Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Als je liquid smoke over een drol smeert, heb je ook iets wat op zalm lijkt. Los van de kleur natuurlijk..
Volgens mij ben ik een ouderwetse trut. Dat zijn dan wel weer dingen die je leert van een forum.
Dit naar aanleiding van al die "ik ga voor mezelf kiezen dus ik doe een heel klein dingetje niet meer voor een ander wat een kleine moeite zou zijn, maar ik wil nu eindelijk eens helemaal voor mezelf gaan en ik zoek alleen bevestiging van anderen die ook vinden dat ik gelijk heb"-topics. Dat, of dit is toch nog een bewijs van mijn autisme (want in het autistentopic pas ik ook al niet meer).

Ja, zondag, het is een merkwaardige dag.
Je zult nog wat langer moeten blijven forummen VJ, want je hebt de les nog niet helemaal goed begrepen.
Jij bent niet ouderwets.
Jij bent geen trut.
Jij bent geen ouderwetse trut.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
07-10-2018 10:28
Je zult nog wat langer moeten blijven forummen VJ, want je hebt de les nog niet helemaal goed begrepen.
Jij bent niet ouderwets.
Jij bent geen trut.
Jij bent geen ouderwetse trut.
.
Eensch! En ouderwets is niet persé negatief.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
vrouwjagersma schreef:
07-10-2018 10:12
Volgens mij ben ik een ouderwetse trut. Dat zijn dan wel weer dingen die je leert van een forum.
Dit naar aanleiding van al die "ik ga voor mezelf kiezen dus ik doe een heel klein dingetje niet meer voor een ander wat een kleine moeite zou zijn, maar ik wil nu eindelijk eens helemaal voor mezelf gaan en ik zoek alleen bevestiging van anderen die ook vinden dat ik gelijk heb"-topics. Dat, of dit is toch nog een bewijs van mijn autisme (want in het autistentopic pas ik ook al niet meer).

Ja, zondag, het is een merkwaardige dag.
Waarom pas je niet meer in het autistentopic?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
07-10-2018 11:11
Waarom pas je niet meer in het autistentopic?
Je weet toch. Ik vind niet dat de hele wereld maar rekening moet houden met het feit dat ik anders ben dan gemiddeld en ik wil ook niet steeds janken, maar een beetje grappige anekdotes. Jij bent er nog, dus ik zou niet alleen zijn, maar ik vind het vaak nogal klagerig allemaal.
Oudblond schreef:
06-10-2018 20:14
Amen. Het gezuig en opzettelijk andere dingen lezen dan er geschreven worden is gewoon rete irritant. En dan beloond worden door de juf. :nope:
Yep... maar héé ...what’s new? Beleidsmatige keuzes werken gedrag in de hand.

Mooi dagje buiten... ik denk dat ik zo maar eens ga lopen en vanavond lekker uit eten.
Nu eerst nog effe een kop koffie en een rondje forum
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Is Australië het nieuwe Amerika?
Geen bijzonderheden
vrouwjagersma schreef:
07-10-2018 11:25
Je weet toch. Ik vind niet dat de hele wereld maar rekening moet houden met het feit dat ik anders ben dan gemiddeld en ik wil ook niet steeds janken, maar een beetje grappige anekdotes. Jij bent er nog, dus ik zou niet alleen zijn, maar ik vind het vaak nogal klagerig allemaal.
Ik ben er nauwelijks nog, geheel met je eens namelijk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
yasmijn schreef:
07-10-2018 13:29
Is Australië het nieuwe Amerika?
Daar dacht ik ook gelijk aan.
Tijd voor een leuke-anekdotes-autistentopic dus ;-D
schattigmeisje schreef:
07-10-2018 17:56
Tijd voor een leuke-anekdotes-autistentopic dus ;-D
Alleen zijn die anekdotetopics nooit leuk.
Nemaìn’ schreef:
07-10-2018 19:01
Alleen zijn die anekdotetopics nooit leuk.

Voor autisten misschien wel, die vinden het bestek recht leggen in de la ook leuk.
shifty schreef:
07-10-2018 19:06
Voor autisten misschien wel, die vinden het bestek recht leggen in de la ook leuk.
Ha, je brengt me op een idee :proud:
shifty schreef:
07-10-2018 19:06
Ja, daar kan ik úren om gieren.
Ik vind die topics met voorbeelden van humor van kinderen wel het allerergste. Wat een ongrappige kinderen hebben die mensen.
vrouwjagersma schreef:
07-10-2018 20:22
Ja, daar kan ik úren om gieren.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
S-Meds schreef:
06-10-2018 11:42
er gebeurt hier maar bar weinig of ligt het aan mij. worden amper nieuwe topics geopend, als er al wat wordt geopend is 50% trol en er wordt amper gereageerd. Gisteren laat thuis even viva kijken om 23 uur stond er precies hetzelfde als om half 1. en dat op vrijdagavond!!!!
Ik had een nieuw topic willen openen, ik hoefde alleen nog maar op "plaats bericht" te klikken, maar ik bedacht me.
Ik wou een topic openen over grappige uitspraken (gezegden die niet kloppen enz.) op het forum door medeforummers (zonder de namen van de forummers erbij dan). Soort grappige uitspraken verzameltopic.
Abundance-of-Freedom schreef:
07-10-2018 20:50
Ik had een nieuw topic willen openen, ik hoefde alleen nog maar op "plaats bericht" te klikken, maar ik bedacht me.
Ik wou een topic openen over grappige uitspraken (gezegden die niet kloppen enz.) op het forum door medeforummers (zonder de namen van de forummers erbij dan). Soort grappige uitspraken verzameltopic.
Die zijn nooit grappig. Net als de anekdotes en bloopertopics.
Daarbij mag je niet uit een ander topic quoten.
Abundance-of-Freedom schreef:
07-10-2018 20:50
Dat bestaat al.
overig/eausm/list_messages/320767#p22413687
vrouwjagersma schreef:
Ik vind die topics met voorbeelden van humor van kinderen wel het allerergste. Wat een ongrappige kinderen hebben die mensen.
kinderen zijn zowiezo ongrappig
vrouwjagersma schreef:
En je ergste blooper of je grappigste blunder etc.
Zijn altijd van die je had er bij moeten zijn verhalen verteld door iemand die niet kan vertellen.
Ok thx. Waar is EAUSM de afkorting van?
Wat een kutwoord: deugdrammerij.
S-Meds schreef:
07-10-2018 20:56
kinderen zijn zowiezo ongrappig
Mijn ene kind heeft een weergaloze timing en een vrij aanwezige persoonlijkheid. Zij is echt erg grappig, maar in geschreven woord blijft er niets van over. Daarnaast is zo'n soort kind ook heel vaak vooral heel erg uitdagend, opvoedtechnisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven