Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
08-10-2018 22:01
Nee, goddank!
Altijd buiten voor de voordeur, dat scheelt dan weer.
Dan heb je ze beter opgevoed dan ik... net voor de derde avond op rij het bed verschoond omdat de mijne gewoon sneller wil eten dan hij aankan.. sukkel
Sunnyyy schreef:
08-10-2018 22:12
Dan heb je ze beter opgevoed dan ik... net voor de derde avond op rij het bed verschoond omdat de mijne gewoon sneller wil eten dan hij aankan.. sukkel
Ik heb een voerbal voor ze, ideaal. Kunnen ze niet zo snel eten.
Tjezus, wat vals
kopjechino schreef:
08-10-2018 22:05
Hoi hoi! Welkom op het gezellige Viva forum!

hihi ik had je reactie gezien in dat ene topic maar die vanille is gewoon 1 dikke trol.

Het was al zo gezellig, maar nu kan de avond helemaal niet meer stuk!
nouschi wijzigde dit bericht op 08-10-2018 22:15
0.35% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
kopjechino schreef:
08-10-2018 22:05
Hoi hoi! Welkom op het gezellige Viva forum!

hihi ik had je reactie gezien in dat ene topic maar die vanille is gewoon 1 dikke trol.
Dat snap ik nu ook... totaal gestoord. Maar ja, nieuw en blond leek het me wel goed om heeeel begripvol op haar/hem/het te reageren
*Labalade* schreef:
08-10-2018 22:04
Onze kat is knettervegetarisch. Ze eet geen muizen, kikkers en zelfs geen vis (rauw noch gebakken, zelfs niet als het onder haar neus op een bordje ligt). Wel dol is ze op hamstervoer. We hebben er maar een hamster bijgekocht, voor de show.
Onze kat heeft de hamster een hartaanval bezorgd.
Maar bij jullie thuis is er vrede tussen kat en hammie?
Ik heb vandaag per ongeluk iemand op het schoolplein enorm beledigd. Ik dacht dat iemand de oma van een kind was. Kreeg ze allemaal vlekken in haar gezicht “ik ben pas 44!!” Voelde me wel vervelend :(
MevrouwJack schreef:
08-10-2018 22:14
Goed plan... ben alleen benieuwd of je die hier kunt kopen... In Nederland vind je echt alles voor dieren maar hier niet.. (woon in Frankrijk trouwens, niet in Noorwegen)
MevrouwJack schreef:
08-10-2018 22:14

Ik had ook een voerbal. De kat keek me aan alsof ik een moordwapen op hem los liet.
Caitriona* schreef:
08-10-2018 22:15
Onze kat heeft de hamster een hartaanval bezorgd.
Maar bij jullie thuis is er vrede tussen kat en hammie?
Aww sneu...
onze Kat kijkt niet naar de hamster om. Oh da’s niet helemaal waar. Soms loert ze even van een afstandje. Maar ze vindt het duidelijk teveel moeite om dan ook daadwerkelijk de hamster te komen opeten..
*Labalade* schreef:
08-10-2018 22:18
Ik heb vandaag per ongeluk iemand op het schoolplein enorm beledigd. Ik dacht dat iemand de oma van een kind was. Kreeg ze allemaal vlekken in haar gezicht “ik ben pas 44!!” Voelde me wel vervelend :(
Kan je nagaan hoe zij zich voelde :proud:
Nouschi schreef:
08-10-2018 22:15
Het was al zo gezellig, maar nu kan de avond helemaal niet meer stuk!
:proud:
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
*Labalade* schreef:
08-10-2018 22:18

