Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Krijg je ook een ban voor teveel offtopic?
Zo veel forummers die gestalkt en bedreigd zijn.
chocolol schreef:
18-10-2018 17:44
Krijg je ook een ban voor teveel offtopic?
Kan
Daarom zeg ik dat hier psychopaten rond lopen. Die je helemaal kapot willen maken. Wat is de fun?
Impala, is dat trouwens wat jij doet: loepen zodat je oude shit kan vinden over iemand om iemand er dan lekker mee terug te pakken?
“RiRi” schreef:
18-10-2018 17:46
Daarom zeg ik dat hier psychopaten rond lopen. Die je helemaal kapot willen maken. Wat is de fun?
Dat laatste laat je natuurlijk zelf gebeuren.
“RiRi” schreef:

Ik heb niet gelezen wat er precies allemaal is gebeurd, maar misschien betekent dit dat je op moet passen met wat je hier schrijft? Als je te veel privé informatie op internet zet, ben je niet alleen herkenbaar, maar die mensen weten dan ook ineens dingen van je die ze normaal niet wisten. Maakt je wel kwetsbaarder.
.
anoniem_374094 wijzigde dit bericht op 18-10-2018 18:01
99.30% gewijzigd
chocolol schreef:
18-10-2018 17:51
Ik heb niet gelezen wat er precies allemaal is gebeurt, maar misschien betekent dit dat je op moet passen met wat je hier schrijft? Als je te veel privé informatie op internet zet, ben je niet alleen herkenbaar, maar die mensen weten dan ook ineens dingen van je die ze normaal niet wisten. Maakt je wel kwetsbaarder.

Dit dus.
Internet zit nu eenmaal vol gekkies, en je weet nooit wie er achter een nick zit.
Ik post zelden iets echt persoonlijks en mijn kinderen veranderen nogal eens van gedaante.
chocolol schreef:
Impala, is dat trouwens wat jij doet: loepen zodat je oude shit kan vinden over iemand om iemand er dan lekker mee terug te pakken?
Het antwoord staat waar je de vraag stelde (modtopic) en ik wis het zo.
Valt me van je tegen, deze vraag.
.
“RiRi” schreef:
18-10-2018 17:53
Mensen gaan heel ver.
......

Niet quoten aub.
Denk dat zij liegt en gewoon zelf meeleest of meeforumt.
.
impala schreef:
18-10-2018 17:54
Het antwoord staat waar je de vraag stelde (modtopic) en ik wis het zo.
Valt me van je tegen, deze vraag.

Hetvrijewoord had het over mij en vroeg zich af wat het nut van blokkeren was en dan kom jij met een reden. Die reden was niet mijn reden, maar de reden die jij noemt vind ik erg kinderachtig. Zo kijk ik er zelf niet tegen aan en dat zou voor mij geen reden zijn om iemand te blokkeren. Daarom vraag ik of jij er zelf zo in staat. Misschien dat je nu snapt waar de vraag vandaan komt, misschien ook niet, geen probleem.

En op je vraag of jij zo over komt... dat weet ik niet wat ik heb je niet geloept :proud:
the_Wicked_Witch schreef:
18-10-2018 17:54
Dit dus.
Internet zit nu eenmaal vol gekkies, en je weet nooit wie er achter een nick zit.
Ik post zelden iets echt persoonlijks en mijn kinderen veranderen nogal eens van gedaante.
Ik verander ook wel eens wat details en ik probeer qua info nooit herkenbaar te zijn. Iedere gek kan lid worden hier, ga er maar vanuit dat er heel wat gestoorde geesten hier zitten.
Heel lang geleden was er op dit forum iemand die mijn nick had overgenomen, maar dan met een spatie erachter. Blijkbaar was dat toen een bug ofzo..dat account werd gewoon geaccepteerd. Ook de foto was hetzelfde. Die persoon is toen hele rare berichten gaan posten en iedereen dacht dat ik dat dus deed. Was echt heel wazig.
...
chocolol schreef:
18-10-2018 18:00
Hetvrijewoord had het over mij en vroeg zich af wat het nut van blokkeren was en dan kom jij met een reden. Die reden was niet mijn reden, maar de reden die jij noemt vind ik erg kinderachtig. Zo kijk ik er zelf niet tegen aan en dat zou voor mij geen reden zijn om iemand te blokkeren. Daarom vraag ik of jij er zelf zo in staat. Misschien dat je nu snapt waar de vraag vandaan komt, misschien ook niet, geen probleem.

En op je vraag of jij zo over komt... dat weet ik niet wat ik heb je niet geloept :proud:
Wat een lulsmoes.
Je leest me toch al jaren?
Dat ik er überhaupt nog serieus op in ging...
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 18:09
4.10% gewijzigd
.
impala schreef:
18-10-2018 17:57
Denk dat zij liegt en gewoon zelf meeleest of meeforumt.
Denk het niet.
Ik wens je veel sterkte met dit gedoe.
:hug:
anoniem_373619 wijzigde dit bericht op 19-10-2018 11:41
84.01% gewijzigd
Nou het is weer een heftig dagje op het forum ik ga maar eens koken .
streepjesdekbed schreef:
18-10-2018 16:10
Klopt en toen ik door de bomen niet meer het bos zag en niet meer wist of Pietje nou AB86 of KR93 was op het forum en daar dus een lijstje van bijhield, zodat ik geen stomme dingen zou gaan zeggen tegen de verkeerde, toen was ik opeens de grootste rat en verrader ooit want ik 'hield persoonlijke gegevens van mensen bij en dat was in strijd met privacy en ik ging dat ooit tegen iedereen op het forum gebruiken dus ik was uiterst gevaarlijk' en toen ben ik met een ip-ban van het forum gemikt.

Zo. Is dat er maar eens uit na al die jaren. Ik zwaai vast! :bye:
Ben jij dat? Nou, hoi en doei dan maar :D .
Am Yisrael Chai!
Niu daar heb je hem of haar dus. Kan de mod ff het ip nummer noteren? En een permaatje doen.
Het lef zeg. Sneu figuur.

Zo snel?? Heel goed natuurlijk maar ik vraag me nu wel af of er een juun mee zat te schrijven hier.
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 18:40
53.10% gewijzigd
.
Ok, nu kan er toch ingegrepen worden? IP adres noteren, opzoeken en bannen. Dit kan echt niet hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Wat een walgelijke actie.
...
mosterd
oudblond wijzigde dit bericht op 18-10-2018 18:31
92.00% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Haal je post even leeg OB.
Uh en die nicknaam ook dit kan toch niet zeg, moet te achterhalen zijn wie dit is !
impala schreef:
18-10-2018 18:27
Niu daar heb je hem of haar dus. Kan de mod ff het ip nummer noteren? En een permaatje doen.
Het lef zeg. Sneu figuur.

Zo snel?? Heel goed natuurlijk maar ik vraag me nu wel af of er een juun mee zat te schrijven hier.
Nee, ik schrijf niet mee, maar ik lees wel mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven