Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 18 november 2018 om 11:33
TanteBedelia schreef: ↑18-11-2018 10:43Dat mods alles prima vinden op actueel ( Ja ik weet dat ik niet mee hoef te lezen)
Ik krijg de indruk dat ze het opgeven om daar te modereren.
Dat is toch al jaren zo.
zondag 18 november 2018 om 11:43
Als je je laat uitlokken om je mening niet gesugarcoat genoeg te posten op actueel heb je zo een ban aan je broek. Ik post er dus bijna niet meer, al ben ik trots op mezelf dat ik dit jaars Zwarte Piet discussie zonder ban overleefd heb.TanteBedelia schreef: ↑18-11-2018 10:43Dat mods alles prima vinden op actueel ( Ja ik weet dat ik niet mee hoef te lezen)
Ik krijg de indruk dat ze het opgeven om daar te modereren.
zondag 18 november 2018 om 11:52
Er is geen Zwarte Piet discussie. Er is wel een welles-nietes ritueeltje dat jaarlijks wordt opgevoerd.redbulletje schreef: ↑18-11-2018 11:43Als je je laat uitlokken om je mening niet gesugarcoat genoeg te posten op actueel heb je zo een ban aan je broek. Ik post er dus bijna niet meer, al ben ik trots op mezelf dat ik dit jaars Zwarte Piet discussie zonder ban overleefd heb.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zondag 18 november 2018 om 12:12
Echt geweldig ditshifty schreef: ↑15-11-2018 18:21Omdat het nu toch even genoemd wordt:
For the record; het ging mij om de (terugkerende) manier van forummen en discussiëren, door en over FV. Alhoewel ik dat niet los zie van FV gaat het mij niet om de persoon FV. Ik ben het regelmatig eens met FV over standpunten maar niet over de manier van communiceren. En als een idioot zoals amand los gaat op basis van een zelfverzonnen gefabriceerde reden incasseer ik met plezier een waarschuwing om ook dat te benoemen. En nog weer los daarvan snap ik dat ik ook best irritant kan zijn met mijn manier van forummen.
![]()
De jaarlijke dick-swinging contest is ook dit jaar traditioneel weer op 1 december neem ik aan?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
zondag 18 november 2018 om 14:06
Het was weer een sterk staaltje viva logica. De mod begint de discussie, meldt vervolgens dat het geen discussie is en begint selectief met bannen te strooien wegens off topic.
Ik zit al 20 jaar op diverse fora en dit was ongelogen mijn eerste ban ooit
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 18-11-2018 14:07
12.24% gewijzigd
zondag 18 november 2018 om 14:08
Doe niet zo eng
Ik ben een heel boek verder, dat dan weer wel.
zondag 18 november 2018 om 14:35
Ik dacht er blijf daar maar even onder de radar ja