Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:37
Wel consequent van de Mods dan. Zou ze sieren.SombraOnline schreef: ↑27-10-2018 13:59Hij hint naar z'n eigen nicks. Je zal om die reden maar een ban krijgen![]()
En de rest ook blij.
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:44
En wat punt 5 betreft, dat vinden de mods allemaal prima, want vanmorgen gestaft en nu gewoon weer stafbaar. Zelfde met die schijnheilige Nora.feow schreef: ↑27-10-2018 13:331) ik staf niet stiekem.
2) ik staf niet vaak, en zéker niet om een mening.
3) ik heb geen Groenlinks gestemd.
4) ik ben geen vrouwtje
5) ik vind dat degenen die staffen op een forum kunnen vergelijken met Gestapo of NSB wel héél duidelijk laten merken dat ze wat lessen geschiedenis én wat lessen fatsoen gemist hebben.
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:45
Stam + t.
Ik dacht dat jij in je geloof vrede in je hart had gevonden? Nu nog in je toetsenbord.
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:46
Eh... nee, ik denk daar niet anders over, het is gewoon niet wat PETA zegt. "Koemelk is racistisch" is inderdaad belachelijk. Maar "racisten gebruiken het drinken van koemelk als symbool van witte superioriteit", wat PETA wél zegt, is gewoon een mededeling. Het is zelfs niet eens iets waar je het oneens of eens mee kunt zijn. Dus ik begrijp echt niet wat je nu steeds wil zeggen.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:50
Komt er ook niet. Maar was wel heel grappig die reactie.
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:52
Hehe, ja
Sorry maar,
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:54
Ja, sorry mop.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:55
Fijn, ga zo door
zaterdag 27 oktober 2018 om 15:58
zaterdag 27 oktober 2018 om 16:13
fashionvictim schreef: ↑27-10-2018 15:46Eh... nee, ik denk daar niet anders over, het is gewoon niet wat PETA zegt. "Koemelk is racistisch" is inderdaad belachelijk. Maar "racisten gebruiken het drinken van koemelk als symbool van witte superioriteit", wat PETA wél zegt, is gewoon een mededeling. Het is zelfs niet eens iets waar je het oneens of eens mee kunt zijn. Dus ik begrijp echt niet wat je nu steeds wil zeggen.
Gewoon hetzelfde wat ik in het topic ook zeg.
Ik had gehoopt dat iedereen in het topic er wel unaniem mee eens zou zijn dat de koppeling tussen melk en racisme nogal volslagen idioot is. Maar dat was dus ijdele hoop. Mensen in dat topic vinden het belangrijker om hun polariserende standpunt uit te dragen dan om naar gemeenschappelijke factoren te kijken. En daarom vind ik dat topic een karikatuur van hoe de discussie hier over racisme gaat.
zaterdag 27 oktober 2018 om 16:21
Hoe kan je nu steeds blijven zeggen dat de koppeling tussen melk en racisme volslagen idioot is, als dat helemaal niet de stelling is? En wat bedoel je met "polariserend standpunt uitdragen"? En wie bedoel je daarmee? Mij soms? Want nogmaals: ik reageer helemaal niet op de stelling melk = racisme. Ik reageer op de stelling "racisten zijn fan van melk vanwege een bizarre racistische ideologie".shifty schreef: ↑27-10-2018 16:13Gewoon hetzelfde wat ik in het topic ook zeg.
Ik had gehoopt dat iedereen in het topic er wel unaniem mee eens zou zijn dat de koppeling tussen melk en racisme nogal volslagen idioot is. Maar dat was dus ijdele hoop. Mensen in dat topic vinden het belangrijker om hun polariserende standpunt uit te dragen dan om naar gemeenschappelijke factoren te kijken. En daarom vind ik dat topic een karikatuur van hoe de discussie hier over racisme gaat.
En welke gemeenschappelijke factoren bedoel je? En wat bedoel je met "een karikatuur van hoe de discussie hier gaat"?
Dit zijn serieuze vragen hoor, ik begrijp echt niet wat er in jouw post staat. Je gebruikt een heleboel grote woorden maar zegt niks concreets en als ik je vraag concreet te worden herhaal je diezelfde vage woorden.
Edit: En de koppeling tussen melk en racisten (wat dus niet hetzelfde is als melk en racisme) wordt niet door mij of PETA gemaakt, maar door de racisten zélf. Het enige wat PETA doet is het grote publiek daarop attenderen.
Am Yisrael Chai!