Op je 44ste kun je toch ook oma zijn? Maar ja, snap dat het vervelend voelt. Voor haar ook denk ik :lol:
Soms, als ik over opgegeten uitgekotste muizen lees (of hoor over mijn tante die uit bed stapte, recht in de onderste helft van een muis waarvan de kat de bovenste helft opgegeten had, met haar blote voet :sick: ) ben ik heel blij dat ik geen kat heb. Ik blij wel die van andere mensen aaien, die kotst bij hen in bed en niet bij mij :proud:
Wat zullen toch de voordelen van huiselijk geweld zijn? Het is doodvermoeiend om voor een ander te moeten denken en diegene te heropvoeden.
schattigmeisje schreef:
08-10-2018 22:28
Soms, als ik over opgegeten uitgekotste muizen lees (of hoor over mijn tante die uit bed stapte, recht in de onderste helft van een muis waarvan de kat de bovenste helft opgegeten had, met haar blote voet :sick: ) ben ik heel blij dat ik geen kat heb. Ik blij wel die van andere mensen aaien, die kotst bij hen in bed en niet bij mij :proud:
Hahaha ging gisterennacht ook op een muis staan en toen vroeg ik me ook al af waarom ik in godsnaam katten heb
Nemaìn’ schreef:
08-10-2018 22:35
Wat zullen toch de voordelen van huiselijk geweld zijn? Het is doodvermoeiend om voor een ander te moeten denken en diegene te heropvoeden.
sja.

kun je zelf toch ook wel bedenken hoe ik het bedoelde.

en heropvoeding is niet nodig hoor.
Nemaìn’ schreef:
08-10-2018 22:20
Kan je nagaan hoe zij zich voelde :proud:
Aan haar reactie te zien nogal erg unhappy :there: En het hielp ook niet echt dat iemand anders zei, dat ze mijn vergissing wel begreep :facepalm: . Nu ja, morgen ga ik maar incognito naar school denk ik :$
strikjemetstippels schreef:
08-10-2018 22:38
sja.

kun je zelf toch ook wel bedenken hoe ik het bedoelde.

en heropvoeding is niet nodig hoor.
Dat is het doel van huiselijk geweld natuurlijk: heropvoeden.

Verder geen idee hoe je het bedoelt. Vond het grappig om er eens over na te denken.
Nemaìn’ schreef:
08-10-2018 22:43
Dat is het doel van huiselijk geweld natuurlijk: heropvoeden.

Verder geen idee hoe je het bedoelt. Vond het grappig om er eens over na te denken.
Ow ;-)

(ik geef meteen toe ik lees niet zo goed tussen regels door)
strikjemetstippels schreef:
08-10-2018 22:44
Ow ;-)

(ik geef meteen toe ik lees niet zo goed tussen regels door)
Maar hoe bedoelde je het dan?

Ik kan aan beide kanten geen voordelen bedenken trouwens.
schattigmeisje schreef:
08-10-2018 22:28

Zo ben ik ooit met mijn blote voet in een opengereten haas gaan staan.
Waarschijnlijk door jagers aangeschoten maar door de kat door het luikje mee de hal in gesleurd.
En laat nou in diezelfde hal ook de wc zijn waar ik in het donker naar toe wankelde.

Ik heb gegild!!! De ingewanden kwamen tussen mijn tenen door omhoog
:purple:
Pipistrello schreef:
08-10-2018 22:59
Waarschijnlijk door jagers aangeschoten maar door de kat door het luikje mee de hal in gesleurd.
En laat nou in diezelfde hal ook de wc zijn waar ik in het donker naar toe wankelde.

Ieeeeuw.
Precies de reden waarom ik geen kattenluik heb :proud:
Pipistrello schreef:
08-10-2018 22:59

Ieuw Ieuw Ieuw Ieuw Ieuw Ieuw Ieuw Ieuw! Ik vind in een haarbal stappen al goor. :purple:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
the_Wicked_Witch schreef:
08-10-2018 23:17
Ieeeeuw.
Precies de reden waarom ik geen kattenluik heb :proud:

Hier (nu) ook geen luik meer. En ik woon ook niet meer in het buitengebied.
Freaking dode hazen..
Gadver Pipi! @(
Dat is nou precies een van de redenen waarom de katten binnen moeten komen als ik ga slapen en het luikje 's nachts op slot blijft.
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven