Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 18 oktober 2018 om 18:50
Riri : Ik vind het echt zwaar klote voor je. En je bent inderdaad onder welke nick dan ook, heel herkenbaar. Al ben je (zeker qua taal) heel erg gegroeid, je blijft wel jezelf in je manier van posten. En dat vind ik eigenlijk wel een compliment waard: what you see is what you get.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 18 oktober 2018 om 18:55
Al was ze niet gegroeid, ze is gewoon authentiek.Oudblond schreef: ↑18-10-2018 18:50Riri : Ik vind het echt zwaar klote voor je. En je bent inderdaad onder welke nick dan ook, heel herkenbaar. Al ben je (zeker qua taal) heel erg gegroeid, je blijft wel jezelf in je manier van posten. En dat vind ik eigenlijk wel een compliment waard: what you see is what you get.
En dat is mooi.
donderdag 18 oktober 2018 om 18:59
Ja de meeste forummers zijn ook aardig en heel normaal. Maar toch zou ik een meet niet aandurven en helemaal niet na dat gestoorde gestalk en de bedreigingen naar andere forummers toe. Ik blijf liever anoniem.
Ik hoop voor jou zoon dat het pesten snel ophoudt het liefst vandaag nog

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 18 oktober 2018 om 19:07
donderdag 18 oktober 2018 om 19:12
Nou nee, alleen een voornaam. Erg genoeg hoor, maar voordat men denkt /het verhaal gaat dat hier een heel adres is geplaatst.charlottew88 schreef: ↑18-10-2018 19:07Bedankt voor het snelle ingrijpen Juun. Ik las net dat iemand naw gegevens heeft geplaatst![]()
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 19:18
1.01% gewijzigd
.

donderdag 18 oktober 2018 om 19:16

donderdag 18 oktober 2018 om 19:17
charlottew88 schreef: ↑18-10-2018 19:07Bedankt voor het snelle ingrijpen Juun. Ik las net dat iemand naw gegevens heeft geplaatst![]()
Nee hoor.

donderdag 18 oktober 2018 om 19:18
donderdag 18 oktober 2018 om 19:19

donderdag 18 oktober 2018 om 19:22

donderdag 18 oktober 2018 om 19:27
donderdag 18 oktober 2018 om 19:28