Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
SombraOnline schreef:
27-10-2018 13:59
Hij hint naar z'n eigen nicks. Je zal om die reden maar een ban krijgen :rofl:
Wel consequent van de Mods dan. Zou ze sieren.

En de rest ook blij.
Haaaai Mod :cheer:

geweldige reactie in het mod-topic!
feow schreef:
27-10-2018 13:33
1) ik staf niet stiekem.
2) ik staf niet vaak, en zéker niet om een mening.
3) ik heb geen Groenlinks gestemd.
4) ik ben geen vrouwtje
5) ik vind dat degenen die staffen op een forum kunnen vergelijken met Gestapo of NSB wel héél duidelijk laten merken dat ze wat lessen geschiedenis én wat lessen fatsoen gemist hebben.
En wat punt 5 betreft, dat vinden de mods allemaal prima, want vanmorgen gestaft en nu gewoon weer stafbaar. Zelfde met die schijnheilige Nora.
Nora2018 schreef:
27-10-2018 13:56
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan
staat in de opening

omdat iedereen hier stafd doe ik mee dat is hier toch normaal elkaar verkliken

Stam + t.

Ik dacht dat jij in je geloof vrede in je hart had gevonden? Nu nog in je toetsenbord.
shifty schreef:
27-10-2018 13:20
Ik vind 'koemelk=racistisch' een volslagen idioot gegeven. Maar je gaf inderdaad al aan dat je daar anders over dacht. En als je daar dus anders over denkt dan gaat mijn vlieger van verbondenheid niet op.
Eh... nee, ik denk daar niet anders over, het is gewoon niet wat PETA zegt. "Koemelk is racistisch" is inderdaad belachelijk. Maar "racisten gebruiken het drinken van koemelk als symbool van witte superioriteit", wat PETA wél zegt, is gewoon een mededeling. Het is zelfs niet eens iets waar je het oneens of eens mee kunt zijn. Dus ik begrijp echt niet wat je nu steeds wil zeggen.
Am Yisrael Chai!
Marana-- schreef:
27-10-2018 15:42
Haaaai Mod :cheer:

geweldige reactie in het mod-topic!

Briljant :applause:
Ik zie nog geen deel 103.
Coconuts12 schreef:
27-10-2018 15:48
Komt er ook niet. Maar was wel heel grappig die reactie. :-D
Star² schreef:
27-10-2018 15:45
Stam + t.

Ik dacht dat jij in je geloof vrede in je hart had gevonden? Nu nog in je toetsenbord.
:rofl:
Am Yisrael Chai!
shifty schreef:
27-10-2018 15:47
Briljant :applause:
Als ze het ook daadwerkelijk gedaan had. Nu slaat het nergens op.
Wel passend bij de rest van het beleid.
Lucifer2018 schreef:
27-10-2018 15:50
Komt er ook niet. Maar was wel heel grappig die reactie. :-D
Hehe, ja :proud:
Coconuts12 schreef:
27-10-2018 15:48
Sorry maar, :rofl: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Star² schreef:
27-10-2018 15:45
Stam + t.

:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kia•Ora schreef:
27-10-2018 15:52
Sorry maar, :rofl: .
Zit je me nu gewoon keihard uit te lachen? :'(
Coconuts12 schreef:
27-10-2018 15:54
Zit je me nu gewoon keihard uit te lachen? :'(
Ja, sorry mop. :rose:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
27-10-2018 15:54
Ja, sorry mop. :rose:
:whip:
Nemaìn’ schreef:
27-10-2018 15:51
Als ze het ook daadwerkelijk gedaan had. Nu slaat het nergens op.
Wel passend bij de rest van het beleid.

Ouwe zuurpruim. Hebben we een keer een mod met humor.
Coconuts12 schreef:
27-10-2018 15:55
:whip:
Fijn, ga zo door :jump: .
Kia•Ora schreef:
Fijn, ga zo door :jump: .
Jij vraagt...
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Coconuts12 schreef:
27-10-2018 15:56
Jij vraagt...
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
:proud:
never mind
Am Yisrael Chai!
shifty schreef:
Ouwe zuurpruim. Hebben we een keer een mod met humor.
Ik heb een emmer water boven de deur gezet.

Ook alleen grappig als je het ook daadwerkelijk doet.
fashionvictim schreef:
27-10-2018 15:46
Eh... nee, ik denk daar niet anders over, het is gewoon niet wat PETA zegt. "Koemelk is racistisch" is inderdaad belachelijk. Maar "racisten gebruiken het drinken van koemelk als symbool van witte superioriteit", wat PETA wél zegt, is gewoon een mededeling. Het is zelfs niet eens iets waar je het oneens of eens mee kunt zijn. Dus ik begrijp echt niet wat je nu steeds wil zeggen.

Gewoon hetzelfde wat ik in het topic ook zeg.

Ik had gehoopt dat iedereen in het topic er wel unaniem mee eens zou zijn dat de koppeling tussen melk en racisme nogal volslagen idioot is. Maar dat was dus ijdele hoop. Mensen in dat topic vinden het belangrijker om hun polariserende standpunt uit te dragen dan om naar gemeenschappelijke factoren te kijken. En daarom vind ik dat topic een karikatuur van hoe de discussie hier over racisme gaat.
Nemaìn’ schreef:
27-10-2018 16:04
Ik heb een emmer water boven de deur gezet.

Ook alleen grappig als je het ook daadwerkelijk doet.

Ik zal er speciaal voor jou even onderdoor lopen om een grijns op je gezicht te zien :bigkiss:
shifty schreef:
27-10-2018 16:13
Gewoon hetzelfde wat ik in het topic ook zeg.

Ik had gehoopt dat iedereen in het topic er wel unaniem mee eens zou zijn dat de koppeling tussen melk en racisme nogal volslagen idioot is. Maar dat was dus ijdele hoop. Mensen in dat topic vinden het belangrijker om hun polariserende standpunt uit te dragen dan om naar gemeenschappelijke factoren te kijken. En daarom vind ik dat topic een karikatuur van hoe de discussie hier over racisme gaat.
Hoe kan je nu steeds blijven zeggen dat de koppeling tussen melk en racisme volslagen idioot is, als dat helemaal niet de stelling is? En wat bedoel je met "polariserend standpunt uitdragen"? En wie bedoel je daarmee? Mij soms? Want nogmaals: ik reageer helemaal niet op de stelling melk = racisme. Ik reageer op de stelling "racisten zijn fan van melk vanwege een bizarre racistische ideologie".

En welke gemeenschappelijke factoren bedoel je? En wat bedoel je met "een karikatuur van hoe de discussie hier gaat"?

Dit zijn serieuze vragen hoor, ik begrijp echt niet wat er in jouw post staat. Je gebruikt een heleboel grote woorden maar zegt niks concreets en als ik je vraag concreet te worden herhaal je diezelfde vage woorden.

Edit: En de koppeling tussen melk en racisten (wat dus niet hetzelfde is als melk en racisme) wordt niet door mij of PETA gemaakt, maar door de racisten zélf. Het enige wat PETA doet is het grote publiek daarop attenderen.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven