Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 8 oktober 2018 om 20:13
the_Wicked_Witch schreef: ↑08-10-2018 19:26In de lees ook, over besparen.
1. Koop schoonmaakmiddel in de aanbieding, véél want het bederft niet.
3. Koop geen schoonmaakmiddel, want met soda en azijn kan alles.
![]()

maandag 8 oktober 2018 om 20:36

maandag 8 oktober 2018 om 20:49

maandag 8 oktober 2018 om 21:16
*Labalade* schreef: ↑08-10-2018 20:53Hoe zit jij met bijvoorbeeld, zeg kledingkasten sorteren? En ben je ook in te huren?![]()
Theoretisch wel, maar helaas ben ik onbetaalbaar

maandag 8 oktober 2018 om 21:25
Hey hoi welkom.

Je krijgt geen meldingen op je eigen topic omdat de technische dienst het forum per ongeluk heeft laten vallen en ze daarna niet meer wisten hoe het daarvoor in elkaar zat (oftewel het is een van de vele bugs).
Wie serieus zijn en wie niet moet je helaas zelf zien te ontdekken. Bij deze kan je mij afstrepen, dat scheelt dat al weer.

maandag 8 oktober 2018 om 21:26
Je krijgt geen melding omdat dit forum technisch slecht in elkaar zit. Sommige reacties kun je iets mee, met andere niet. En soms bieden de reacties die je niet verwacht het meeste inzicht. Je merkt het vanzelf. Welkom op Viva.

maandag 8 oktober 2018 om 21:34
Hier. Een knuffel van een haarbalthe_Wicked_Witch schreef: ↑08-10-2018 21:31Ik dacht, laat ik er eens met gestrekt been ingaan op het mod topic. Gewoon, omdat ik een kuthumeur heb.

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

maandag 8 oktober 2018 om 21:37
Die haarbal van mij heeft net een muis opgevroten en weer uitgekotst. Hielp niet voor het humeur en de kinderen roepen dat ik het op moet ruimen omdat ik nu eenmaal de moeder ben

maandag 8 oktober 2018 om 21:40
O, een barslechte timing voor een knuffel van een haarbal dus. Sorrythe_Wicked_Witch schreef: ↑08-10-2018 21:37Die haarbal van mij heeft net een muis opgevroten en weer uitgekotst. Hielp niet voor het humeur en de kinderen roepen dat ik het op moet ruimen omdat ik nu eenmaal de moeder ben![]()

Kan je de kinderen het niet laten opruimen in het kader van moderne opvoeding of zo?
Dierproeven.

maandag 8 oktober 2018 om 21:43
Ha Sunnyyy ^^

Een hint dat ergens mogelijk een troll bezig is, is als forummers over Noorwegen beginnen in een topic (duurde even voor ik dat door had

anoniem_370078 wijzigde dit bericht op 08-10-2018 21:43
0.68% gewijzigd

maandag 8 oktober 2018 om 21:43
Meid, ga toch lekker naar bed.the_Wicked_Witch schreef: ↑08-10-2018 21:37Die haarbal van mij heeft net een muis opgevroten en weer uitgekotst. Hielp niet voor het humeur en de kinderen roepen dat ik het op moet ruimen omdat ik nu eenmaal de moeder ben![]()

maandag 8 oktober 2018 om 21:44
Wel eerst de troep opruimen

maandag 8 oktober 2018 om 21:47

Tjezus, wat vals