Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 20:27
Kan.
Ik heb geen idee.
Het enige wat ik zeg is dat ze haar naam zelf al meerdere keren gepost heeft, dus dat dat niet verrassend is.
Heeft juun die naw comment nou al aangepast? Geeft verkeerde indruk. Dat zie je nu al.

Edit: alles is weg dus dat ook.
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 20:32
5.28% gewijzigd
.
Riri, jammer en heel begrijpelijk.
Hopelijk achtervolg je nu diegene tot de hel en terug, dit moet je absoluut niet op je laten zitten.
Ik vind de lol er zo wel af zeg.
yasmijn schreef:
18-10-2018 20:13
Wauw. Ik kom pas net weer binnenvallen en de een of andere mongool post een echte naam?

Wtf is dan de taak van die junior die hier meeleest en post????

Het wordt hier met de dag gekker en enger.
Adequaat reageren.

Gebeurde de vorige keer ook, maar dat was geen Juunmod.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Het-groepje schreef:
18-10-2018 20:29
Riri, jammer en heel begrijpelijk.
Hopelijk achtervolg je nu diegene tot de hel en terug, dit moet je absoluut niet op je laten zitten.
Ik vind de lol er zo wel af zeg.
Dit gebeurt al zolang het forum bestaat.
Koffietijd.
https://radar.avrotros.nl/fileadmin/_pr ... 015dda.jpg

En "Klem"kijken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 20:31
Nou, gelukkig ben ik dan niet zo boeiend, ik merk er weinig van.
Ik heb ooit een poging gehad maar die persoon/personen zat er faliekant naast, toch maar wat nickwissels gehad.
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 20:31
Dat is pertinent niet zo. In den beginne had je nooit dit soort toestanden en engerds op het forum. Je kon met elkaar in de clinch liggen maar dat ging op een normale manier.

Ik mag en kan dat zeggen na 20 jaar hier.
Geen bijzonderheden
Ik loop wat pagina's achter maar er is wel vaker naar het werk van forummers gebeld, ik ken nog minstens 2 andere gevallen.
Am Yisrael Chai!
yasmijn schreef:
18-10-2018 20:39
Dat is pertinent niet zo. In den beginne had je nooit dit soort toestanden en engerds op het forum. Je kon met elkaar in de clinch liggen maar dat ging op een normale manier.

Dat was dan nog toen er een koe en een halve kip (al dan niet met haasje) schreef.
Het is toch zeker al een jaar of 17 geleden dat een columnist werd gestalkt.
Nou, ik vind een echte naam en de naam van je werk posten niet kunnen hoor. Vind ik geen drama om niets. Ook bellen naar iemands werk?
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
18-10-2018 20:42
Nou, ik vind een echte naam en de naam van je werk posten niet kunnen hoor. Vind ik geen drama om niets. Ook bellen naar iemands werk?
Ik schrijf toch ook nergens dat het oke is?
yasmijn schreef:

Maar dat kwam ook doordat het internet nog kleiner was.
RiRi begon nav een post van FV over een stalker over haar eigen stalker en voila, twee minuten later dook ie op.
doornroosje9 schreef:
18-10-2018 20:42
Weten we niet he, of het echt de naam van haar werk was. Kan ook een 'grappenmaker' zijn die haar op stang wilde jagen nav de posts die ze net gedaan had. En die een naam gegokt heeft.
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 20:47
0.88% gewijzigd
.
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 20:41
Dat was dan nog toen er een koe en een halve kip (al dan niet met haasje) schreef.
Het is toch zeker al een jaar of 17 geleden dat een columnist werd gestalkt.
Een columnist. Geen forummers dus? Joh, er waren toen helegaar geen columnisten, 17 jaar geleden. Was nog een totaal blanco forum zonder columnisten, reclame en andere enge beeldvullende zaken.
Geen bijzonderheden
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 20:43
Ik schrijf toch ook nergens dat het oke is?
Zoiets. :A:
yasmijn schreef:

Die blog was anders al eeuwen geleden. En dat was ook bizar.
yasmijn schreef:
18-10-2018 20:46
Een columnist. Geen forummers dus? Joh, er waren toen helegaar geen columnisten, 17 jaar geleden. Was nog een totaal blanco forum zonder columnisten, reclame en andere enge beeldvullende zaken.
Maken we er 15 jaar van oke.
Mag jij zeggen hoe het in den beginne was.

Op zeker, eigen ervaring, dat er 11 jaar geleden al flink gestalkt en bedreigd werd en dat dat dus geen nieuwerwets gedrag is.
impala schreef:
18-10-2018 20:45
Weten we niet he, of het echt de naam van haar werk was. Kan ook een 'grappenmaker' zijn die haar op stang wilde jagen nav de posts die ze net gedaan had. En die een naam gegokt heeft.
Dat kan idd. Die mag van mij dan ook een ban. :nooo:
impala schreef:
18-10-2018 20:45
Weten we niet he, of het echt de naam van haar werk was. Kan ook grappenmaker zijn die haar op stang wilde jagen nav de posts die ze net gedaan had. En die een naam gegokt heeft.

Ze heeft zelf alles wat diegene noemde al een keer gepost. Dus in die zin kan het best iemand zijn die dat onthouden heeft.
En laten we wel wezen, het is gewoon niet bijzonder slim om alle ins en outs van je leven op een forum te slingeren.
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 20:48

Op zeker, eigen ervaring, dat er 11 jaar geleden al flink gestalkt en bedreigd werd en dat dat dus geen nieuwerwets gedrag is.

Ja die engerd van de sekspijler die ook afsprak met vrouwen toch?
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 20:48

Oo dat is zeker waar, 11 jaar. Toen begon het gezeik inderdaad.
17 jaar echt niet.
Geen bijzonderheden
the_Wicked_Witch schreef:
18-10-2018 20:50
Ze heeft zelf alles wat diegene noemde al een keer gepost. Dus in die zin kan het best iemand zijn die dat onthouden heeft.
En laten we wel wezen, het is gewoon niet bijzonder slim om alle ins en outs van je leven op een forum te slingeren.

Echt héél dom!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
18-10-2018 20:51
Ja die engerd van de sekspijler die ook afsprak met vrouwen toch?
Wie was dat? Mag na tig jaar wel hardop gezegd worden toch?

Ff weten aan wie ik mogelijkontsnapt ben :-) toen ik nog jong en naief was.
impala wijzigde dit bericht op 18-10-2018 20:55
16.28% gewijzigd
.
the_Wicked_Witch schreef:
18-10-2018 20:50
Dit inderdaad.

Heb in het verleden een aantal mensen gewaarschuwd die al hun hebben en houwen online zetten. Hier ook al eens. Ze schrijft nog steeds mee, maar niet in zoveel details. Al weet het halve forum wie zij hiervoor was, hoe ze heet, haar dochters naam en waar ze werkt (ook heel dom, precies uitleggen waar je werkt).
impala schreef:
18-10-2018 20:52
Wie was dat? Mag na tig jaar wel hardop gezegd worden toch?

Ik weet zijn nick niet meer, had er meerdere geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven