Napraattopic deel 104

25-09-2018 10:00 3137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
18-10-2018 21:10
Oh? Maak ik niet zelf uit waar hoe en wanneer ik post? Denk het wel he?

Jouw opmerking is in deze lager dan laag. Je bekijkt dus mijn postgeschiedenis. Heb je ook gelezen dat ik mijn tuin winterklaar heb gemaakt? Of over kerstpakketten of vakanties of weet ik veel wat?

Jakkes zeg.
Mens, ik bekijk je postgeschiedenis helemaal niet. Het valt gewoon op. Zelfs zonder dat ik je loep.
Verder zeg ik nergens wanneer en hoe je moet posten.
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 21:14
Mens, ik bekijk je postgeschiedenis helemaal niet. Het valt gewoon op. Zelfs zonder dat ik je loep.
Verder zeg ik nergens wanneer en hoe je moet posten.
Waarom dan jouw opmerking? Slaat kant noch wal.
Geen bijzonderheden
Ja yasmijn post veel minder over haar eigen leven en meer kritiek op het forum. Nou en. Mag ze dat lekker zelf weten?
.
fashionvictim schreef:
18-10-2018 20:57
En sorry, ik vind dat een aantal sensatiezoekers die hier nu op dit topic het hoogste woord hebben zelf ook wel even hand in eigen boezem mogen steken. Wat is het nut om even op een rijtje te gaan zetten wat iemand ooit zelf heeft gepost of DAT diegene het zelf ooit heeft gepost. Daarmee nodig je de gekkies ook wel uit om te gaan loepen en nog een stapje verder te gaan.

Een groot verschil tussen nu en 15 jaar geleden is dat er destijds nog zoiets als forumetiquette was en daar heeft een aantal van jullie ook nooit van gehoord.
er is geen excuus voor dit idiote gedrag. en het gebeurt vaker en ook vileiner, dat mods niet ingrijpen omdat ze het niet zien of omdat ze er hun handen niet aan willen branden. En het zou je verbazen wie het zijn want wolven in schaapskleren. wat die idioot riri duidelijk probeerde te maken is: ik weet wie je bent. Dat is creepy gedrag. Riri jammer dat je weg bent
yasmijn schreef:
18-10-2018 21:17
Waarom dan jouw opmerking? Slaat kant noch wal.
Slaat heel veel kant en wallen.
Kwestie van goed lezen.
impala schreef:
18-10-2018 21:18
Ja yasmijn post veel minder over haar eigen leven en meer kritiek op het forum. Nou en. Mag ze dat lekker zelf weten?
Zeg ik dat ze dat niet zelf mag weten?
yasmijn schreef:
18-10-2018 21:10
Oh? Maak ik niet zelf uit waar hoe en wanneer ik post? Denk het wel he?

Jouw opmerking is in deze lager dan laag. Je bekijkt dus mijn postgeschiedenis. Heb je ook gelezen dat ik mijn tuin winterklaar heb gemaakt? Of over kerstpakketten of vakanties of weet ik veel wat?

