Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:49
Huh? Waar heb jij het nu weer over?vrouwjagersma schreef: ↑30-10-2018 21:46Het begint wel wat wanhopig te worden. Alle vrouwen beledigen is echt een beetje te groot.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:50
mannen kunnen ook niet beoordelen wat op de man is vanwege de verminderde verbinding tussen de linker en rechter hersenhelftVanzai schreef: ↑30-10-2018 21:4290% van jullie snapt niet wat op de man betekent, de mods nog niet eens meegerekend.
Dit verschijnsel vindt waarschijnlijk haar oorsprong in het feit dat vrouwen van zichzelf en van elkaar weten dat ze hormoon-gedreven regelmatig uit de bocht vliegen. Het beoordelen van 'Op de man' kan dus nooit door vrouwen gedaan worden, omdat ze de definitie van de term ondergeschikt maken aan hun hormonale buien; schelden, beschimpen en de grond in stampen is hun baseline, want hormonen.
Op de man is echter een heel duidelijke constatering; Je reageert negatief op de persoon (of beter: tegen de persoon) in plaats van op het onderwerp. Zou geen rocketscience moeten zijn, maar blijkt het wel te zijn.
Dit is echter uitsluitend mijn mening, uiteraard.
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:52
Dat heeft er nou juist helemaal niets mee te maken.
Maar Je illustreert mijn punt wel heel mooi.
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:57
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:01
Tsja. Ik vind het wel een overweging voor dit hele forum. Voortaan mag hier alleen gereageerd worden door mensen die het met mij eens zijn. Anders ga je maar vissen.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:02
Over jou, zoals jouw wens lijkt te zijn. Ik kan weinig met veralgemeniseringen over vrouwen als zouden zij allemaal door hormonen gedreven hysterica's zijn. Ik ben een Uitzonderlijk Intelligent mens, toevalligerwijze met vagina. Verder niets.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:02
Mag hier ook al niet, hengelen.vrouwjagersma schreef: ↑30-10-2018 22:01Tsja. Ik vind het wel een overweging voor dit hele forum. Voortaan mag hier alleen gereageerd worden door mensen die het met mij eens zijn. Anders ga je maar vissen.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:04
Nou okee, jij dan niet.vrouwjagersma schreef: ↑30-10-2018 22:02Over jou, zoals jouw wens lijkt te zijn. Ik kan weinig met veralgemeniseringen over vrouwen als zouden zij allemaal door hormonen gedreven hysterica's zijn. Ik ben een Uitzonderlijk Intelligent mens, toevalligerwijze met vagina. Verder niets.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:04
Het is gewoon ad hominem argumentatie. Maar hier wordt daar geen ban voor gegeven of toch niet vaak genoeg om de rode draad te ontdekken.Vanzai schreef: ↑30-10-2018 21:4290% van jullie snapt niet wat op de man betekent, de mods nog niet eens meegerekend.
Dit verschijnsel vindt waarschijnlijk haar oorsprong in het feit dat vrouwen van zichzelf en van elkaar weten dat ze hormoon-gedreven regelmatig uit de bocht vliegen. Het beoordelen van 'Op de man' kan dus nooit door vrouwen gedaan worden, omdat ze de definitie van de term ondergeschikt maken aan hun hormonale buien; schelden, beschimpen en de grond in stampen is hun baseline, want hormonen.
Op de man is echter een heel duidelijke constatering; Je reageert negatief op de persoon (of beter: tegen de persoon) in plaats van op het onderwerp. Zou geen rocketscience moeten zijn, maar blijkt het wel te zijn.
Dit is echter uitsluitend mijn mening, uiteraard.
Overigens ben ik zeer gelijkmatig gedurende mijn cyclus: altijd even misantroop en schurkend aan genocidale buien.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:05
Dan wil ik mijn eigen pijler.vrouwjagersma schreef: ↑30-10-2018 22:01Tsja. Ik vind het wel een overweging voor dit hele forum. Voortaan mag hier alleen gereageerd worden door mensen die het met mij eens zijn. Anders ga je maar vissen.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:06
Ik heb al 20 jaar geen cyclus meer.strikjemetstippels schreef: ↑30-10-2018 22:04
Overigens ben ik zeer gelijkmatig gedurende mijn cyclus: altijd even misantroop en schurkend aan genocidale buien.
![]()
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:06
Okee dan, jij ook niet.strikjemetstippels schreef: ↑30-10-2018 22:04Het is gewoon ad hominem argumentatie. Maar hier wordt daar geen ban voor gegeven of toch niet vaak genoeg om de rode draad te ontdekken.
![]()
Zucht.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:07
strikjemetstippels schreef: ↑30-10-2018 22:04
![]()
Ja, dat moet even. Ben ik toch zowaar een beetje hormonaal. Nou.
dinsdag 30 oktober 2018 om 22:07
Is hengelen een activiteit dan?vrouwjagersma schreef: ↑30-10-2018 22:05Scherp! Maar, eerlijk waar, ik bedoelde de daadwerkelijke activiteit aan de waterkant.