Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Head* schreef:
06-10-2018 20:12
Hoezo, allemaal??!! Ik heb helemaal niet op de man gespeeld, tenzij Nous vragen wanneer we gaan meeten op de man is. Jullie moeten niet zo zonder context reageren nav het oeverloze geblaat van iemand met een ban-syndroom en een slachtoffercomplex.
Amen. Het gezuig en opzettelijk andere dingen lezen dan er geschreven worden is gewoon rete irritant. En dan beloond worden door de juf. :nope:
oudblond wijzigde dit bericht op 06-10-2018 20:15
0.32% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nemaìn’ schreef:
06-10-2018 20:09
Die mag je altijd naaien.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah maar of ik dat zou willen lol
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
doornroosje9 schreef:
06-10-2018 20:06
Lindt chocolade ballen. :love:

Afbeelding
Helaas niet mensvriendelijk/slaafvrij. :mad:
Waarom zijn lekkere chocolademerken zoals Lindt en Nutella nog steeds niet fair trade?
bethweeter schreef:
06-10-2018 20:11
Die eet ik zelfs met cyaankali. De goddelijkste chocola die er is.
Een highway to heaven?

:A: :hihi:
Oudblond schreef:
06-10-2018 20:14
Amen. Het gezuig en opzettelijk andere dingen lezen dan er geschreven worden is gewoon rete irritant. En dan beloond worden door de juf. :nope:

Die wil gewoon hier de boel verzieken en de mods trappen er met open ogen in.
Maja, zo gaat dat hier. Ik snap nooit zo dat mensen hier zo alomtegenwoordig aanwezig zijn als het ze hier zo verschrikkelijk vinden.
Nemaìn’ schreef:
06-10-2018 18:50
Italiaanse bol mt zalm, zodra hij wakker is en het voor me kan maken 8-)
Ook zin in zalm gekregen n.a.v. dat topic over zalm? Hier ook gerookte zalm op een warme Italiaanse bol haha.
Phineas schreef:
Een highway to heaven?

:proud:
Life is short. Eat dessert first.
Phineas schreef:
Een highway to heaven?

:rofl:
prada schreef:
06-10-2018 20:17
Ook zin in zalm gekregen n.a.v. dat topic over zalm? Hier ook gerookte zalm op een warme Italiaanse bol haha.
Geen topic over gezien.
Oudblond schreef:
06-10-2018 20:10
Ik ook! Met cream cheese, peper en uitjes. Heerlijk!

Ben ik heel blond als ik in de laatste pagina's niets ' op de man' kan ontdekken?
Roomkaas is echt een goede tip! Ik heb het even doorgegeven :proud:
Caitriona* schreef:
Helaas niet mensvriendelijk/slaafvrij. :mad:
Waarom zijn lekkere chocolademerken zoals Lindt en Nutella nog steeds niet fair trade?

Als je ze via mij zou bestellen, bij opmerkingen even jouw wens omschrijven, dan zorg ik dat ik ergens een oude fair trade doos vandaan haal ze fair trade in originele verpakking uit zal leveren. De “witte aanslag” op de eitjes is bewust sorry ze liggen er al weer even het pure image van fair trade. Ik doe er een verklaring bij dat ik ze vrijwillig, na betaling, aan jou lever. Dus geen slavenarbeid, gegarandeerd.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Verder nog iemand blij dat 'ie (zij?) glijdt? Zie lees ook :facepalm:

Edit: in ieder geval geen fruit dit keer...
Phineas schreef:
06-10-2018 20:26

Oja, die had ik al gelezen. Ik ben niet overtuigd.
Gekkies.
Geen bijzonderheden
Phineas schreef:
06-10-2018 20:26

Adblock Plus. Lekker rustig.
Life is short. Eat dessert first.
yette schreef:
06-10-2018 20:12
Dat ging vast over dat kunstgebit.
En over de wanstaltige nachtjapon met lintjes.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik mag geen zalm meer, want ik ben weer eens vegetariër geworden. Niet dat het nou zo'n verschil maakt want op een incidentele plak bacon op de boterham na at ik toch al geen vlees meer, maar dat ik nu officieel ook geen zalm meer mag is wel even wennen.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2018 20:57
Ik mag geen zalm meer, want ik ben weer eens vegetariër geworden. Niet dat het nou zo'n verschil maakt want op een incidentele plak bacon op de boterham na at ik toch al geen vlees meer, maar dat ik nu officieel ook geen zalm meer mag is wel even wennen.
ik maak weleens deze, het is natuurlijk niet het echte werk
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op ... an-wortel/
Nemaìn’ schreef:
06-10-2018 20:19
Geen topic over gezien.
Oh dat was van de week. Een topic waarin iemand vroeg wat ze met gerookte zalm moest doen. Room/kruidenkaas eronder is inderdaad erg lekker.
Jammer dat je mn vraag niet beantwoord Lilly-Putter. Na je actie in het modtopic, snap ik wel dat er mensen zijn die jouw posts staffen.
Pinda-Kaas schreef:
06-10-2018 21:33
ik maak weleens deze, het is natuurlijk niet het echte werk
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op ... an-wortel/
Sorry, maar ik kan me er echt niks bij voorstellen. En zo vaak at ik toch al geen zalm, dus ik zal het wel overleven.

Ik zag ook vegetarische vissticks bij Appie, dat vond ik ook al zo mal. Nog veel maller dan vegetarische kipfilet, gek genoeg.
Snotverdulleme, zit ik als rasechte half-Amsterdammer nu Rotterdam te verdedigen? Ik vrees dat ik echt naar bed moet.
Nog altijd even gezellig hier lees ik :proud:
En neehee ik hoef het niet te lezen maar ja je moet wat als je om 06:00 al klaarwakker bent. ;-))
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Ik lees al een behoorlijk tijdje mee en heb in het verleden ook al eens een nick gehad. Wat me steeds opvalt is dat er soms een paar zijn die een kleinbeetje zeuren, niet goed lezen en willen dat zij gelijk hebben..Moet er vaak wel om lachen maar misschien is er iets met ze.
Wat zou er dan met ze zijn?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven