* schreef:
08-10-2018 21:43
Ha Sunnyyy ^^ :hello:
Een hint dat ergens mogelijk een troll bezig is, is als forummers over Noorwegen beginnen in een topic (duurde even voor ik dat door had :facepalm: :proud: ). En als iemand roept Loep Even, dan ben je wsl al te laat :bonk: . Veel plezier hier! Op napraat is het ook vaak heel gezellig :cheers:
Zover was ik ondertussen ook... zeker na een obegrijpelijk gestoord vreemde reactie terugkreeg op een reactie van mij van... uhm... laten we het iemand met een smaakje noemen
Sunnyyy schreef:
08-10-2018 21:59
Doen ze dat bij jou ook het liefst op een bed dat je net verschoond hebt???

Nee, goddank!
Altijd buiten voor de voordeur, dat scheelt dan weer.
chocolol schreef:
08-10-2018 21:28
Dammit shifty, ik wilde de eerste zijn
Maar jij typt 't beter, kwaliteit vraagt tijd :high5:
schattigmeisje schreef:
Oh ja, en je krijgt ook geen melding van PB's, áls die het al doen. Dus vergeet niet zo af en toe even te spieken als je denkt dat er daar mogelijk een van kan komen ;-D
Ook dat had ik al gemerkt maar toch dank voor de tip... kan iemand van jullie de td niet komen versterken? 😂
Onze kat is knettervegetarisch. Ze eet geen muizen, kikkers en zelfs geen vis (rauw noch gebakken, zelfs niet als het onder haar neus op een bordje ligt). Wel dol is ze op hamstervoer. We hebben er maar een hamster bijgekocht, voor de show.
anoniem_370078 wijzigde dit bericht op 08-10-2018 22:05
2.27% gewijzigd
Sunnyyy schreef:
08-10-2018 22:01
Zover was ik ondertussen ook... zeker na een obegrijpelijk gestoord vreemde reactie terugkreeg op een reactie van mij van... uhm... laten we het iemand met een smaakje noemen
Sunnyyy schreef:
08-10-2018 20:49
Hoooi helemaal nieuw hier en vind sommige dingen nog een beetje lastig.. waarom krijg je geen melding als iemand reageert op je topic? En... ik moet nog even uitvinden wie serieuze plaatsers zijn en wie niet... ik geloof dat ik steeds op de verkeerde reageer 😂
Hoi hoi! Welkom op het gezellige Viva forum!

hihi ik had je reactie gezien in dat ene topic maar die vanille is gewoon 1 dikke trol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven