Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:24
Ik las het net
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:26
SombraOnline schreef: ↑30-10-2018 21:24Pas nadat je het meerdere keren had gestaft en ging janken in het modtopicMaar ach, soms moet je kleine kinderen hun zin geven, anders gaan ze nog harder janken.
Je zei eerder dat je niet meer op mij wilde reageren,
Hou je dan aan die belofte.
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:27
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:28
Ik deed nog zo mijn best
Schelden vind ik zo onbeschaafd.
Daarom zeg ik liever dingen als: "jij bent de maandag van mijn leven".
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:29
Ja, sorry. Lekkere kaas?
Ik eet alleen van die kinderchipszakjes leeg in verband met portiecontrole. Superstom.
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:30
En dan 10 zakjes achter elkaar?vrouwjagersma schreef: ↑30-10-2018 21:29Ja, sorry. Lekkere kaas?
Ik eet alleen van die kinderchipszakjes leeg in verband met portiecontrole. Superstom.
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:31
Heel verstandig toch?vrouwjagersma schreef: ↑30-10-2018 21:29
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:31
Gewoon jong belegen, ik hou van simpelvrouwjagersma schreef: ↑30-10-2018 21:29Ja, sorry. Lekkere kaas?
Nu heb ik ook trek in chips.
Schelden vind ik zo onbeschaafd.
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:42
90% van jullie snapt niet wat op de man betekent, de mods nog niet eens meegerekend.Frambozenkwarktaart schreef: ↑30-10-2018 21:28Wat bijzonder dat de mensen die het vaakste op de man reageren, meteen gaan klagen bij de juf als het hen eens overkomt.
Dit verschijnsel vindt waarschijnlijk haar oorsprong in het feit dat vrouwen van zichzelf en van elkaar weten dat ze hormoon-gedreven regelmatig uit de bocht vliegen. Het beoordelen van 'Op de man' kan dus nooit door vrouwen gedaan worden, omdat ze de definitie van de term ondergeschikt maken aan hun hormonale buien; schelden, beschimpen en de grond in stampen is hun baseline, want hormonen.
Op de man is echter een heel duidelijke constatering; Je reageert negatief op de persoon (of beter: tegen de persoon) in plaats van op het onderwerp. Zou geen rocketscience moeten zijn, maar blijkt het wel te zijn.
Dit is echter uitsluitend mijn mening, uiteraard.
anoniem_370120 wijzigde dit bericht op 30-10-2018 21:43
0.62% gewijzigd
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:43
Kan iemand hier z'n motto van maken please?
Such fun!1
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:49
Ach, ik zie zojuist dat ik een pb heb van een meneer die wil dat ik niet op hem reageer als ik het niet met hem eens ben. Hoe sneu ben je dan?vrouwjagersma schreef: ↑30-10-2018 21:46Het begint wel wat wanhopig te worden. Alle vrouwen beledigen is echt een beetje te groot.