Napraattopic deel 104
dinsdag 25 september 2018 om 10:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 6 oktober 2018 om 20:14
Amen. Het gezuig en opzettelijk andere dingen lezen dan er geschreven worden is gewoon rete irritant. En dan beloond worden door de juf.

oudblond wijzigde dit bericht op 06-10-2018 20:15
0.32% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Helaas niet mensvriendelijk/slaafvrij.

Waarom zijn lekkere chocolademerken zoals Lindt en Nutella nog steeds niet fair trade?

Een highway to heaven?bethweeter schreef: ↑06-10-2018 20:11Die eet ik zelfs met cyaankali. De goddelijkste chocola die er is.

zaterdag 6 oktober 2018 om 20:16
Die wil gewoon hier de boel verzieken en de mods trappen er met open ogen in.
Maja, zo gaat dat hier. Ik snap nooit zo dat mensen hier zo alomtegenwoordig aanwezig zijn als het ze hier zo verschrikkelijk vinden.

zaterdag 6 oktober 2018 om 20:24
Caitriona* schreef: ↑06-10-2018 20:14Helaas niet mensvriendelijk/slaafvrij.![]()
Waarom zijn lekkere chocolademerken zoals Lindt en Nutella nog steeds niet fair trade?
Als je ze via mij zou bestellen, bij opmerkingen even jouw wens omschrijven, dan zorg ik dat ik ergens een oude fair trade doos vandaan haal ze fair trade in originele verpakking uit zal leveren. De “witte aanslag” op de eitjes is bewust sorry ze liggen er al weer even het pure image van fair trade. Ik doe er een verklaring bij dat ik ze vrijwillig, na betaling, aan jou lever. Dus geen slavenarbeid, gegarandeerd.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......

zaterdag 6 oktober 2018 om 20:48

zaterdag 6 oktober 2018 om 21:33
ik maak weleens deze, het is natuurlijk niet het echte werkLady*Voldemort schreef: ↑06-10-2018 20:57Ik mag geen zalm meer, want ik ben weer eens vegetariër geworden. Niet dat het nou zo'n verschil maakt want op een incidentele plak bacon op de boterham na at ik toch al geen vlees meer, maar dat ik nu officieel ook geen zalm meer mag is wel even wennen.
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op ... an-wortel/

zaterdag 6 oktober 2018 om 23:23
Sorry, maar ik kan me er echt niks bij voorstellen. En zo vaak at ik toch al geen zalm, dus ik zal het wel overleven.Pinda-Kaas schreef: ↑06-10-2018 21:33ik maak weleens deze, het is natuurlijk niet het echte werk
https://wateetjedanwel.nl/vegan-zalm-op ... an-wortel/
Ik zag ook vegetarische vissticks bij Appie, dat vond ik ook al zo mal. Nog veel maller dan vegetarische kipfilet, gek genoeg.

zondag 7 oktober 2018 om 07:47

zondag 7 oktober 2018 om 09:37