Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 4 november 2018 om 01:33
Ik ken haar ook niet. En luister inderdaad geen radio.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 4 november 2018 om 08:42
Ja, je bent de enigefashionvictim schreef: ↑04-11-2018 00:17Jemig! Ik ontdek net bij toeval dat Sia een veertiger is. Ben ik de enige die onder een steen leeft en dat niet wist?
zondag 4 november 2018 om 09:21
Volgens mij vertelde ze ooit eens in een interview dat het vooral om de muziek moest gaan en niet om haar uiterlijk. Vandaar die vermomming.fashionvictim schreef: ↑04-11-2018 00:32Ik zeg toch ook niet dat ze niet meedoen? Ik dacht alleen dat Sia een hele jonge zangeres was en ik denk dat het ook de bedoeling was dat ik dat dacht. Ik ben dus gewoon verbaasd. Maar jij wist het dus wel?
In de video van"clap your hands" Zie Je haar nog wel gewoon in beeld.
Ze is ook 1 van mijn favoriete zangeressen.
zondag 4 november 2018 om 09:47
Gedenkwaardig ook.
zondag 4 november 2018 om 10:01
Precies 1 min nadat ik mijn verzoek plaatste, heb jij bovenstaand bericht geplaatst. Leef je op t forum ofzo?
zondag 4 november 2018 om 10:04
Dat is geen verzoek hoor. Wat er wel staat weet ik niet maar een verzoek is het niet.Lilli-Putter schreef: ↑04-11-2018 10:01Precies 1 min nadat ik mijn verzoek plaatste, heb jij bovenstaand bericht geplaatst. Leef je op t forum ofzo?
zondag 4 november 2018 om 10:08
Dat zou het pas zijn als de mod als een dolle Enn gaat PBen en haar een glitterbalkje over die billen laat plakken.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 4 november 2018 om 10:25
algemeen kerstvlekken topicblijfgewoonbianca schreef: ↑04-11-2018 10:18Ik heb nu al weer vlekken van de familie-kerst topics. Kan er niet een algemeen topic komen ?
zondag 4 november 2018 om 10:30
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 4 november 2018 om 10:57
Echt?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.