Jakkes zeg.
NU AL?
S-Meds schreef:
er is geen excuus voor dit idiote gedrag. en het gebeurt vaker en ook vileiner, dat mods niet ingrijpen omdat ze het niet zien of omdat ze er hun handen niet aan willen branden. En het zou je verbazen wie het zijn want wolven in schaapskleren. wat die idioot riri duidelijk probeerde te maken is: ik weet wie je bent. Dat is creepy gedrag. Riri jammer dat je weg bent
Wat kan een mod/cm dan meer doen dan wissen en een ip bannen en vrijgeven als iemand aangifte zou willen doen?
.
Nemaìn’ schreef:
Slaat heel veel kant en wallen.
Kwestie van goed lezen.
Sorry?
*sarcasmemodus aan*
Geen bijzonderheden
Nemaìn’ schreef:
18-10-2018 21:19
Zeg ik dat ze dat niet zelf mag weten?
Nou je zeikt er wel over en valt haar erop aan.
.
impala schreef:
18-10-2018 21:20
Wat kan een mod/cm dan meer doen dan wissen en een ip bannen en vrijgeven als iemand aangifte zou willen doen?
zelfs dat gebeurt niet. en 1 van de ergste raddraaiers doet gewoon weer mee
impala schreef:
18-10-2018 21:21
Nou je zeikt er wel over en valt haar erop aan.
O
S-Meds schreef:
NU AL?
Joh het is al eind oktober. De pepernoten worden al oud in schappen.
.
S-Meds schreef:
18-10-2018 21:21
zelfs dat gebeurt niet. en 1 van de ergste raddraaiers doet gewoon weer mee
Hoe weet je A en wat bedoel je met B?
Tegen wisselende ip's is geen mod gewassen.
.
S-Meds schreef:
NU AL?
Bizar of niet? 😂 afgelopen maandag toen het nog lekker weer was dacht ik: ik pak het maar vast aan. Alle overblijfselen van de zomerbloeiers eruit, heide en winterviolen erin. Parasol en alle zomerfrutsels de garage in. Vort.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
18-10-2018 21:25
Bizar of niet? 😂 afgelopen maandag toen het nog lekker weer was dacht ik: ik pak het maar vast aan. Alle overblijfselen van de zomerbloeiers eruit, heide en winterviolen erin. Parasol en alle zomerfrutsels de garage in. Vort.
Ja tuurlijk. Het is hoog tijd hoor.
.
impala schreef:
18-10-2018 21:23
Hoe weet je A en wat bedoel je met B?
Tegen wisselende ip's is geen mod gewassen.
zelf ervaren
impala schreef:
18-10-2018 21:26
Ja tuurlijk. Het is hoog tijd hoor.
Ja. Maar vast gedaan toen het nog warm was afgelopen week. Als het koud wordt doe ik het niet meer. Ik ken mezelf. En dan heb je die hele gruwelijke winter een puinzooi. Dat wil je ook niet.
Geen bijzonderheden
S-Meds schreef:
18-10-2018 21:27
zelf ervaren
Snap ik niet.. Ja gebanden komen terug met ander ip. Daar doe je niks aan.
.
impala schreef:
18-10-2018 21:30
Jawel hoor, de TD zou het zo aan kunnen passen dat proxy's nniet werken.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
18-10-2018 21:33
of op kunnen treden als je het meldt
Quaintrelle schreef:
18-10-2018 21:33
Is dat zo?
En is er wel een TD?
(die laatste is flauw ja)
.
S-Meds schreef:
18-10-2018 21:34
of op kunnen treden als je het meldt
Hoe dan? Iemand bannen omdat iemand anders over hem klaagt? Moet viva dan gaan uitzoeken of diegeen niet genaaid wordt door de klager? Lijkt me allemaal niet zo simpel.
.
impala schreef:
18-10-2018 21:30
Dat snap ik nooit van dat ip. Hoe doe je dat? Ik heb thuis en op werk of elders een ander ip. Maar als ik bankzitter ben kan ik er nog niet op, waar ik ook ben.

Had ooit een andere nick die ik gebruikte als ik een ban had. Onzichtbaar posten enzo. Toch is het ontdekt en die nick kreeg een ban. Ik heb me echt afgevraagd hoe dat kon. Want ik was nergens waar ik normaal was. En de ava had MV nog voor me in elkaar geknutseld. Gewoon als 2e nick, tijden gehad voordat er überhaupt sprake was van een ban. Dat vond ik erg jammer. Spijtig zelfs.
Geen bijzonderheden
Tiana_76 schreef:
18-10-2018 20:52
Dit inderdaad.

Heb in het verleden een aantal mensen gewaarschuwd die al hun hebben en houwen online zetten. Hier ook al eens. Ze schrijft nog steeds mee, maar niet in zoveel details. Al weet het halve forum wie zij hiervoor was, hoe ze heet, haar dochters naam en waar ze werkt (ook heel dom, precies uitleggen waar je werkt).
Maar aan de andere kant kan ik er nog steeds niet bij waarom dat zo interessant zou zijn.
En naar iemands werk bellen, waaaaaarom?
' haaaai met Debbie. Ik wil u er even van op de hoogte stellen dat uw werknemer ook bekend staat als Mientje93, google maar. Dan zult u lezen dat Mientje gister ruzie had met haar vriend en u of uw collega manager een eikel vindt. Whoehahahaha nu kan ik lekker posten wat ik verder wil zonder tegengeluid!' tuut tuut tuut.
Ik stel me ook voor dat zo iemand er dan weleens naast zit, een nieuwsgierige baas 'tessladress' intikt en dan ipv ontboezemingen van stagiaire Tess, de hersenspinsels van swinger Tess van 73 te lezen krijgt.
Kortom, het hele gebeuren roept bij mij nogal wat vragen op.
Naast verontwaardiging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven