Napraattopic deel 105
zondag 21 oktober 2018 om 20:33
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 5 november 2018 om 14:57
missie_m schreef: ↑05-11-2018 13:28Je hebt het over de forummer die gisteren op het CM van 'jullie' een trap na kreeg?
Lillieputter kreeg helemaal geen samenzweerderig pb-tje, zij maakte er op napraat wel een samenzweerderig pb-tje van. Zij kreeg via pb alleen antwoord met uitleg op de vraag die zij op het CM aan Fleur had gesteld. Het waren ook geen drie lappen tekst, het was één pb met 2 korte ps-jes.
Hoe weet jij dat nou, was je d'r bij dan?
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
maandag 5 november 2018 om 15:01
Rosabella1 schreef: ↑05-11-2018 15:00Die pb's is toch al jaren zo?
Er wordt nergens meer geroddeld dan achter de schermen.
maandag 5 november 2018 om 15:05
maandag 5 november 2018 om 15:11
maandag 5 november 2018 om 15:12
Ach, dat zijn in elk geval wel nuttige pb’s
¡Apagando las luces!
maandag 5 november 2018 om 15:13
maandag 5 november 2018 om 15:14
Oh. Dat is dan wel weer teleurstellend.
¡Apagando las luces!
maandag 5 november 2018 om 15:15
Juist. Met het verschil dat er nu twee forummers die blijkbaar niet zo lekker liggen, op napraat vertelden over die pb'tjes. Ik heb het idee dat de chemie hier het vervolgens lastig maakt om het over hun mening hierover te hebben. En da's jammer. Op napraat zou je dat soort dingen gewoon moeten kunnen bespreken, hoeveel je verder ook van mening verschilt. Wie weet hoeveel mensen ongewenste pb'tjes van fanatici ontvangen omdat ze toevallig wat politieke opvattingen delen?REDHOTHEAD schreef: ↑05-11-2018 14:46Ow heerlijk, ik snap niets van al dit gedoe.
Zo gaat dat al 15 jaar
maandag 5 november 2018 om 15:24
Ik ben dol op recepten.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
maandag 5 november 2018 om 15:26
Maar van wie kwamen die ongewenste pb's dan?yette schreef: ↑05-11-2018 15:15Juist. Met het verschil dat er nu twee forummers die blijkbaar niet zo lekker liggen, op napraat vertelden over die pb'tjes. Ik heb het idee dat de chemie hier het vervolgens lastig maakt om het over hun mening hierover te hebben. En da's jammer. Op napraat zou je dat soort dingen gewoon moeten kunnen bespreken, hoeveel je verder ook van mening verschilt. Wie weet hoeveel mensen ongewenste pb'tjes van fanatici ontvangen omdat ze toevallig wat politieke opvattingen delen?
Verder eens hoor dit soort dingen moet je hier gewoon kunnen bespreken.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
maandag 5 november 2018 om 15:30
Dat was dus precies de vraag waarmee ik vanmorgen begon. Ik ben nog niks wijzer.Rosabella1 schreef: ↑05-11-2018 15:26Maar van wie kwamen die ongewenste pb's dan?
Verder eens hoor dit soort dingen moet je hier gewoon kunnen bespreken.
maandag 5 november 2018 om 15:43
Acherme, ik heb je er maar een gestuurd.
maandag 5 november 2018 om 15:46
Ik kan een vinkje zetten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 5 november 2018 om 16:06
eenyette schreef: ↑05-11-2018 15:15Juist. Met het verschil dat er nu twee forummers die blijkbaar niet zo lekker liggen, op napraat vertelden over die pb'tjes. Ik heb het idee dat de chemie hier het vervolgens lastig maakt om het over hun mening hierover te hebben. En da's jammer. Op napraat zou je dat soort dingen gewoon moeten kunnen bespreken, hoeveel je verder ook van mening verschilt. Wie weet hoeveel mensen ongewenste pb'tjes van fanatici ontvangen omdat ze toevallig wat politieke opvattingen delen?
Ja daar is napraat voor!
maandag 5 november 2018 om 16:06
Gelezen.
Toch fijn dat de pb functie inmiddels eindelijk redelijk werkt.
maandag 5 november 2018 om 16:07
maandag 5 november 2018 om 16:11
Wellicht wordt er gelogen dat er pb's gestuurd zijn, ik krijg nooit zulke berichten.yette schreef: ↑05-11-2018 15:15Juist. Met het verschil dat er nu twee forummers die blijkbaar niet zo lekker liggen, op napraat vertelden over die pb'tjes. Ik heb het idee dat de chemie hier het vervolgens lastig maakt om het over hun mening hierover te hebben. En da's jammer. Op napraat zou je dat soort dingen gewoon moeten kunnen bespreken, hoeveel je verder ook van mening verschilt. Wie weet hoeveel mensen ongewenste pb'tjes van fanatici ontvangen omdat ze toevallig wat politieke opvattingen delen?
maandag 5 november 2018 om 16:17
redbulletje schreef: ↑05-11-2018 16:11Wellicht wordt er gelogen dat er pb's gestuurd zijn, ik krijg nooit zulke berichten.
Tuurlijk. Gewoon provoceren.